pátek 7. února 2014

3x3 za leden a únor

Tak vás opět vítám u této občasné nepravidelné rubriky. A dneska mám na srdci:


3x něco, co miluji, i když je to dost předražené a znovu bych si to nejspíš nekoupila:
(1) Tak sem docela určitě patří Renessaince Mask od Oskia, která stojí jakože fakt hříšné peníze. A já jejich utracení nelituji. Obal je úžasný. Vůně je podmanivá. Pocit na pleti je skvělý. Konzistence je neotřelá. Jo stálo to za to... až tedy na jeden malý detail. AHA maska od Evolve má na mně asi tak dvojnásobné účinky. Takže nevím no... znovu utracení padesáti liber za tuto vymoženost neplánuji, ale tu, co mám doma, budu ještě pár měsíců naprosto nekriticky zbožňovat.

(2) Balzám na rty EOS mi přišel předražený vždycky.  A tak nějak snad až moc cool. Ale je to můj neoblíbenější balzám za poslední dva měsíce. I když v posledních týdnech ho vytlačily trošku Lanolipsy. Na EOS je nejlepší jeho konzistence... není totiž matlavý. Díky tomu mi vydrží na rtech mnohem déle než všechny ty matlavé Crazy Rumors nebo Lip Smackery. Trošku je blbý, že nejen dobře voní, ale i dobře chutná... a tak si ho pořád olizuji a tak... je to lepší než zmrzlina po obědě. Ale když se ovládnu a nesním ho, tak má docela dobré účinky. A čichat k němu můžu vždycky.

(3) Aromatherapy Associates Essential Travel Oils jsem dostala. V životě bych nedala za čtyři pidilahvičky olejů tolik peněz. Dokonce mi oleje přijdou až průměrné. Nebo průměrné asi ne... ale všechny čtyři lahvičky voní sice zajímavě ovšem naprosto stejně. Jsem nejspíš ignorant, který to nedokáže ocenit. Ale něco ocenit přeci jen dokážu... ta sada je neuvěřitelně kvalitně zabalená a neskutečně roztomilá. Mám ji vystavenou na poličce a chodím se na ni jen tak koukat... už od Vánoc a pořád mě to baví.




3x sice starý ale dobrý, který se prostě asi jen tak neomrzí:
(4) Yves Rocher Tradition de Hammam voní omamně. To všichni víme. Trošku se bojím, že tohle bude moje poslední lahvička. Jsem to jenom já nebo i někdo další má dojem, že ta vůně je pořád slabší a na těle se drží stále kratší dobu? Navíc ten olej tam je podle mě řidší... a nevím jakože, ale fakt mi přijde, že kvalita je mnohem horší, než když jsem s tímto sprchovým olejem před pár lety začínala. Ale ta vůně.... hmmmmm... prostě tu můžu.

(5) Missha Cho Bo Yang doma pořád mám... a je fakt hodně na dně... bojím se, že už mi vydrží tak na třikrát a je konec... a pak z toho budu na dně pro změnu zase já.

(6) Silk Naturals tonikum jsem si koupila rovnou třikrát. Protože prostě proto!




...a 3x, čím jsem/byla tak nějak mírně posedlá:
(7) Zbožňuji dýňová semínka. Chutná mi to víc a poslouží to stejně jako pytlík chipsů. Za poslední dva měsíce jsem snědla tolik dýňových semínek, že mi nejspíš brzy z uší vyraší dýně. Špatný je na tom to, že nejlepší jsou samozřejmě neloupaná... a ty u nás nikdo nikde neprodává. Jenom v Lidlu je mají. A Lidl je strašně daleko. Musím obejít celé město nebo jet autobusem z konečné na konečnou a ještě kousek popoběhnout. Když si vzpomenu, tak na dýňová semínka chodím do pražského Lidlu u Florence... až tam potkáte někoho, kdo v ruce nese tak čtyři sáčky a strašně spěchá... tak to jsem já.

(8) Draci v hrnci jsou dětský pořad v neděli v devět na Déčku. A je to nejspíš to nejlepší, co za celý týden v televizi chytnu! Měli jste rádi Pod pokličkou? Draci jsou lepší. A chtěla bych vypadat jako sestra.

