pondělí 2. prosince 2013

Z Dubaje...



... no jasně, že jsem vám taky něco dovezla. A nebojte se, není to GS lak, to mi jen přišlo velmi originální si nalakovat pískový lak, zatímco sedím na sluncem zalité písečné pláži. Ještě originálnější mi přišlo fotit si lahvičku pískového laku, jak je zabořený do písku.

Se tedy přiznám, že moje nákupy byly žalostné, především z nedostatku času a také místního zboží. Fakt jsem nejela do Dubaje, abych tam kupovala obyčejnou parfumérku, kterou si můžu levněji koupit u nás nebo na netu. Takže bohužel většina z vás tipovala velmi špatně a já si nedovezla skoro žádnou kosmetiku. Vlastně jenom nějaký ten Guerlain z letištního duty free.

Na druhou stranu, spousta z vás velmi dobře tipovala, že pojedu do Dubaje. Jsem si říkala, že ta nápověda se zlatem nebude marná. Dobře jste se taky strefily s Vídní, odkud jsem letěla. Kupodivu jsem žádnou kosmetiku nekoupila ani tam, sice se mi líbily sety v parfumérii, ale při příletu byla ta lepší zavřená, v té druhé neměli, co bych chtěla... a Bipa drogérie byla taky dost k ničemu.

Chtěla bych vám všem strašně moc poděkovat za účast v soutěži, je tedy pravda, že jsem ten týden vůbec neměla čas reagovat na komentáře, ale občas jednou za dva dny jsem čas našla si je všechny pročíst a opravdu mě moc potěšily. Pokud bych měla na některé účasti reagovat, tak ano byla jsem v teple, nesněžilo nám tam a jak bylo v té době v Třebíči netuším, asi dost kosa. A vzkaz pro Dejničku... to se dá klidně napravit. Výherce najdete v ďábelské skříňce minulé soutěže. Výhercům jsem i napsala email.



Teď už tedy k dnešní soutěži. Chtěla jsem toho přivést hodně, ale nebyl čas, takže nakonec jsem v jedné malé a velmi krátké nákupní křeči vybrala arabský parfém. Je to nějaký úplně nejjednodušší, snažila jsem se vybírat takový, který nebude jen napodobeninou něčeho slavného, což nebyl zrovna jednoduchý úkol. Taky jsem chtěla něco neutrálního a ne moc typicky arabsky těžkého. Vůně je spíš jemná a svěží, co si tak pamatuji ze zkoušky v obchodě. Lahvička bohužel není moc arabsky typická, ale jsem fakt neměla čas, v tom obchodě, který jsem zrovna potkala, jiné neměli a čas na návštěvu jiného obchodu jsem zase neměla já.

Opět jsem vám nachystala ďábelskou skříňku s několika možnostmi účasti. Podmínkou je také okomentovat tento článek a odpovědět mi na otázku: Která země je podle vás nejlepší nákupní destinací na neokoukanou kosmetiku? Jasně USA nebo třeba Korea... tam bych se asi vyřádila. Na druhou stranu většinu amerického nebo korejského sortimentu stejně můžu koupit na netu, zatracená globalizace prostě. Musím říct, že v Dubaji mě to až zklamalo, sice je pěkné, že jsem konečně mohla na živo vidět Illamasqua a ovonět si Laura Mercier souffle, ale místní kosmetiku jsem snad nepotkala vůbec žádnou. To bylo až smutné, sice jsem to čekala, ale stejně to je smutné. Takže kde se nejlépe nakupovala kosmetika vám? Odpovědi mi pište klasicky do komentářů, svou účast v soutěži zase znamenejte do ďábelské skříňky. Výsledky soutěže se za týden objeví opět tady.


a Rafflecopter giveaway

34 komentářů:

  1. Já jsem si teda ještě žádnou kosmetiku v zahraničí nekupovala, ale odhaduju, že se bude dobře nakupovat např. v Německu nebo v Anglii.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě hrozně láká Korea, jako já vim, že se všechno dá nakoupit na internetu, ale přímo tam to vyjde levněji, je tam bohatšá sortiment a hlavně bych chtěla zažít to, co píšou korejské bloggerky - že si v obchodě koupíš dvě věci, další dvě dostaneš k nákupu zdarma a k tomu ti přidaj bágl vzorečků.

