středa 29. ledna 2014

Péče o pleť LEDEN

Nejsem si úplně jistá, jestli budou tyto články k něčemu, ať už mně nebo čtenářům... ale tak nějak iracionálně mě to prostě láká. Každý měsíc si vyfotit svou současnou péči o pleť. Jen tak bez zbytečných keců, jen tak... abych třeba za tři roky mohla snadno najít, že v lednu 2014 jsem opět koupila SN tonikum.

K péči o pleť bych chtěla říct hlavně toto. Je to individuální. Je to tak individuální, že to, co mi vyhovovalo před rokem a půl, mi pleť kazilo před rokem, aby to za další rok mohlo být úplně super... opět. Je to dost sázka do loterie a nutno říct, že rok 2013 nebyl v tomto ohledu šťastným. První polovinu roku se mi pleť jenom kazila, pak pár měsíců stagnovala, abych najednou zjistila, že to asi není tak špatné. Opět. Zase jednou.

Celá tato zkušenost mě přesvědčila o důležitosti kontinuity péče o pleť. A nově jsem zavedla pravidlo "maximálně jedna nová věc na vyzkoušení týdně". Před tím jsem byla schopná klidně komplet péči měnit každý měsíc, zatímco teď se opravdu snažím o kontinuitu a postupnou evoluci. Což je docela super, přijde mi, že dokážu eliminovat nechtěné ucpání pórů a tak. Na druhou stranu mě to ale přivádí k šílenství. Tolik nových věcí ke zkoušení a tak málo příležitostí. Chci konečně zkusit některé z mých S5 sér... vypadá to jako nemožný úkol. Tento týden mi došlo čistící mýdlo. Minulý týden tonikum. Předminulý týden čistící maska. ... které jsem pokaždé musela nahradit něčím novým, čímž jsem vyčerpala povolený limit "maximálně jedna nová věc na vyzkoušení týdně". Děsím se toho, co mi dojde příští týden, ale doufám, že konečně přijde čas pro trošku té iluminace.



Kdyby náhodou byly potřeba vysvětlivky... tak první je denní, druhá noční a třetí maskovací neboli občasná péče. A mám tak nějak pocit, že tohle moc úspěšné vykročení do nové rubriky nebylo, protože třeba ten Serozinc by patřil spíš zařadit do pravidelné noční péče a do skupiny občasné péče tento měsíc určitě patřil ještě čistý manuka med a můj milovaný neemový sprej. 

23 komentářů:

  1. ááááá chcu být ve tvé koupelně a všechno na sebe patlat a zkoušet!! Hlavně jsem si nedávno po letech vzpomněla na SN a jejich čisticí olejíček si možná koupím znova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo čistící olejíček je super... ale asi si ho už nekoupím, strašně prodražuje poštovné. zato tohle jejich tonikum prostě zbožňuji, je to drahé, je to dost malé, poštovné jsem platila brutální... a stejně si ho určitě ještě někdy koupím znovu! no a do mojí koupelny se klidně někdy stav...

      Vymazat
  2. Ja mam ted plet hroznou. Normalne na akne netrpim a ted, katastrofa. Vubec nevim cim to, asi pocasi apod. Protoze i mamca si stezuje:D

    OdpovědětVymazat
  3. Co je zač ta kostka co leží na stemcreamu?
    Jinak já mám teď pleť relativně dobrou, když vezmu v potaz, jak to vypadá ve škole a v práci...

    A fascinuje mě kolik toho zvládáš používat zaráz, já toho mám snad tak polovinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, jsem holka šikovná.
      to je libebit mýdlo. bílé syrovátkové a na tom to malé černé přilepené uhelné.

      http://denjekrasny.blogspot.cz/2013/10/libebit-cerne-bile-mydlo.html

      Vymazat
    2. Mně to asociuje meruňku i s peckou :-). Jinak krása!