(9) Pár dnů, dobře asi dva týdny, jsem byla posedlá blogem The Freckeled Fox. Jsem totiž nechápala, jak je možné, že ta holka má čtyři děti a pořád je podle všeho normální. Taky jsem nechápala, jaktože se prostě slušně oblíká. A taky má pořád sílu chodit v podpatcích. Jo a nejspíš se podle všeho i zvládá ráno učesat. Možná dokonce i namalovat. A přitom se pořád stará o čtyři děti, k tomu peče, vaří a luxuje. A ještě je to slavná blogerka. Jakože jsem si z toho připadala dost méněcenná, ošklivá, neschopná a škaredá. Jsem si prohrábla dva týdny nečesané a čtyři dny nemyté háro... podívala jsem se na hodiny a řekla jsem si, že takto by to ve dvě odpoledne asi nešlo... a šla se tedy převlíct z pyžama. No naštěstí jsem ten blog už přečetla celý, zastrčila ho do bloglovinu... a raději na to snad zapomeneme. 



Čím jste v poslední době posedlé vy? Jakou nejpředraženější kosmetiku jste si v poslední době koupily? A taky máte na sobě ještě pyžamo?

27 komentářů:

  1. :Ano, jelikož je 7:15, mám na sobě pyžamo :D ALe ten blog se mi líbí, hned jdu mrknout na to, jaká nikdy nebudu, když budu matka.Vsadím se, že až budu mít děti, povezou mě na psychinu hned po prvních pár letech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... tak to jsem na sobě taky měla pyžamo. a to přesně nechápu, jaktože ta holka ještě není na psychině, když má děti 3-2-1-0, mě by tam už dávno odvezli.

      Vymazat
  2. Tiež som posadnutá nelúpanými dyňovými semienkami. Je to najlepší relax. Ja som si tento návyk priviezla zo Slovenska, kde sa predávajú vždy a podzim na jarmarku. Môj priateľ túto záľubu nechápal a tvrdil, že ešte nevidel nikoho v ČR, kto by to tak lúpal ako veverka. No a samozrejme mám rovnaký problém s obstarávaním. Keď mam cestu do Lidlu, kupujem niekoľko balíčkov a inak som ich ešte nikde neobjavila.
    Viera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se to naučila na Moravě, na podzim to tam louská každý, vždycky na hodech. a spoustě lidem s tím taky přijdu divná... ale v poslední době se ke mně každý spíš přidává a zjišťuje, že to není vůbec špatný.

      no a očividně je s dýňovými semínky na trhu dost díra. jsem dokonce obešla všechny zdravé výživy u nás v centru... a všude na mě koukali, že co to vlastně chci.

      Vymazat
  3. Pyžamo mám. Předraženýho jsem si už dlouho nekoupila nic, ale velmi se těším, až budu moci naběhnout do Douglasu a vyplenit jim stojan Rouge Bunny Rouge, pokaždé objevím další věc, kterou chci (včera rozjasňující pudr). Předražený to vzhledem ke kvalitě a tomu, že to u nás stojí jako jinde sice není, ale vzhledem k tomu, že to vůbec nepotřebuju (ani při velké snaze mi nic podstatného z dekorativky ještě dlooouho nedojde), tak to bude podobně neospravedlnitelný výdaj jako ta Oskia třeba. Posedlá jsem tak nějak sama sebou, protože konečně mi začínají fungovat věci, na kterých jsem dlouho pracovala a fungují tak, jak chci, což mě fascinuje a nepřestává překvapovat. Na blog jsme mrkla, ale asi na nový blog beztak nemám čas, stačí, že umírá ten můj... A já jsem teda už vyléčená z toho, abych obdivovala někoho, koho znám jen z netu, několikrát se mi to totiž přihodilo, přiznám se, že v jednom případě jsem se tím i docela dost trápila, bo se mi můj život v tu chvíli zrovna moc nelíbil a přišlo mi nespravedlivé, jak někdo žije jako v pohádce a vše mu vychází. Když jsem se pak osobně setkala s realitou, poděkovala jsem pokorně za to všechno, co mě postihlo, protože bych bývala rozhodně neměnila a to ani kousíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by mě tedy zajímalo, u koho ses takto vyléčila. jen doufám, že to nebylo u mě.

      jinak to já samozřejmě vím, že ta netová realita je jiná. taková hezčí a nablýskanější. proto už tím teď posedlá nejsem. ale těch pár dnů, co se mě to drželo, jsem z toho prostě měla pocit méněcennosti. jakože dívej, kolik toho ona zvládá, a to má čtyři děti vždycky rok po sobě... a ty nejsi ani schopná se dneska převlíct z pyžama.

