úterý 18. února 2014

Palmer's Daily Cleansing Gel

* koupené na feelunique

Jo já vím, že Palmer's zrovna teďkom moc neletí. A že nemá moc dobrou pověst. A že vůbec, prostě mezi všema cool blogerkama je nejlepším Palmersem žádný Palmers. Ale víte co... si myslím, že to není k Palmersovi tak úplně férové. Že některé produkty jsou docela fajn. A klidně bych si je koupila znovu. Nehledě na to, že svého času jsem v českém eshopu udělala objednávek docela hodně. Navíc nemám pocit, že by se Palmers nějak výrazně odlišoval od jakékoliv jiné drogérkové značky. Třeba taková Nivea... určitě nemá tělová mléka lepší než Palmers. Jakože když se oprostíte od toho jejich imidže, že jenom na těhotný... tak tam najdete docela v pohodě nabídku tělových mlík, zpevňujících krémů a výživných másel. Jasně složení není úplně na medaile, ale to ani ta Nivea nebo Dove nebo jakákoliv jiná drogérka. Třeba takové to základní CBF Jar, Body Gloss nebo CBF Cream for Hands, Knees, Feet... nemůžu proti říct ani slovíčko. Koncentrované mini krémy jsou taky super, peeling mě iritoval mnohem míň než ten od Ziaja a třeba zrovínka tento čistící gel je výborný.

Jo já vím, že jsem ho pomluvila. A možná bych se mu měla omluvit. Když ale ona to je pravda. Ten gel fakt nejde z pokožky smýt. Zanechává takový povlak, který mi není moc příjemný. To mu ovšem vůbec neubírá jeho další schopnosti. Dokáže rozpustit jakoukoliv špínu, jakékoliv líčení a bleskově to všechno odstranit. A na důkaz místo slibů za sebou zanechá asi ten povlak. Což mi ani tak moc vlastně nevadí, protože po odlíčení micelárkou se taky ještě umývám mýdlem... no a Palmersový gel navíc odlíčení zvládá rychleji a šetrněji než micelárka.

I tak jsem ale jakože vybíravá a raději se odličuji něčím přírodnějším. Superschopnosti Palmersu využívám jinde. Tak rychle umyté štětce jsem nikdy neměla. Stačí jedna pumpička, pěkně v tom štětec pošudlit, opláchnout a všechno je pryč. Makeup, pudr, tvářenka, linky. Cokoliv, kdekoliv, bleskurychle a spolehlivě. Mám tady tedy ještě jeden odličovač, co na pleti nesnáším, tak s ním plánuji čistit štětce, až dojde Palmers... ale hned potom si ho snad koupím znovu. Fakt nejjednodušší a nejrychlejší čistění štětců, co si tak pamatuji.



10 komentářů:

  1. Palmer's má špatnou pověst? Jsem naopak myslela, že hlavně tělová mléka jsou považována za něco super, a že všichni pomalu obrečeli jeho stáhnutí z rossmana. O.o

    A teď OT, ale když už byl článek na to kde kupovat přírodní kosmetiku, nemohl by být nějaký o tom, kde vzít inspiraci, co si koupit. Prostě tip na nějaké blogy a tak. Nebo jen projíždíš eshopy a teprv když tě něco zaujme, tak si sháníš další info?

    Díky P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... jsem dost spontánní nakupující. často koupím něco jen tak, že je to ve slevě nebo že mě to zaujme v eshopu. ale můžu zkusit sepsat nějaké rady, i když si myslím, že nic univerzálně použitelného neporadím.

      Vymazat
    2. já bych byla hrozně moc vděčná za cokoliv, já právě na spontánní nákupy teď moc nejsem a když vidím to množství značek, tak mě to až odrazuje a nevím, kde začít

      P.

      Vymazat
    3. tak já něco zkusím... ale úplně si od toho neslibujme moc.

      Vymazat
  2. to je tím, že objevit ho desetkrát po sobě v ladyboxu člověka zrovna nenakopne ke koupi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě... tu marketingovou strategii českého palmersu asi nechápu.

      Vymazat
  3. Jojo, taky jsem to zaznamenala. Když se poprvé objevil v LB, tak z něj byli všichni vypráskaní. Začal se hojně skupovat po slevách z Rossmannů a když se po něm slehla zem, nakupoval se hromadně na zahraničních eshopech. nikdy jsem nepochopila, co na tom kdo má - právě, že se to řadí kvalitou mezi drogérku, tak mi přijde už prašť jako ťuk, jestli si koupím u nás Niveu, nebo si objednám Palmers. Navíc mi vůbec ale vůbec nevoní. Najednou se však začaly objevovat zlé hlasy a te´d, když se přede mnou někdo zmíní o Palmers, druhá větou je hned omluvná, že sice ví, že je to šmejd, ale chtěl/a to zkusit.. kde se to vzalo? =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a mi to právě fakt jako šmejd nepřijde. prostě je to obyčejná drogérka... není třeba od toho čekat žádné zázraky. navíc mi i voní, je pravda, že některé produkty méně a jiné více, ale furt se to dá. a třeba ten body scrub byl mnohem lepší, než co jsem kdy z drogérie vyzkoušela.

      no a vzalo se to kvůli LB asi... navíc mi přijde, že tam se neobjevily vůbec zajímavé produkty, furt se tam omílá to samé. a navíc k tomu vždycky přidají ten těhotný letáček.

      Vymazat
  4. Já bych od Palmers chtěla jejich BB krém prý je super na jizvičky, které i hojí :) A taky se mi u nich líbí ty jejich cestovní balení, na cestování to bude ideál. Mě taky u Palmers vadí, že ho cpou snad do každého LB, ale oni takhle cpou všechny značky, co už dávali, takže si člověk stejně nevybere ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo nad BB jsem taky přemýšlela. pak jsem se ale dočetla někde, že to málo kryje... tak pro mě asi nic.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...