středa 26. března 2014

3x3 za březen

Většinou nemám dostatek mozkových buněk na to, abych vymyslela devět oblíbených kosmetik na každý měsíc, ale tentokrát to bylo fakt snadné. Celkem překvapivě jsem si v poslední době oblíbila...

... vůně zvláštní a sladké.

(1) Že mi voní červený EOS, jsem už snad i říkala. A jo voní mi. S tím jak postupně eliminuji množství používaných balzámů na rty, musím taky přiznat, že EOS se stal nejspíš vítězem (hned po Burt's Bees). Je dostatečně hutný, na rtech vydrží, není to jak u CR nebo LS, které namažu a za chvíli o nich nevím. A  navíc EOS super voní a taky sladce chutná.

(2) Druhým vítězem se pak stává noční Hurraw! Sice má opět obligátní mazlavou konzistenci, ale ta vůně si mě získala. Je čistá, nevinná, jak vykoupané miminko připravené jít spinkat. A tak si ho mažu každý večer, a pak celou noc spinkám jako to miminko.

(3) Když jsem v Dubaji nakupovala suvenýry, hlavně to zlato a vůně, tak jasně, že jsem si něco koupila i pro sebe. Tedy jenom vůni, na zlato moc nejsem. Trošku divný bylo, že vůně jsem nakupovala v jedné obrovské časové křeči, takže jsem je vůbec neočuchala. Jsem to vzala podle barev krabiček a tak. No a pro sebe jsem si vybrala takovou červenou krabičku, na které nebylo jediné písmenko. Tedy tam byla písmenka, ale takové ty arabské malovánky. No moc jsem té vůni nedávala, ale zase ona stála asi stovku a tu lahvičku má moc pěkně kýčovitě nápadnou, přitom ale stále souměrnou, modrý zavírání už je jen bonus. Ale jako... vůně vůbec není špatná. Nikdy jsem ještě nečuchala nic podobného. Je hodně arabská, hodně sladká, až přeslazená, ale je to taková zakouřená sladkost, ne ta Disney růžová sladkost, ale taková zkažená sladkost. Hodně cukru, hodně potu, hodně vášně. Intenzivně, neoblomně, nesnesitelně. Jak špatný bordel, zakouřená čajovna, levná putyka. Tak asi nějak. Moje nová oblíbená vůně... seznamte se.




... vůně líbivé:

(4) Koupila jsem si svůj první The Body Shop body butter. A je naprosto boží. Hlavně ta vůně! Fíková. Ach. Skvěle se roztírá, rychle se vsakuje, voní ještě druhý den. Tahle tělová másla od TBS mají svou pověst rozhodně zaslouženou.

(5) No Ceano peelingy jsou úžasné. To dávno víme. Všechny tři varianty už mám v používání. Ta hroznová mi tedy přijde nejslabší. Jo a mám doma i kávovou variantu a to tedy nevím, sice voní super, ale skoro vůbec nepeelinguje. Což je dost divný, protože jestli jste někdy někdo zkoušel peeling obyčejným lógrem, tak víte, že to je fakt síla. V Ceanu je ale nějaký dost divný lógr... vůbec totiž nepeelinguje. No prostě ovocné varianty jsou lepší!

(6) MOR Cosmetics krém na ruce je naprosto luxusní. Blbý je, že vůbec netuším, kde MOR koupit. Protože až mi dojde, tak budu chtít další. A nevím, kde a jak ho seženu. Navíc ceny taky nejsou úplně přívětivé. Voní to ovšem fakt bezvadně. Kouřově, smyslně, neobvykle, ovocně. Jako krém na ruce je to taky boží, rychle se vsákne, ruce zanechá úplně hebké a sametové.





... a trošku kontroverzní dekorativní kosmetiku:

(7) Největším překvapením je asi řasenka Jelly Pong Pong. Já vím, že spousta lidí si na ni zanadávalo, že je vyschlá a tak, ale mně se ten efekt na řasách líbí opravdu maximálně. Řasenka v podstatě jen nabarví moje řasy. Neprodlužuje ani nezahušťuje. Vypadá to přirozeně a přesně tak to mám ráda. Trošku mi tedy vadí, že opadává. Hodně opadává. Málem jsem ji kvůli tomu vyhodila po prvních třech použitích. Nakonec jsem to tedy neudělala a přijde mi, že čím déle řasenku používám, tím méně opadává. No stejně, do školy bych si ji asi nenamalovala, ale v Třebiču ji normálně nosím a mi přijde, že je to pořád lepší a lepší. Taky se mi líbí, jak se odličuje. Stačí to jenom trošku namastit a řasenka se prostě vydrolí. Nešmouhuje a je hned pryč.

