středa 26. února 2014

Léto?!

Já vím, že začíná tak nějak pomaloučku teprve jaro.

Ale u mě v koupelně to už sviští na šťavnatých letních ovocných barvách.




Proč? 

Protože to voní tak krásně autenticky. Jak kdybych se koupala ve žlutém melounu.

Nebo v čerstvé grepové šťávě.

Protože to peelinguje. Na férovku, drsně a bez ohledů.

Protože to rovnou maže. Heboučká pokožka teď může být mým indiánským jménem.

Protože to voní jemně, než jdu spát.

Protože to stále lehce cítím, když ráno vstávám


Co?




Chci ještě?




21 komentářů:

  1. Presne takéto peelingy milujem. Drsné a zároveň s bambuckým maslom alebo nejakým olejom, aby som sa potom nemusela mazať. A úplne najlepšie sú voňavé :-)
    Ja mám momentálne v kúpelni tento:http://www.herbadrug.sk/sk/fyto-sweet-body-broskynovy-cukrovy-peeling-zrela-broskyna-mango-stavnaty-kokteil a som s ním megaspokojná, tá vôňa je proste najviac :-) Nebude síce asi taký bio, ako tieto, ale zas sa dá kúpiť aj v drogérii a majú k nemu sprcháč :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo a to prodávají i u nás v drogérii? jsem to nikdy neviděla. ale je pravda, že moc do drogérií nechodím, tak možná proto... no se budu muset podívat, protože to vypadá fakt krásně!

      jinak ani ceano není bio, i když zrovna tyhle peelingy mají docela hezké složení. stejně nejvíc bio je nejspíš doma smíchaný olivový olej s cukrem... ale to mě nebaví.

      Vymazat
    2. Neviem presne, ci aj u vás, lebo u nás som to videla v 101 drogérii a to neviem, či vy máte. (Hmm, super veta :-)) Každopádne by som to videla skor na nejaké malé súkromné drogérie...
      Ja nejako moc to bio neriešim, chémiu som vždy nenávidela :-) a v zloženiach sa moc nevyznám. Zatiaľ mi stačí systém funguje - nefunguje. No a toto funguje.
      A s tými domácimi maskami, peelingami, atd sa mi tiež babrať nechce, to radšej niečo upečiem :-)

      Vymazat
    3. aha no, tak 101 nemáme. tak asi nic... ale nevadí, zatím mám dvě balení a další dvě balení na cestě od ceano.

      já na tu domácí kosmetiku taky moc nejsem. hlavně třeba mi to je až líto, že bych vzala olivový olej a do toho si nasypala nějaký cukr... přesně raději z toho něco upeču. (hlavně mám fakt ráda chuť třtinového cukru, takže to by mi bylo ještě větší líto to rozpustit na zadku a spláchnout do odpadu... )

      Vymazat
  2. Ty jo, tak ten z červených hroznů chci taky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš... já chci asi ještě i ten kávový. no prostě to je špatný. (pro peněženku)

      Vymazat
  3. Aha! Natura Siberica peeling mi melie z posledného, myslela som si, že skúsim niečo od Manufaktury, ale teraz si ma nahlodala, vyzerá to výborne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NS peeling jsem nikdy neměla, takže nesrovnám. ale strašně toužím po velkém balení peelingu od Pure Fiji... od té doby, co mám doma toto, tak PF asi nepotřebuji (zatím).

      Vymazat
  4. hm, tak to vypadá úžasně :)... teď chci aspoň jeden taky!

    OdpovědětVymazat
  5. Já olejové peelingy taky miluju, kupuju je všude možně, i ty domácí na Fleru. Z těch neolejových jsem vzala na milost už jen pomeranč-čokoláda od Dermacol.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ráda cukrový peeling (kupuju si trochu jiný, ale princip výroby bude asi obdobně) i když je mi trochu žinantní dávat peníze za trochu cukru a oleje, kterej někdo umíchá, obarví a strčí do roztomilýho balení, když by to šlo udělat doma, byť bez těch přidaných roztomilých blbinek okolo. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Né, co jsem to zas viděla? Ten grepový, no ách!

    OdpovědětVymazat
  8. Když jsem viděla poprvé tu fotku, řekla jsem si mňam:D i po přečtení to vypadá tak, že bych je ochutnala:D

    OdpovědětVymazat
  9. Peelingy vypadají moc dobře :) Asi se nechám inspirovat, ten grapefruit je lákavý

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, ty se mi líbí! Kouknu po nich! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Miluji cokoliv s příchutí/vůní grepu, takže tohle chci! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm, to vypadá úžasně *__* Ovocné vůně zbožňuju, takže věřím, že nádherně voní. Budu se po nich muset někde podívat~

    OdpovědětVymazat
  13. všem moc děkuji za komentáře. a ten grepový fakt voní jak čerstvý grep nebo grepový džus... na něj vždycky dostanu při peelingování chuť.

    OdpovědětVymazat
  14. Takové věci mám taky ráda. Jen škoda těch barviv - jsou zbytečná...
    Myslím, že si něco podobného asi brzy vyrobím doma :-) s mandarinkovou silicí.

    OdpovědětVymazat
  15. zamilovala jsem se do toho.. ach <3 ale ta cena... nevíš kdyby se to převedlo na ml, kolik by to bylo ? je to stejně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na ml by to možná bylo o něco míň, ale to fakt jenom odhaduji.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...