      Vymazat
  4. Za poslední rok jsem přešla od mírně suché pleti k mastné, normální a v součastnosti extrémně vysušené. Už mě to nebaví, vždycky musím kompletně obměnit věci co používám, závidím těm co stačí ke krásné pleti modrá nivea :(

    OdpovědětVymazat
  5. Naozaj krasne veci! Poznam z toho len Neem peeling a ten je ten naj na svete!

    OdpovědětVymazat
  6. Nááhodou, super rubrika, mě moc baví takhle očumovat!;) Jenom doufám, že u Tebe dohledám na produkty i nějakou tu recenzi, protože jsi mě teď nalákala na to, abych všechno prozkoumala.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no recenzí tady na tohle zatím moc není, vlastně asi jenom na libebit. jinak zatím nic. ale třeba někdy... bude.

      Vymazat
  7. Miluju tyhle šmírovací články. Polovinu věcí bych strašně ráda vyzkoušela. Jak jsui spokojená s tím sérem od MyChelle? A očním gelem od REN? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mychelle jsem pořád spokojená hodně... miluji ho.

      oční gel ren si zatím nejsem jistá... asi to nic moc nedělá.

      Vymazat
    2. Děkuji, tohle jsem přesně potřebovala slyšet. Momentálně jsem nadšená z jejich peelingu a sérum jsem zrovna včera zvědavě okukovala. Přesouvám se od okukování k nakupování :-)

      Vymazat
    3. K očnímu REN - mám asi 3.týden krém (Keep young and beautiful) a ten tedy myslím, že něco dělá... :-) Mám toho z fialové řady víc a lebedím si.

      Vymazat
    4. jiný oční REN jsem nezkoušela... ale u tohodle mi fakt přijde, že to akorát tak hydratuje, ale to umí i obyčejný jakýkoliv pleťový krém. nutno ovšem říct, že jsem na oční krémy fakt náročná, chci, aby to fakt něco dělalo... jako třeba zmizíkovalo kruhy. což málokterý oční krém umí, takže pak nastupuje fáze, kdy jsem na krém na oči naprosto nenáročná a klidně se namažu čímkoliv, protože chci jenom hydratovat a citlivé oči nemám... a snesu tam fakt všechno.

      Vymazat
  8. Ha! Co to je? To, co sedí na Steam Creamu a vzdáleně to připomíná meruňku? A jak Ti vyhovuje ten balzám od balance me? Já se s ním teprv "učím".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je libebit mýdlo, viz odkaz o pár komentářů nahoře. balance me... asi v pohodě. ale fakt se to musí setřít ubrouskem... jinak nefunguje.

      Vymazat
  9. Přidávám se do klubu, poslední dny příšerný stav mojí pleti eskaluje. Přičítám to dozvukům po změně HA, protože snad ani vlivem cyklu, neb mám právě před menstruací, to nemůže být TAK strašný.

    OdpovědětVymazat
  10. Me zlobi plet v dekoltu. Ted, co jsem 2 dny nosila termopradlo jsem tam samy pupinek :-(.

    OdpovědětVymazat
  11. tohle je hodně dobrý nápad na rubriku, ale uvítala bych, aby pod každou fotkou byl výpis těch věcí, co se na ní nachází. bylo by to tak určitě přehlednější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... to jsem si taky říkala. pak jsem se ale rozhodla, že nechám čtenářům prostor pro fantazii.

      Vymazat
  12. Juu, MyChelle!! Ja jsem si poridila Perfect C serum a k tomu AHA cleanser a byla jsem nadsena!!! Nekdo mi rikal, ze to C serum ma snad nejvetsi koncentraci z tech volne prodejnych vyrobku (17%), tak jsem po nem hned skocila=) A jako fakt funguje. Ted nevim, jestli mam jit zpatky k Cecku nebo zkusit ten Clear skin...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo MyChelle je můj objev roku 2013. tohle sérum fakt zbožňuji. céčkové jsem si taky chtěla pořídit... nějaký ten cleanser taky... a ještě masku... možná i krém... no nic (utřela sliny a šla raději od počítače pryč)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...