úterý 11. února 2014

Kde nakupovat přírodní kosmetiku zn. free shipping?

Tohle se moc nepovedlo. Nejdřív mi v posledních dvou týdnech pár jiných blogů vypálilo rybník a napsalo o těchto eshopech jako první. A hned potom se mi všechny fotky vyfotily modře. Nevím proč... ale vezmu si z toho poučení.

Přírodní kosmetika se stává stále větším hitem, alespoň mi to tak za poslední rok přijde. Mým nejoblíbenějším eshopem s přírodní kosmetikou je stabilně iHerb. Jako jediný mě pořád baví a pokaždé si tam vyberu. Ale má jeden velký nedostatek. Je v Americe, takže mi balíčky pravidelně zadržují celníci a vykonávají na nich své právo opruzovat kohokoliv kdykoliv. Taky se musí platit i když dost symbolické poštovné a nějaké značky se tam tedy neprodávají, hlavně ty, co jsou teď nejvíc in. Takže není špatné si občas nakoupit i v evropských obchodech.


... je asi nejznámější a nejobdivovanější. A tak nějak mě asi omrzelo. Slevové akce nejsou moc lákavé, navíc jejich propagace dost pokulhává, jejich newsletter mě spíš nudí, dárky k nákupu začínají až na vysokých částkách, za vzorky se platí a ještě k tomu si musíte koupit něco normálního, nemůžete mít objednávku jen vzorků. Navíc jsem naposledy reklamovala prasknuté víčko u Oskia masky (za opravdu hodně peněz) asi dva měsíce, což mě dost otrávilo. Je pravda, že třeba ty vzorky Elemental Herbology špatné nejsou. A občas se vyskytne nějaká pěkná akce třeba 2+1 na značku. Nebo při nákupu nad 35 liber přidají balíček plný vzorkové kosmetiky... ale i tak. Moje peněženka už působí jinde...

Proč na naturisimo nakupovat? Mají vzorky Elemental Herbology. A vůbec mají v sortimentu Elemental Herbology. Poštovné je zdarma. A občas se nějaká slevová akce na značku opravdu vyplatí, ale musíte hledat a hlídat. 
Proč mě tam nakupovat už nebaví? Nemají tam REN. To, co mě zajímá, tam buďto nemají nebo sice mají, ale jde to koupit i jinde a často i levněji nebo s většími výhodami.

reklamovaná Oskia, Evolve koupené v akci 2+1 a spousta vzorků, některé koupené, jiné zdarma.


... sem jsem se přesunula po opuštění naturisima. Původní účel byl vyzkoušet jejich beauty box. Z toho tedy sešlo a raději jsem si koupila jejich občasný beauty box. To je prostě tématická krabička, kde najdete plná balení nebo vzorky za sníženou cenu. Složení víte předem, vychází dost nepravidelně a buď vás zaujme a koupíte nebo si počkáte na další. Taky tam mají REN a občas mají REN i ve vzorkách. 3 vzorky jsou navíc zdarma k objednávce, ale je pravda, že jejich počet a výběr je dost omezený podle dostupnosti. Mají stejné nebo podobné slevové akce jako naturisimo, ale umí je za prvé lépe propagovat a za druhé většinou je mají ještě o kousek lepší. Co je ovšem úplně nejlepší, je jejich věrnostní program. Za každý nákup dostanete body, které můžete proměnit na slevu při dalším nákupu. Už jenom proto je prostě lepší koupit něco na lovelula než na naturisimo. 

Proč nakupovat na lovelula? Hlavně kvůli jejich věrnostnímu programu, příležitostným vzorkovým boxům a vzorkům zdarma. Jo a poštovné je taky zdarma.
Co až tak super není? Nemají Elemental Herbology. Vzorky jsou často vyprodané. 

dárek od Antipodes zdarma k nákupu, koupený REN a spousta vzorků zdarma


... bych možná až tak nedoporučila. Výběr značek je menší, ale je pravda, že o to zajímavější. V tuto chvíli mě nejvíc asi baví nabídka značek právě tam, mají v repertoáru hodně značek, které jinde nenajdete. Co je ovšem na beingcontent tak skvělý, je jejich vzorkový program. Za tři libry si můžete vybrat skoro cokoliv z nabídky (kromě pudrových produktů, parfémů, laků a dalších logicky ne moc vzorkovatelných věcí) a napsat si o vzorek. Sice dostanete nefotogenické vzorky nakydané v kalíšku, ale pokud chcete vyzkoušet (jako já) nějakou tu brutálně drahou pleťovou masku, tak tohle je nejlevnější cesta, kde začít. Poštovné je zdarma a posílají to kurýrem, takže nejpozději do týdne to je doma. Ono vůbec dopravu mají asi nejrychlejší, u naturisimo a lovelula počítejte minimálně tak dva až tři týdny. Ke každé objednávce jsem navíc pokaždé dostala i nějaké ty random vzorky.

