pondělí 27. ledna 2014

Ziaja Čokoládový mycí peeling - hrubozrnitý

* koupené na Růžové 10

Protože to až tak moc nefunguje. Jsem si myslela, že teď, když jsem začala s tělovými peelingy, že si koupím něco levnějšího, než se konečně odhodlám na velké balení Pure Fiji, a že třeba uvidíme... že třeba fakt nejsem peelingová osoba... a že bych třeba mohla tu tisícovku ušetřit, žeano.

Tak to se moc nepodařilo. Protože za prvé jsem zjistila, že to občasné tělové peelingování je pořád fajn. Že bych možná mohla nový peeling potřebovat. A za druhé jsem zjistila, že už si levný peeling od Ziaja nikdy nekoupím, protože mě neskutečně vytáčí během každého použití.

Protože moc mi to nevoní. Vůně mi přijde umělá, ani ne čokoládově umělá, spíš tam cítím něco jako nugátovo-medově-karamelovou pochoutku... jo to je přesně ta speciální čokoláda, co jsem měla tak ráda jako malá a co neobsahuje snad z čokolády vůbec nic. Jen trošku toho ztuženého tuku a chemických přísad pro vůni a chuť.

Protože to moc nepeelinguje. Sice se snaží, ale nestačí mi to. Chtěla bych dodat větší grády, aby to mělo víc zrníček. Což tedy uznávám, že jejich drsnost je naopak docela v pohodě. Konzistence mě vlastně taky asi baví... je to vláčné, zlaté a v podstatě hebké jako med. Med s nadrcenými skořápkami. A med mám ráda.

Protože hlavně a především to nejde z pokožky smýt. Nevím, jestli si za to nemůžu třeba sama, ale já bych fakt ráda se osprchovala, zastavila vodu, namydlila se peelingem, trošku to pošmudlala, vzala sprchu a prvním proudem to všechno spláchla... nechápu proč bych měla po peelingu používat ještě sprchový gel. Jo vlastně proto... protože pak jde ten peeling z kůže líp dolů. Ajo... jasný přece ne?

No takže ve výsledku prostě po tom Pure Fiji toužím ještě víc... jsem mohla Ziaja rovnou vynechat (vlastně taky ten The Body Shop, co o něm asi nevíte, ale já vím, že se mi už nastěhoval do koupelny, a šťastná z toho zrovna dvakrát nejsem) a už bych měla na PF něco málo ušetřeno. Protože jestli něco, tak heslem dne určitě je:

"Když už peeling, tak prosím pěkně s radostí!"

Ziaja mi přišla spíš na otravu. A navíc mě to moc nebavilo.




5 komentářů:

  1. Jestli máš ráda čoko-peeling, a nechceš za to dávat velké sumy, zkusím Ti doporučit čoko - peeling od Saloosu. Podle vůně bych ho nejradši snědla :) A stojí jen něco okolo stovky.
    Claire z Crazy gingers diary

    OdpovědětVymazat
  2. Od Ziaje som toho skusala fakt dost ale peeling este nie, dokonca som ani nevedela, ze ho maju :) aj ked teda asi ani vediet nepotrebujem podla tvojej recenzie :) ja som si teraz velmi oblubila peelingy od Weledy tak ak nejaky hladas skus tie :)

    OdpovědětVymazat
  3. A to som ho chcela! Vďaka za pár ušetrených "kaček".:) A pripájam sa ku Claire, peeling od Saloosu je super, robila som naň aj recenziu dávnejšie..Ale obsahom je to prcek..

    OdpovědětVymazat
  4. já momentálně ujíždím na peelingu od alverde s vůní rozmarýnu, ach...
    bára.kára

    OdpovědětVymazat
  5. Já tento peeling teda naprosto MILUJU! Nádherně voní, skvěle peelinguje, smýt jde taky dobře...
    Stejně tak The Body Shop. Sto lidí, sto chutí. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...