pondělí 13. ledna 2014

Práší! Problém nebo vlastně pohoda?

Asi to bylo u Moory. Tam tedy zrovna teď frčí jiné téma, ale já si vzpomněla na recenzní výrazivo. Kdysi totiž kdosi nadnesl, že nesnáší prášení... že to jako... co jako... proč jako. Tak zrovna dneska to bude celé o prášení. A vlastně možná taky trošku o prasení.

Mně tedy prášení tak nějak ani nevadí. Navíc jak nepoužívám oční stíny a pudruji se dost často mmu, který je sypký, tím pádem práší všude a vždycky... tak prostě prášení je sice téma, ale nepříliš závažné. Můj neoblíbenější pudr od alverde navíc vůbec nepráší. Občas mě to napadne u tvářenek.... jakože proč proboha proč... to práší. No práší no... se občas stane.

Ale občas mě prášení dost naštve. Totiž tak:

(1) Když je ten produkt drahý, tak nechápu, proč jsem musela platit za obsah, který se mi vypráší oknem.

(2) Když je ten produkt drahý, tak většinou mívá i hezký obal, který tedy nechápu, proč by měl být zaprášený/zaprasený.

(3) Když je ten produkt drahý, by logicky prášit neměl... protože (1) a (2).

No jo, ale prostě to občas nedopadne úplně podle představ. 

V hlavní roli Hourglass pudr a Illamasqua tvářenka.




Svá rána tak trávím snahou posbírat pečlivě štětcem a použít veškeré uprášené drobky. Občas se mi to nedaří a já úplně cítím, jak odpadem odtéká voda s práškem v librových hodnotách! Nehledě na to, že ty zaprasené obaly mi rvou srdce.

A teď co tedy? Je prášení problém?

A je to vhodné téma ke konverzaci? Jak snášíte slovo prášit?

30 komentářů:

  1. Prášení mi vadí, hlavně poslední dobou. Mám tvářenku od BarryM můžu do ní šťouchati hrubým štětcem a prostě nic, žádný prach kolem, ale koupila jsem si slavnou Nars a prostě vadí mi to, každá molekula přášku je prostě drahá a pak se mi to válí kolem, štve mě to! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prasenie mi vadi velmi, aj pri pudroch/bronzeroch/rozjasnovacoch, ale uplne najviac pri ocnych tienoch.
    Pretoze 1, 2, 3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud mam vyrobek rada, tak na to praseni vliv nema...pudry mi prasi protoze jsou proste sypke a zbytek preziju xD

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeda illamasqua tvářenka mě láká a hourglass pudr taky,ale fakt takhle práší?To se mi moc nelíbí,taky nemám ráda to prasení..hlavně tedy u stínů,dáš na víčko,mám to pod okem,na tváři,na ruce,néééé na triku:-D Za tu nepěknou cenu,by mohli zabránit,alespoň tomu velkému zaprasení.Ale jinak nemohu jinak a říkám áááách a óóóch,krásná tvářenka i pudr.A co by člověk pro tu krásu nevydržel ,že?

    OdpovědětVymazat
  5. Mne prasenie az tak nevadi.. Ked viem, ze nieco prasi, tak s nim pracujem opatrnejsie - stetcom naberam menej produktu a popripade stetec oklepem.. Obcas mi trochu vadi, ked sa zasvini obal, ale to skor pri matnych ciernych obaloch, z ktorych tu spinu nejde zmyt.

    OdpovědětVymazat
  6. A právě proto jsem rozprodala většinu své minerální sbírky a nakoupila kompaktní varianty. Které mi ovšem rozhodně nepráší tolik, jako Hourglass nebo Illamasqua na fotkách. Samotné slovo prášit snáším dobře, asi proto, že nikdo v mém okolí ho v tomto znění nepoužívá, tudíž má pro mě punc jedinečnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi tedy snad pomalu přijde, že sypké minerály ani nepráší. nebo spíš jsem se to už naučila tak nanášet, že to zvládnu bez prášení. nebo možná jsem si tak zvykla, že už si toho ani nevšímám... nebo tak nějak. každopádně zrovna u těchto dvou mě prášení fakt překvapilo, v tak velké míře jsem to nečekala.