      Vymazat
    2. Si nepamatuju, že by ses někdy na netu tvářila, že by tvůj život byl nějaká procházka růžovou zahradou, u tebe to mám obráceně, v nejhorších chvílích si říkám, že když ještě nepřeskočilo tobě a naopak jsi poměrně dost vyrovnaná, tak že to bych to taky mohla dát... Ti to pošeptám někdy... Ale možná jsem ti to už říkala...

      Vymazat
    3. no to asi ne... ale zase na druhou stranu jsem tady ani nikdy neprezentovala, jak moc nerůžový to je. a nevím... myslím, že mně totiž už dávno přeskočilo a proto je vlastně všechno fajn.

      Vymazat
    4. Tak jasně, ale taky bys to klidně mohla hodit na druhou stranu - kdybys tu psala jen o tom, jak máš dvě děcka, tři práce, doktorát, sem tam hodila report z nějaký konference, tak by to byla všechno pravda a nějaká urvaná chudina, co je v poledne ještě v pyžamu, bo děcko mělo horečku, by u toho dostávala depku. Je to o sebeprezentaci a z některých blogů to přímo čiší. A myslím, že ti nepřeskočilo, to bych ty kuličky už dávno měla najitý, v takových případech to jde raz dva...

      Vymazat
    5. Já jsem ti říkala, že to není realita! Jsem posedlá tebou a ďáblem…přistupte blíže, představení začíná...

      Vymazat
  4. Tak to nie, pyžamová párty u mňa končí vždy o šiestej ráno, sa potom cítim celá nesvoja... Pod pokličkou bol jeden z mojich najobľúbenejších programov, až ma mrzí, že skončil. Dyňové semienka milujem, jak lúpané, tak nelúpané, a práve sa nimi (a inými orechmi a semienkami) snažím nahradiť čipsy, ktoré bohužiaľ milujem ešte viac, a keby som mohla, tak denne zjem aj 3 pytlíky. Čipsov. Ehm. Čo viem, tak nelúpané som kupovala aj v Tescu. Asi. Ale majú v Lidli, hm? Dobre vedieť, díky. No a čo sa týka predraženej kozmetiky, pre mňa je to relatívny pojem a keď niečo kúpim a nefunguje, je to automaticky pre mňa predražené, aj keby som za to dala len dve stovky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo... to já pyžamovou párty mám někdy klidně i dva dny po sobě nonstop. v Tescu jsem tedy dýňová semínka nikdy neviděla. ale podívám se, abych měla nějakou tu změnu. a tři pytlíky chipsů bych si taky klidně dala... no nic.

      Vymazat
  5. Asi budu muset do YR ten Hammam očichat, když s tím teda nechceš dát pokoj.
    A jestli ráda louskáš semínka, tak se dají sehnat třeba melounová nebo slunečnicová, abys měla trošku pestřejší stravu. Nejlíp v nějakém obchodě s orientálními potravinami (třeba Farah).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slunečnicová mi moc nechutnají. hlavně mi přijde, že je s nimi strašně moc práce to oloupat... a pak získáš jen takové malinkaté semínečko. melounová jsem nikdy nejedla. ale asi bych to měla napravit. jen si tedy nejsem jistá, jestli u nás na maloměstě tohle vůbec vedou.

      a hammam prostě musíš alespoň očuchat. to říkám všem.

      Vymazat
    2. Dýňová semínka neznám, slunečnicová mi chutnají. Mě to baví loupat. :-D Chipsy nejím, ale ulítla jsem si na zeleninových lupíncích Tretter's chips... Nezdravý je to úplně stejně jako normální brambůrky, anžto je jedno, jestli do toho oleje mrsknete a osmažíte bramboru nebo cokoli jinýho, ale tak dobrý. Klasický chipsy se nějak zkazily, úplně mi přestaly chutnat, nevím, jestli je to druhem brambor nebo nějakou inovací v použitém ochucování (nebo faktem, že jím zdravě, minimálně solím a zvykla jsem si na původně jako strašně nevýrazně vnímané základní chutě). :-)

      Vymazat
  6. Tahle blogerka, že má 4 dětí ?! Genetika je mocná dáma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč si tolik lidí myslí, že se děti musí nějak podepsat na vzhledu a postavě? To je docela hnusná pověra, která je k bezdětným celkem nefér. Znám spoustu holek, který vypadají po 2 nebo 3 dětech daleko llíp, než vypadaly ve 20 a osobně jsem s tím, jak vypadám teď, taky daleko spokojenější. Kromě toho, že pokdu člověk rodí císařem, tak mu nejspíš zůstane jizva a pokud pět let v kuse kojí, tak si nejspíš bude muset pořídit menší podprsenku, tak opravdu není nic, na čem by se ty děti musely nutně podepsat.

