sobota 22. února 2014

Péče o pleť ÚNOR

Tak péče se mi od minule moc nezměnila. Přidala jsem rozjasňující sérum S5, u kterého jsem zjistila, že si ho nemůžu dát na noc ani omylem, protože mi to přes noc nedělá dobře. Takže jsem ho musela přesunout na ráno, kde se střídá s YR a MyChelle, občas se to tak jako zkombinuje... ale nebojte, tři séra na obličeji v jednu chvíli bych asi nesnesla. Zapomněla jsem tam přidat Matis BB (používám ho místo denního krému), ale je pravda, že v poslední době ho stejně vynechávám, nějak nepotřebuji mazat ničím hutným, stačí mi jen séra, což tedy třeba YR i S5 jsou dost mastná sama o sobě.

V noční péči se změnilo akorát to, že mi zrovna předevčírem došel Steamcream. Náhradu za něj jsem zatím do provozu neuvedla, ale mám tady jednoho kandidáta, tentokrát olej. Večer taky střídám tři odličovače, Balance Me už mírně mele z posledního... ale pár večerů to se mnou snad ještě vydrží.

No a občasná péče, masky a tak... tam jsem toho moc nevyfotila. Třeba Evolve už spíše není, než je, takže jsem používala různé kyselinové masky ve vzorku, které jsem vám tedy nevyfotila. Pravidelně jsem se snažila používat YR masku, protože byla docela drahá, tak mi je líto ji vyhodit, i když nic nedělá.

A to je vlastně vše. Jo a ještě něco! Mi i přijde, že od minule mám pleť už zase hezčí, to rozjasňující sérum asi fakt něco málo i dělá.





16 komentářů:

  1. Jak používáš tu Čokoládovou fantazii od NT? Já se jí nemůžu zbavit, na celé tělo je to naprd, nevsakuje se moc a barví oblečení i ložní prádlo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě... ta Čokoládová fantazie není moc praktická, taky jsem vůbec netušila, jak ji spotřebovat. tak se s ní odličuji. klasicky napatlat na obličej, rozmazat a setřít. a vtipný je, že po napatlání jsem celá hnědá. ale odličuje to docela dobře, takže vlastně pohoda.

      Vymazat
    2. Tak to by me nenapadlo. Ja ji nakonec spotrebovala na telo,ale znovu bych nekoupila...

      Vymazat
    3. Jsem v tom s vámi, taky se ji snažím dospotřebovat a znovu už bych si ji nekoupila..

      A.

      Vymazat
  2. Já se teď snažím nějak poskládat ranní a večerní péči, hlavně z přírodnější kosmetiky, a zatím si připadám strašně zahlcená informacemi:) Nějaký den jsem teď strávila na blogu Caroline Hirons, takže mi dost pomohl Tvůj včerejší článek si některé věci utřídit a taky si přečíst jiný názor :) Hrozně bych chtěla zkusit nějaký ten odličovací balzám, ale zatím jsem z toho dost vykulená, jak se to otírá těmi "muslin cloth" utěrkami nebo co to je :D :D Říkám si, že po narození miminka možná budu ráda, že si obličej ráno umeju vodou a namažu krémem :D Steamcream taky používám, momentálně na den i na noc a je celkem fajn, akorát teď v těhotenství začínám mít neskutečně suchou pleť (možná spíš dehydrovanou :), takže můj nos je samá šupinka a jediné, co zatím pomohlo je klasická modrá Nivea :) Tvoje péče je díky relativně neznámým produktům moc zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na muslim cloth je třeba si zvykat. to je pravda. ale jak si zvykneš, tak už ti to ani nepřijde. přemýšlím, jak a čím jsem se odličovala já... a vůbec si nepamatuji. asi nejspíš jsem vyčerpáním odpadla do bezvědomí? a bylo mi to jedno. ještě si pamatuji, že jsem se čistila Lushovskými roládkami a před tím jsem se asi odličovala olejem? občas micelárkou? fakt nevím... mi ta doba nějak splývá.

      Vymazat
    2. No já se musím přiznat, že v prvním trimestru jsem měla období, kdy jsem po návratu z práce padla do postele bez odlíčení a párkrát tak otestovala, že některé produkty na očích vydrží až do rána :D :D Možná to s těmi muslin cloths zkusím, jestli někde najdu nějaký dobrý návod, jak ty balzámy používat :)

      Vymazat
    3. no... to tak v tom prvním bývá. a návod na odličovací balzámy ti asi i nějaký dám, když ještě pár dní vydržíš.

      Vymazat
    4. Muselinovy hadrik mam a jsou to podle me vyhozene penize - je to proste takova nesympaticka facovina :-O latkovy kapesnik mi slouzi lepe. Clanek o odlicovani balzamem mam nachystany a je to fakt bajecny proces :)

      Vymazat
    5. Místo mušelínu (mám jen jeden od Eve Lom) je super taky klasická bavlněná plínka - to se matkám od dětí hodí, a mám jich plný šuple :-D.

      Vymazat
    6. jo speciální ubrousek je fakt zbytečný. já používám miniručníčky z ebay, 10 kusů za snad 100 - nakoupila jsem dvě sady a mám na měsíc vystaráno. mám i nějaké ty vymazlené muslin cloth (Eve Lom, Pai a další), ale nepoznám mezi nimi rozdíl.

      plínkama jsem to taky stírala, ale přišly mi strašně veliké a nepraktické. ale jinak to je dobrý tip!

      Vymazat
    7. Tyjo tak jsem si to googlila a fakt jsou to takovy obycejny hadriky... Diky za postrehy:-) Minirucniky jsou super napad!

      Vymazat
  3. Nezesměšňuj se. Markéta Vlčková, Praha22. února 2014 23:59

    :-D :-D Tak jsem se doslechla, že už jsi v klimaktériu. A tomu, co předvádíš u Moory to skutečně odpovídá :-D. Vždyť se ti dost lidí směje, prosím tě. Natři si na oči borůvky a na rty maliny a pak mektej o přírodě, ty kozo. :-D Vždyť je to až trapný. :-) Všichni si můžeme číst, co používáš a pak světíš přírodu, která je přírodní asi jako moje silikozy. Ale abys neřekla, tak ti něco přírodního doporučím. SARAPIS, na tu klimošku, i když je to fakt zábava, ty tvoje výlevy :-D!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markéta Vlčková, Praha23. února 2014 0:00

      Jinak sluníčkový krávy, vyližte si prdel. Já jí to píšu vlastně v dobrým.

      Vymazat
    2. tak to je dobře. že alespoň někdo na mě myslí v dobrém.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...