Proč nakupovat na beingcontent? Protože si můžete cokoliv navzorkovat. Protože poštovné je opět zdarma. Protože mají v nabídce luxusní značky přírodní kosmetiky, které jinde nekoupíte.
A proč mě to tam až tak nebere? Protože jejich sale oddělení je fakt žalostné a protože jejich dárky k nákupu a jiné prodejní akce za moc nestojí. 

koupené nvey eco linky, Hurraw!, spousta vzorků ze sample servisu i zdarma k nákupu


... tady uvádím jen pro pořádek, protože ho zmínila Plum Foolery. A tam bych tedy asi nenakoupila, ani kdyby mě za to platili. Naprosto nezajímavé značky, co by mě u nich zajímalo, jde klidně koupit i jinde. A navíc poštovné £12.95? Si ze mě děláte srandu? To i předražené luxusní SpaceNK se vejde s poštovným do deseti liber a posílají to super expres... aneb do pěti dnů je balíček doma. Opravdu nevidím jediný důvod platit za poštovné tolik. Ani ho nedají od nějaké částky zdarma... fuj na ně!



Takže kde vlastně nakupovat tu přírodní kosmetiku? Anebo tři rady na závěr. 
(1) Moje první kroky vedou vždy na iHerb, tam je to pokaždé nejlevnější i s tím čtyřdolarovým poštovným. Ovšem ne všechno zase na iHerbu mají, že ano. 
(2) Dobré je taky sledovat a přihlásit se ke všem newsletterům hlavně u lovelula a naturisimo. A pak nakupovat podle dárků k nákupu nebo prodejních akcí. Často se tak dostanete k nákupu značky 2+1.
(3) Pokud je to něco dražšího, tak doporučuji využít vzorkového servisu od beingcontent. A ideálně to potom nakoupit na lovelula, protože tam se vám všechno utracené přemění do slevy na další nákup.

22 komentářů:

  1. prosímtě, chtěla jsem se zeptat, jakou máš zkušenost s dodáním balíčků z iherb? Když jsem z tama jednou objednávala, tak mi balíček vůbec nedošel, já vím,není to pojištěný, takže můj problém, ale stejně,...došly ti vždycky všechny balíčky? díky za odpověď :) Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano vždycky mi došly všechny balíčky. vím, že spousta lidí má s doručením problém... ale mně fakt vždycky všechno došlo. jednou to šlo sice tři měsíce, ale nakonec to došlo.

      Vymazat
  2. Ahoj ,
    dlouho jsem nečetla tak dobrý článek, který má hlavu a patu. Je plný užitečných informaci a objektivně shrnuje fakta. Žádné "prázdné ochání a achání", ale dobré tipy pro lidi, kteří si chtějí něco z přírodní kosmetiky nakoupit.
    Vůbec Tě nemusí mrzet, že s podobným tématem už články nedávno napsané byly. Já třeba ten Tvůj hodnotím rozhodně pro moji osobu jako nejpřínosnější. A to že jsou i další podobné články jinde není na škodu, protože píšou zase o něčem jiném a v závěru mají čtenáři informací kopec ;)
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za komentář. to je mým účelem tak nějak... poskytnout kopec informací.

      Vymazat
  3. No jo, když iherb mi bohužel nepřišel už 4x (jednou přišel balíček po tom, co jsem dávno objednala znova, za 4,5 měsíce) a to moje mamka dělá na celnici a balíčky mi tak nosí dřív. Takže tam jdu, když chci trošku gamblovat:-) Ted mě nejvíc baví značka MyChelle, takže jdu riskovat znovu, v Evropě je docela drahá.
    Jinak se vším souhlasím, jen bych byla asi pro naturisimo, pro mě je tam víc plusů než jinde (a ty EH vzorky si kupuju pořád dokola a dokola místo plných balení - enzym. peeling a detox masku), jinak nakupuju ve slevě a ještě číhám na 10% akci. Pořád mají nové a nové značky a včera mě potěšily moje oblíbené čaje Pukka, takže jsem naturisimu pořád věrná a neštve mě...teda chybí mi tam REN. Ale proč se zas rozkecávám...poradíš, kde sehnat REN clarifying toner? Měla jsem ho z hqhair, ale co předělali všechny řady, nemůlžu ho už nikde sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já fakt nevím. 15 balíčků z iherb za poslední dva roky... došly mi fakt všechny. si nemám v tomto ohledu na co stěžovat. tedy jo... polovinu mi naprosto zbytečně zabavili celníci, i když to bylo v limitu.

