sobota 25. ledna 2014

Eveline proti celulitidě

* koupené v drogérii

Protože to funguje. Tedy nevím o té celulitidě. Hrdě totiž celulitidu neřeším. Neříkám... asi tam nějaká je... hlavně, když to zmáčknu... nebo si případně sednu. Ale nikdy mě to ještě nedonutilo se kvůli tomu trápit. Stejně tak tomu ani nevěřím, že bych po namazání jakýmsi zázračným sérem zhubla o pět kilo a v pohodě se narvala do těch kalhot velikosti 34, které si schovávám jen tak... co kdyby... a které mi byly vlastně malé, už když jsem je kupovala.

A stejně to ale funguje. Ne, nezhubla jsem. Ta moje celulitida, co tam není, tam ještě pořád je. A ani nemám pocit nějakého hubenějšího já. Ale ono to fakt hřeje a fakt studí. Což mě potěšilo. Protože podle všeho to fakt funguje. Zeštíhlující gel je zajímavý, tak lehce brní a studí. No a zahřívací gel je ještě zajímavější. To fakt hřeje. Až pálí. Konečně jsem pochopila, proč doporučují tento gel aplikovat před cvičením. Protože když si to namažete a necvičíte, spíš se jen posadíte k televizi a chcete si dát trošku relaxace, zatímco všechnu práci na tom hubnutí má na starosti že-prý-zeštíhlující gel... tak to pálí jako čert, asi za trest, jakože tak moc, že vás docela určitě napadne, že se možná půjdete ještě jednou umýt. Zatímco když si zacvičíte, tak to pálení není cítit. Jo hřeje to, ale v pohybu to prostě nepálí. Sice se u toho potíte jak prase, ale nepálí to. Další super zážitek pak nastává, když se po cvičení jdete umýt... a já se třeba ráda myju teplou vodou, že ano... není to dobrý... docela to pálí a štípe a vůbec... prostě zajímavý a fakt ten hřející efekt funguje!

Což teď nevím, jestli z toho něco plyne... ale asi jo, asi vám tyhle dva gely klidně doporučím.




Eveline Slim Extreme 3D Zeštíhlující a zpevňující sérum proti celulitidě
a
Eveline Slim Extreme 3D Termoaktivní zeštíhlující sérum

31 komentářů:

  1. Já měla ten červený a u televize jsme měla pocit, že mi hoří u zadku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně... to jsem měla taky. to je náhodou super pocit, ne?

      zvláštní je, že když se ale hýbeš, tak to cítit skoro není. jen je cítit teplo a mnohem víc se z pohybu potíš.

      Vymazat
  2. Já mám od Eveline sprchový peeling proti celulitidě a miluju ho. Mám podobný přípravky ráda, i když nefungujou. Celulitidu taky tolik neřešim, jak řikáš, je tam když to zmáčknu. :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, ten peeling taky nebyl špatný.

      Vymazat
  3. já mám taky ten peeling a i když nevěřím na jeho účinky, tak je strašně příjemný. mám ale i "kozokrém" a to je čirý hnus. ne že bych teda čekala nárůst o dvě velikosti přes noc, nečekala jsem vůbec nic, ale jediné, co dělá, je že strašně lepí. takže efekt asi spočívá v tom, že ty prsa tak olepí, že se z toho nadzvednou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem ho taky a nelepil teda. Ale předtim jsem měla Dermacol a přišel mi lepší, to samý ted Lirene.

      Vymazat
    2. já mám po něm takový ublemcaný pocit, ale nedávám si toho zas nějakou mega vrstvu, tak nevím... ale docela hezky voní

      Vymazat
    3. fakt až tak? kozokrém mám taky a nelepí mi. jako jasně, nevěřím, že to něco dělá... ale je to docela příjemné.

      Vymazat
  4. Měla jsem ten prohřívací a nenapadlo mě nic chytřejšího,než si po namazání ještě nohy a zadek zabalit do folie,aby to mělo jako že jó echt účinky! Měla jsem zadek rudej jak pavián:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fůha... to si snad ani nebudu představovat. to já jsem se zase jednou namazala, chtěla jsem si zacvičit, ale byla jsem líná, takže po snad dvaceti minutách jsem se šla rovnou umýt. a teď jak jsem byla líná, tak jsem si napustila horkou vanu a sedla si do toho, že budu relaxovat... no znova už to dělat docela určitě nebudu, jsem měla pocit, že mi asi uhoří zadek a stehna, to teplo z krému se v teplé vodě snad zmultiplikovalo nebo co.

      Vymazat
  5. Mám ten hřejivý... A už půl roku nejsem schopná se jím mazat, protože moc hřeje. Jsem skutečně inteligentní zákazník. S tím cvičením to zkusím, to musí být docela vtipné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě to zkus na cvičení. já bych to asi v klidovém stavu nezvládla. ale když si dáš půl hodinu cvičení, tak to akorát ten hřejivý efekt přestává a během pohybu ho fakt cítím malinko. jen mi je teplo (tak normálně) a hodně se potím. takže mi přijde, že to i něco dělá.