      Vymazat
    2. Já si teda myslím, že na to nemají vliv ani tak děti, jako spíš věk. Ve dvaceti je přece jen tělo jiný než ve třiceti. (Málokdo má dneska už děti v těch dvaceti.) A že to pocítí spíš ženský, co se o sebe nejsou zvyklý starat. Najednou je vám třicet, máte dvě děti, dvě neprospaný noci, protože potomkovi rostou zuby, se na vás podepíšou víc, než když jste se ve dvaceti dvě noci před zkouškou intenzivně učili. Najednou zjistíte, že když po dětech dojídáte a na mateřský uzobáváte pochutiny, tak to začíná nějak víc být vidět, než když jste před deseti lety cestou ze školy pořádaly nájezdy na fast food.

      Vymazat
    3. Ono to tak být vůbec nemusí, ani když máš děti po 30. A tedy pokud by se na někom, kdo má děti, měly nějak výrazně podepsat dvě neprospaný noci, tak by je měl asi rovnou dát někam do útulku, protože to nejspíš ve zdraví nepřežije.

      Vymazat
    4. Neříkám, že mít děti je trest a že po dvou neprospaných nocích někdo umře. Ani si nemyslím, že mít děti je poukázka na sbohem ženkosti. Pokud se o sebe někdo je zvyklý starat, řekla bych, že to při dětech prostě automaticky bude dělat i dál. Pokud někdo není, najednou budou výmluvy, že nemám čas, nechce se mi, jsem unavená, protože děti. A pak to bude rychle na dotyčné znát, že o sebe moc nedbá.

      Vymazat
    5. jsem tedy z téhle debaty taková pomotaná, že už nevím, co bych dodala.

      snad jen, že ta holka vypadá měsíc po svém čtvrtém porodu, jak kdyby žádné děti nikdy neměla a navíc strávila dva týdny na dovolené... a to mi tedy moc spravedlivé nepřijde.

      Vymazat
    6. Tak asi jsou děti pohodovější, spavější a méně náročné a ty, co jsou náročné více. No a pak jsou taky maminky, co prostě s kojencem v náručí a dvěma dětmi za ruku jedou jak motorová myš. :-) Já si nemyslím, že děti se rovná automaticky se někde zahrabat, pokud jste zkrátka akční povahy, pravděpodobně i při dětech nebudete jiné... :-)

      Vymazat
  7. Ha, ja myslela, ze si k EOS cestu nenajdes=) Ale mas pravdu, nejlepsi na nich je ta tuzsi konzistence. A vedela jsi, ze prichut Tangerine je medicated, takze by mel mit nejake silnejsi ochranne ucinky. A neco na tom bude, protoze jsem ho mela nejradsi! No a uz si brousim zuby na Evolve masku!! A nemas nahodou zkusenost s Evolve odlicovacim balzamem? A kde kupujes? Biooo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo... nakonec mě EOS dostalo. nevím tedy, jestli budu ochotná zaplatit tolik peněz za další balení... ale tedy si zapisuji, že Tangerine. i když mě dost láká spíš ten borůvkový.

      Evolve jsem kupovala na Naturisimo. ale novou si asi koupím v Biooo. ono to vyjde dost na stejno, dokonce díky super kurzu snad i levněji. Cleansing Melt mám taky, ale ještě jsem ho pořádně nezkoušela... dost vtipně to voní, fakt sladce, a asi to vyčistí normálně. no každopádně ho mám ve frontě na koupelnu.

      Vymazat
  8. Maska Evolve mi taky leží na srdci, v hlavě... :-), hlavně by mě zajímalo srovnání (které asi zatím bohužel nemáš?) s tou vychvalovanou s AHA od REN, protože tu mám a mám jí moc ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. srovnání zatím nemám. REN mám někde doma ve vzorku... tak vyzkouším a uvidím.

      Vymazat
    2. Super, budu se těšit! Já mám právě taky jen maličké cestovní balení. No ale vzhledem k cenovému rozdílu bych hlasovala při pořizování plného pro Evolve! :-) A ještě se dá koupit právě ve velesympatickém Biooo... :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...