      Vymazat
  7. Mě je líto prášení právě z toho důvodu, že se mi velká část produktu prostě "ztratí". A taky mě dokáže naštvat, když se mi částky pudru zachytí na tmavém oblečení, já si toho nevšimnu a půl dne s tím chodím..

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou to zbytečné ztráty nehledě na zaprasení oblečení. :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Vadí, vadí, mám ráda, když jsou šminky jak ze škatulky. Při používání uprášených produktů si připadám jako čuňátko :-(
    A už se moc těším na recenzi hourglass!

    OdpovědětVymazat
  10. u mna podla toho aky drahy bol ten produkt - ak bol lacny prezijem to, aj ked samozrejme ze mi to vadi. Ak bol drahy ide ma roztrhnut pretoze takto sa produkt rychlejsie mina..takze vadi

    OdpovědětVymazat
  11. Vadí, protože 1 a 2 ! Ale u většiny se to dá řešit výměnou štětce, tak zkouším různé hustoty, měkkost a tvary. A když ani to nezabere, tak to odfouknu a ještě než zavřu šuple, tak na "problém" zapomenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no když já jsem zkoušela všechny možné štětce, jemnosti a hustoty... a stejně to práší. i s illamasqua super mazlícím štětcem. i s huňatým real techniques. i s řídkým stippling od ecotools... prostě jsem fakt nenašla neprášicí nástroj. nojo.

      Vymazat
    2. tak to se ta mrcha (Hourglass) asi bude z mého listu koupit/nekoupit přesouvat donekonečna. Jsem vždycky nalomená a pak se dozvím, že práší, moc se třpytí, smrdí,...

      Vymazat
    3. hele... ale možná jsem zrovna dneska problém částečně vyřešila a konečně jsem použila štětec, co minimalizoval prášení fakt na minimum. Becca small buffing nebo perfecting brush (už si nepamatuji přesný název)

      Vymazat
  12. Tohle mě naprosto vytáčí u dražších věcí! Snad zaplatím takový majlant za věc kterou chci využívat na 100% a ne třeba na 70% když mi zbytek vlastně uletí oknem!

    OdpovědětVymazat
  13. Presne, praseni je problem u drazsich veci, pripadne u veci, ktere se spotrebovavaji velkou rychlosti. Jinak mi to jinak neva... :).

    OdpovědětVymazat
  14. Stejně jako Coraline Jones řeším prášení nejdřív výměnou štětce. Ale u očních stínů mě to vážně štve, jelikož si nedovedu nejdřív namalovat oči a pak až make-up. A malovat se vždy s ubrouskem pod okem je tak nepohodlné.

    OdpovědětVymazat
  15. Prášení mi vadí z důvodu prasení. Teda ještě do nedávna mi nevadilo snad u ničeho, dokud jsem si nekoupila tolik opěvovanou paletku očních stínů od Sleek, která práší neskutečně a strašně mě tím vytáčí. U pudrů a tvářenek mi to nevadilo nikdy především proto, že jednak nemám žádný extrémně prášivý kousek a jednak proto, že to pro mě nejsou úplně spotřební věci (ok, pudr možná trochu jo, ale tvářenku jsem ještě nikdy nespotřebovala celou). Nicméně Sleekovská paletka je čiré zlo, protože mi nechává pod okem tmavý poprašek, který pak při snaze smést jenom rozmažu kolem. A z oklepávání štětce mám zaprasené světlé stíny od těch tmavých, jaký to dělá oblak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to moje Sleek paletka asi až tak moc nepráší. tedy moc ji nepoužívám, ale nevšimla jsem si. každopádně Sleek tvářenky mi sice práší, ale jen malinko, že se to pořád dá.