      Vymazat
  6. Mám ten prohřívací :) A jako.. pálí vážně hodně, ale dá se to vydržet. Spíš co se týče té účinnosti, říkám si, že ve skutečnosti možná nehřeje, pouze na kůži vyvolává pocit pálení. Pálí mě to, ale když si na tu část sáhnu, nijak moc horká není. Možná něco jako pálivé koření v puse - taky to nepálí, protože by bylo horké a hřálo, ale ten dojem vyvolá.. Ale tak i kdyby placebo efekt :D Používám a namlouvám si, že celulitida mizí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba je v tom chilli... :D
      Brunwen

      Vymazat
    2. to je pravda, že ta kůže teplá není. ale zase já se z toho fakt potím... takže bych řekla, že to nějaký účinek má... třeba jako sauna nebo tak.

      jinak chilli se snad i do krémů proti celulitidě přidává. určitě jsem ho někde viděla.

      Vymazat
  7. termokatívny koncentrát používam od Bielendy a tiež je to riadny ekrazit :) ja sa s tým namažem a potom masírujem. ked to robím pravidelne, vidím aj výsledky. tie gély čo chladia nemusím, som zimomravá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to jsem si taky říkala.... já mám ráda teplo, takže ten hřejivý krém bude prostě fajn. ale tak nějak fakt hřeje asi až moc, takže dávám přednost těm chladivým.

      Vymazat
  8. To tady čtu a snad se začnu mazat, jen abych okusila jak to hřeje :D Jen by mě zajímalo, jestli to má vliv na prokrvení nebo nic...asi spíš nic, než něco, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele to zkusit musíš... to je stejný fičák jako topida!

      (prokrvení fakt nevím... asi se v tomto ohledu dost málo sleduji)

      Vymazat
  9. Měla jsem oba a je zajímavý, že u toho zahřívacího mě naopak hrozně pálila p*del, když jsem cvičila, při neaktivitě ne :). A z toho chladícího mi byla hrozná zima :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to já naopak vůbec nevydržím s tím sedět... kdežto, když poskakuji, stačí i jenom chodit, tak si nějakého pálení ani nevšimnu, jen mi je tak všeobecně tepleji.

      Vymazat
  10. já miluju ty prohřívací, zatím opakovaně kupuju od topvetu, ale jestli na toto někde narazím, tak to vyzkouším, mažu se hned po koupání, aby to mělo extra grády! tak to jsem zvědavá, jestli to pálí víc než topveťák! díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele a topvet myslíš ten skořicový nebo je i jiný? protože skořicový topvet se mnou skoro nic nedělal. tohle má mnohem (asi tak stokrát) větší odpal.

      Vymazat
    2. topvet skořicovej hřeje troše, ale pak mají ještě culustin a ten mi připadalo, že hřál víc - je v něm kromě skořice jalovec, fenykl, rozmarýn, lépe to voní a mám ho raději. jestli je to větší odpal, tak pro to hned letím!

      Vymazat
    3. TRB, prosim, prosim, v jake drogošce se to dá koupit? Já jsem to zatím nikde nenašla totiž :( Dřív jsem je vídala ve schleckerovi, ale ted, co je z toho supernová teta s automatem na kafe, tak nic :(

      Vymazat
    4. no jsem to kupovala před pár měsíci ve schleckerovi. v nové tetě jsem ještě nebyla. ale určitě to mají na netu.

      http://cz.eveline.eu/1,694,e-shops.html

      Vymazat
    5. Já ten chladící koupila v létě v Tetě. A musím teda říct, že v těch parnech to bylo docela pošušňání :) Na ten hřející jsem v létě neměla koule a pak už na nějak nějak nedošlo.

      Kde sháníte prosím pěkně ten topvet?

      Vymazat
    6. topvet mají u nás v lékárně a taky v takových těch malých obchůdcích se zdravou výživou a doplňky stravy, čaje, vláknina a tak.

      Vymazat
  11. Tak mě napadlo, že ten prohřívací by mohl být super na bolavá záda. Nezkoušel to někdo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem tedy nezkoušela. ale nevím, to asi nebude fungovat, na prohřátí jsou nejlepší polštářky, to mi přijde, že teplo se dostane opravdu hluboko. kdežto tohle je jen povrchový... ale fakt mám naprosto neodborný názor, co nemusí být vůbec pravdivý.

      Vymazat
  12. Já měla ten peeling jednou a ten byl vážně super, dokonce jsem měla pocit, že fakt pomáhá:) Ale v drogerii jsem to tedy nikde neviděla zatím...nebo jsem špatně hledala...V jaké drogerii jsi to kupovala??:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...