    OdpovědětVymazat
  3. Me se nejlip nakupuje asi prekvapive v USA :D Hrnout to na kila v tech drogerkach, fakt, obzvlast za ty ceny. Jediny co me trosku zklamalo bylo CCO, ac tam meli fajn veci, nejak jsem od toho cekala vic, po tech chvalozpevech od americkych youtuberek. Vic nadsena jsem byla z Marshalls v Niagara Falls, kde meli nejvetsi vyber kosmetiky, co jsem kdy v tomto obchode videla a nevedela jsem, co koupit driv. Korea byla taky fajn, i kdyz jsem teda nakupovala jen v Soulu na letisti. Zas musim rict, ze se mi libilo, ze tam byl sortiment uplne jiny, nez co jsem z duty free na letistich zvykla, prijde mi, ze maji vsude akorat to same - Lancome, Dior, Chanel, Loccitane a Loreal. Za to v Korei prevazne asijske znacky a i samostatny obchudek Skinfood, kde bych travila hodiny :D Zas na druhou stranu jsem tam s velkou radosti kupovala (i tak) dost drahe Shu Uemura oleje a velke zklamani:-( ALe jak pise Michaela vyse, dostala jsem bagl vzorecku, tak aspon neco :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy jsem nechtěla, tohle chci :-) Já kosmetiku nakupovala zatím akorát ve Francii, protože tím, že jsme měla přehled o trhu, jsem tak nějak věděla, co kupuju, i když to nebyly úplně známé značky. Já jsem v kosmetice dost konzervativní a docela se bojím nakupovat něco, o čem nic nevím, proto čtu blogy lidí, co se toho nebojí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Když nepočítám 2 objednávky z Asosu, tak jsem nikdy v zahraničí kosmetiku nekupovala a na výletech po Evropě spíš kupuju tuny jídla (jak mě se stýská po Francii). A neokoukaná kosmetika? V dnešní době globalizace? Asi fakt nic, leda vyrazit do nějakých zapomenutých končin a od místních kmenů zjiťovat, jaké lístečky na co používají.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě teda pro nákupy zaujalo Thajsko, jelikož jsem viděla na některých blozích docela ucházející výrobky, které mě zaujaly. Ale mnohem raději mám Anglické značky, takže Anglie je pro mě jasná volba!

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jenom objednávám přes net, přímo v zemi si většinou koupím radši jídlo. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krajiny na nákup kozmetiky? Už si to povedala sama, USA a Kórea, možno Egypt a India, orient na mňa pôsobí ako pasca na myš :)

    OdpovědětVymazat
  9. V Německu mají dost kosmetiky, hlavně tedy v drogérii a v Londýně.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak díky globalizaci se dá sehnat už prakticky všechno, pokud jsme ochotni za to zaplatit.. Já jsem skromná, mě by stačil nákup v Usa nebo Anglii.

    OdpovědětVymazat
  11. Já nějak nepřemýšlím nad tím jaká kosmetika se dá koupit kde, ale asi kdybych se dostala do USA tak navštívím i nějakou drogérku a možná v Německu :)

    OdpovědětVymazat
  12. V Rusku :)) Mají tam nejen svetové značky ale i třeba velmi dobrou přirodní kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  13. S tou neokoukanou kosmetikou bych to viděla možná na tu Kanadu či Austrálii. Možná i Skandinávie by šla.

    Vzhledem k tomu, že výletuju hlavně po republice, tak mou oblíbenou nákupní destinací je především Praha (nojo, my vidláci ze skoropolska!)... :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ja zadnou kosmetiku jeste v zahranici nekupovala :) cestovala jsem casto s mym tatinkem, ale to bylo tak pred 6 lety a to jsem nemela poneti jeste o nejake kosmetice, protoze mi bylo cca 12 let :D

    OdpovědětVymazat
  15. tipuju francie a usa :D sama ale zatím moc necestuju tak nemůžu posoudit jak je tomu ve skutečnosti :) ráda bych někdy nakupovala i v anglii :)

    OdpovědětVymazat
  16. Pro mě asi Indie, protože mám slabost pro vše ajurvédské a tam se dá pořídit spousta zajímavých věcí. Globální značky mě až tak neberou, ty si můžu objednat z obýváku přes internet. Můj poslední cestovně kosmetický úlovek je minerál na mytí vlasů z Íránu, něco na způsob lávovky a jsem s ním moc spokojená. Arabské parfémy mě moc lákají, ale zatím jsem ještě žádný neměla možnost osobně vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  17. A tož podle mě je u nás dost opomíjená skandinávská kosmetická produkce. Mám pocit, že tam více frčí etická a přírodněji laděná kosmetika a to se mi tuze zamlouvá.
    Nějak u nás nefungují ani jejich e-shopy, což je zajímavé vzhledem k tomu, že mnohem vzdálenější Korea se u nás prosadila poměrně snadno.

    OdpovědětVymazat
  18. Mně se líbila kosmetika v Bulharsku, dovezla jsem si spoustu věcí z růží, ze kterých jsem nadšená nejen já, ale i všechny obdarované kamarádky. Kosmetika se dá sehnat i u nás, ale myslím, že je nesrovnatelná :))

    OdpovědětVymazat
  19. Asi budu za úplného ignoranta, ale v zahraničí skoro nikdy kosmetiku nenakupuju, protože nějak nejezdím do míst, kde by to šlo :) Naposledy jsem si něco nakoupila ve Francii, ale nebyly to žádné speciality. Chtěla bych ale vyzkoušet skoro jakoukoli přírodní místní kosmetiku - ať Skandinávskou, nebo nějakou jinou. Prostě to, co se tu u nás nesežene.