      Vymazat
  16. Slovo prášit snáším docela dobře. Prášení produktů mi vadí hlavně u stínů, protože se s tím pak nedá nijak rozumně pracovat, a u drahých věcí mi to tedy vadí. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mně to nevadí... co mi vadí víc je, že všichni maji Hourglass a já ne... můžu na něj jen slintat u obrazovky a nikde jsem ho nenašla bez příšerného poštovného :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však to je jednoduchý. na spacenk mají do nějaké částky poštovné zdarma. tak si kup rovnou dva (nebo možná tři až čtyři? fakt si nepamatuji od kolika liber je free shipping) a máš vyřešeno.

      (já mám taky už dva! to jen tak na okraj. ehm.)

      Vymazat
  18. Já na vánoce poprvé zkusila mmu (a vlastně díky tobě a tvým článkům) a na jednu stranu je super a na druhou stranu jsem po něm začala asi po hodině trochu kašlat, což bylo v podstatě nepříjemné a po 3 hodinách jsem to raději odlíčila. Teď se tedy dostáváme k tomu prášení, mohlo by to teoreticky být tím, že za a) mmu dost práší nebo za b) ještě to s mmu neumím, dala moc nebo? Nemáš s tím podobnou zkušenost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hele, ale úplná blbost to není. o minerálním makeupu se říká, že je tak jemný, že při vdechování může proniknout snad až do plic nebo kam.... prostě tím směrem... a podráždit. proto se radí při nanášení s ním moc nevířit a taky moc nevdechovat a neotvírat při tom pusu. mně se to tedy nikdy nestalo, ale už jsem se toho kdysi nadechla a moc příjemné to nebylo.

      takže buďto tě podráždilo něco úplně jiného. nebo to mohlo být i tím, že si rozmařile nanášela a vířila minerální makeup a pak to ještě vdechovala pusou.

      Vymazat
  19. najviac mi vadi, ak mi prasia tiene... potom sa im automatciky vyhybam.. alebo ich rovno odlozim..ale ak prasia len trosku a nepopada mi to hned pod oko, tak sa to da prezit... najmenej mi vadi prasenie pri pudroch.. licenky mam vacsinou neprasive.. a aj tak viac pouzivam bronzery..

    Takze u mna to zalezi od produktu, ale skor mi to vadi ako nevadi.. :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  20. všem moc děkuji za komentáře! a prášení zmar.

    OdpovědětVymazat
  21. mne práši celkom dosť na môj vkus púder od mac skinfinish. a to až tak, že musím byť opatrná a sfukovať potom kopec púdru z horného dielu oblečenia:/ :D preto keď viem, že ho chcem použiť, tak najprv púder potom tričko:)

    OdpovědětVymazat
  22. O prášení/prasení snad ani nemluv. Taky se s tím potýkám a snažím se udržovat věci čisté. Pokaždé to ofukuju, otírám štětcem nebo se jinak snažím dostat ten sypký bordel pryč. Nejvíc nesnáším když mi jeden stín nadělá do druhého. Fakt radost mít vedle sebe třeba černou a růžovou. To je vlastně jeden z důvodů proč jsem nikdy nebyla moc fanda paletek. Teď jsem nedodolala a pořídila si Joy to the Girl paletu od Too Faced a ta je skoro za trest. Nejen že prasí jak sviň, ale některé barvy ani nejdou moc štětcem nabírat. Navíc paletka vypadala hezky barevná od světlých až skoro bílých odstínů, přes růžové, fialové, zlaté, hnědé až k černým, akorát že na mě vypadají všechny naprosto debilně hnědě a trousí mi třpytky po tvářích. Zatím je to asi moje nejdražší kosmetická vymyšlenost (dobře byla ve slevě, ale furt to stálo 800kč), tak bych čekala trochu víc kvality.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...