      když ty vzorky EH bych taky kupovala... ale už mě nebaví k tomu kupovat nějaké zbytečnosti, jen proto abych si mohla koupit vzorky. tohle mě na naturisimo fakt štve. navíc na lovelula mají dost často slevu pět liber na nějak veliký nákup, což mi tedy většinu vyjde výhodněji než 10 %. no a taky mám za tři nákupy na lovelula nasbíraných 100 reward, což vydá na 10 liber slevu.

      jinak mychelle zrovna baví i mě... no a nejlevněji ji mají zrovna na iherbu. mohli by dát zase slevu, tak jsem se k té značce před rokem dostala, pěkná 20 % ... no nekup to. jsem ani nečekala, že to bude tak dobrý.

      Vymazat
  4. Tento článok ma bolel! :) Ale díky za tipy.

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé tipy, článek mi pomohl při rozhodování zkusit pár vzorků z beingcontent, o kterém jsem neměla "páru", takže moc děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lovelula chodí Českou poštou, nebo kurýrní službou? Po všech těch špatných zkušenostech nemám chuť nahánět kurýry po všech čertech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lovelula a naturisimo chodí českou poštou, obyčejná zásilka bez podpisu.

      beingcontent chodí kurýrem, myslím, že asi gsl?

      Vymazat
  7. To fakt ty balíčky z Lovelula chodí až 3 týdny, když je to z Anglie? Včera jsem tam objednala, jenže jsem samozřejmě nevěděla, že si můžu vybrat nějaké vzorky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, mně to z lovelula a naturisimo chodí fakt dlouhou dobu. občas to stihnou za dva týdny, ale jednou jsem už i sháněla zásilku po třech týdnech. (jo a možná to posílají podle hodnoty, třeba oskia maska za padesát liber byla doma v rekordním čase)

      Vymazat
  8. Hledala jsem ceskou blogerku ktera pouziva prirodni kosmetiku a nasla jsem tento clanek. Je to uz 4 roky co i ja pouzivam tuto kosmetiku. Sleduji hlavne italske You Tube s touto tematikuo a byla jsem zvedava i na ceskou. Je to docela smutne, ze se otom tak malo mluvi. Taky nakupuji on-line, jestli te to zajima tak do ceske republiky je moznost objednat z ecco-verde.de nebo z Amazingy.com (to je spis luxus) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se tedy musím přiznat, že na německých eshopech jsem nikdy nenakoupila. možná jednou kdysi na amazon. takže děkuji za tipy.

      Vymazat
  9. Trb moc díky za takový článek (já na žádný takový v poslední době nenarazila). Ale potřebovala bych Elemental Herbology, tak to někdy ve volné chvíli prolezu. Ukládám článek na lištu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, já totiž odstavec Naturisimo (jako že ho znám) rovnou vynechala a teď se vrátila zpět a tam to EH mají, takže rovnou ještě díky za tip :-D

      Vymazat
  10. Ahoj, poradila bys mi, co objednáváš z iherb? Já objednala zatím jen štětce real techniques. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já hodně objednávám teď už spíš kosmetiku, ale štětce ještě doporučuji Ecotools. jinak značky jen tak náhodně EDM, MyChelle, Isvari, Now Solution, nově jsem se zamilovala do Mad Hippie (tedy mám to teprve na cestě, ale prostě ty obaly jsou krásné)...

      často si objednám třeba i čokoládu, čaj, horkou čokoládu (jakože na pití), pendreky, mají super výběr oříškových másel.

      objednávám tam taky rybí tuk, často je nějaká značka v akci, takže to jde koupit docela za levno. do jiných doplňků stravy se raději moc nepouštím.

      a tedy dost často se mě na to lidi ptají, takže časem se tady asi objeví článek na toto téma, ovšem mám pocit, že tak ve zkratce jsem ti to sem napsala teďkom všechno.

      Vymazat
    2. Ještě se zeptám..počítám, že pokaždé ti stopnou balíček na celnici, že? Tuším, že by to muselo být do 30dol., aby to prošlo bez cla, je to tak?

      Vymazat
    3. nakupuji vždycky pod limit, takže kolem těch 28 dolarů. ono vzhledem k poštovnému 4 dolary se asi spíš vyplatí objednat víc balíčků, než jeden veliký s DPH a clem. a občas mi tedy celníci chytnou balíček, protože chtějí vidět fakturu, že jako fakt to není nad těch 22 euro. což mě vždycky dost naštve, protože sice celníkům neplatím nic, ale poště musím platit stovku výpalného.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...