    OdpovědětVymazat
  20. Já teda když jedu do zahraničí tak spíš kvůli cestování a tak, ne že bych tam jela nakupovat kosmetiku, takže na kosmetiku mi tedy moc peněz nikdy nezbývá :D ale když jsem byla ve Skotsku tak mi bohatě stačily jejich drogerky se Sleekem a dalšíma značkama, které se sice u nás dají objednat, ale vyzkoušet si je a vidět je na vlastní oči je daleko lepší :P

    OdpovědětVymazat
  21. Kosmetiku sem v zahranici nenakupovala.Kdyz se zila v Anglii,tak jsem strasne moc touzila po parfemech od Kookai,protoze butiku sem tam potkala hodne,ale nebyl v nem muj vysneny parfem :-(.Z Anglie jsem si musela dovezt ale Martensky...Chtela jsem se Te zeptat,jestli jsi se v Dubaji taky koupala s delfinkama :-)?S pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
  22. Já nakupovala nejraději kosmetiku, když jsem byla jako aupairka v Irsku, měli tam vychytávky, co se k nám asi nikdy nedostanou nebo už přišly se zpožděním dvou let. Milovala jsme Head and Shoulders kondicioner a doteďka jsem ho v Čr neviděla, bohužel :( Navíc tam měli kosmetiku i v lékárnách i v obchodech s oblečením, takže kosmetika kam se podíváš. :D

    OdpovědětVymazat
  23. ať přemýším jak přemýšlím, žádné nakupvací zázraky se nekonaly nikde..

    OdpovědětVymazat
  24. Fakt? To by bylo super!:-) Třeba i s Verunkou;-)
    Hmm, já jsem nějak nikdy v zahraničí kosmetiku nekupovala, ale taky jsem tam byla buď jako malá nebo se sborem, kdy se nedalo někam courat nebo na blbých místech. Ale jak tak přemýšlím, hodně by mě lákala kosmetika v Japonsku, protože mě celkově tak nějak fascinuje.

    OdpovědětVymazat
  25. Lákalo by mě Japonsko, Korea samozřejmě. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  26. Já jsem spokojená s UK. Zatím mi to stačí, ale už nehysterčím tolik, že brát všechno, páč vím, že to můžu objednat na netu. AHA?! A co se mi právě stalo? Objevila jsem skvělou masku a TA SE OBJEDNAT PROSTĚ NEDÁ!!! což jsem v našem globalizovaném světě fakt nečekala (jde o značku Lovea, prý francouzská, kupovala jsem v Primarku). Hm. :-(

    OdpovědětVymazat
  27. Já ještě v zahraničí nenakupovala kromě Rakouska, ale myslím, že dobrý výběr je v Itálii, Francii, Velké Británii, možná také v takové Argentině či Japonsku :) Čím dál víc přicházím na chuť zahraničním eshopům, ale ebay se teda ještě bojím!

    OdpovědětVymazat
  28. Pro mě je zajímavou destinací Londýn, ale moc dalších zkušeností nemám.. Ale jako než brakovat boots, spíš si ujíždim na buticích značek co u nás nejsou (illamasqua!) a nebo očuchávání parfémů v obchodech, které u nás sice jsou, ale chovaj se jak tydýti (hermes v pařížský, jako všechny svý 3 parfémy od nich jsem si koupila jinde, i když to bylo o dost složitější)...

    OdpovědětVymazat
  29. Moji představu neokoukané kosmetiky naplňuje Arábie, Indie a Japonsko. Tam bych se vyřádila. :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Zcela překvapivě USA. Jasně, většina se dá objednat přes net, ale úplně se vidím jak řádím v nějaké drogérce a zkouším všechny pro mě neznámé testery :)

    OdpovědětVymazat
  31. Mně se nejlépe nakupovalo na Kanárech, protože je tam bezcelní zóna a mohla jsem si dopřát parfémy za skvělé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  32. No pokud to mám brát podle toho, kde jsem fakt nakupovala, tak u mě Anglie. A blogerka Anna Ananasová mě velmi nalákala na kosmetiku thajskou, tam bych teda asi řádila jak černá ruka. :-D A myslím, že Tebe vůbec nemusí mrzet, že sis z Dubaje nic moc kosmetického nepřivezla. Já mám takový pocit, že zrovna na takovéto dovolené by mě kosmetické nákupy vlastně ani tolik nelákaly...

    OdpovědětVymazat
  33. Na 100% Pariz... Uuuzasneee... ;-)
    Pa Sylvia

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...