(8) UNE BB jsem moc šancí nedávala. Hlavně balení pořád nesnáším. Je hnusné, nepraktické, furt je špinavé a navíc i rozvrzané. Nechápu ten pidi štěteček, co tam je přibalený. Ovšem ten samotný makeup fakt není špatný. Je hodně přirozený. Navíc i docela hodně kryje, tedy ne hodně, ale mně to právě teď stačí. Na pleti je i při vrstvení stále maximálně přirozený. Lehký a nenápadný. A neobsahuje silikony. Prostě je to můj nej pro obyčejný všední den. (Nojo, do školy si spíš mažu Matis nebo ChoBo, protože mají lepší krytí i lepší výdrž.)

(9) Pořád si ovšem nevím rady s Hourglass hypovaným pudrem. Původně tady měl být můj nový gel na obočí, který je naprosto boží, ale nemohla jsem ho najednou během fotoseance najít, takže využiji chvilky, abych vám jen tak mezi řečí pověděla, že si myslím, že Hourglass za ten hype a cenu a poštovné... ehm... asi nestojí. Stále si ovšem vyhrazuji právo svůj konečný názor změnit.





Jo a jako bonus vám povím, že jsem si asi koupila kouzelnou kabelku. 3 důvody! Zvenčí vypadá mnohem větší, než zevnitř, přitom se do ní vejde mnohem víc věcí, než by člověk čekal. Ať už do ní narvete cokoliv v jakémkoliv množství, stále je lehká jak peříčko. Ať už do ní narvete cokoliv v jakémkoliv množství bordelu, vždy okamžitě najdete to, co hledáte. Nechápu to, ale je to tak.

19 komentářů:

  1. S tím hourglassem mě to mrzí; mám takovou hypotézu, že někdy někdo udělá kolem nějakého kousku humbuk, napálí se tomu cena a teď si po něm lidi tužte a vzdychejte a až se lidi odhodlají a koupí, tak ono nic.. ale je jim to blbé přiznat, že vyhodili takové peníze za průměrný či lehce nadprůměrný výrobek, tak tu jeho slávu podporují a tím zblbnou další lidi a tak se to nabaluje a nabaluje, až je z toho sněhulák.... a nebo jsem úplně blbá, když mi ty slavné věci nepřipadají vyjimečné, to je hypotéza č. 2 :D

    OdpovědětVymazat
  2. "ale je jim to blbé přiznat, že vyhodili takové peníze za průměrný či lehce nadprůměrný výrobek, tak tu jeho slávu podporují" - klasicka kognitívna disonancia :-). Pekne si to vystihla :-) Mam niekedy pocit, ze to plati o polovici kozmetiky na blogoch...

    OdpovědětVymazat
  3. Není to fialové máslo spíše Maracuja? mám ho doma taky a i na rty a o fíku tam není ani řádek, zato o maracuje...:-) Z Hourglassu mám taky rozporuplný pocit, ale používám ho už výhradně jako rozjasňovač (což jsem začala používat teprve letos, dřív jsem nerozjasňovala) a tak jsem relativně spokojená, i když za ty prachy, s kurzem co teď libra má... A s Meduňkou naprosto souhlasím. Nejprve se něco vychválí a pak už je všem blbé to hanit, tak se pokračuje ve chvalozpěvech

    OdpovědětVymazat
  4. jj je to passion fruit... to jenom mně to voní jako fíky a prostě už od prodejny ho mám tak zafixovaný. to se omlouvám za zmatení.

    no a přehypovaný je prostě přehypovaný. takže asi souhlasím s meduňkovou hypotézou.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych si někdy pořizovala Hurá! balzámy, asi bych šla taky do té noční verze, čistě proto, že se mi líbí obal... A nejvíc mě pochopitelně zaujal gel na obočí, nejspíš proto, že tu nakonec není :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten gel je fakt super. Becca a pořád se nemůžu rozhodnout, jestli je lepší tento nebo Benefit.

      Vymazat
  6. Ten popis té arabky je tak zvláštně ošklivý, až je krásný :D to musí být teda vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... ale přesně tak to je. mi to taky přišlo ze začátku tak ošklivý, až hezký. a nakonec ji miluji.

      Vymazat
  7. Tu kouzelnou tašku asi potřebuji. Ty máš přímo tu trojku - Big size handbag?
    Mohla bys ji nafotit vevnitř - jak je členěná, kapsičky...?
    P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám tu trojku Big size handbag v odstínu Camel. no a vevnitř je prostě jeden velký prostor (o to je to kouzelnější, protože tam mívám naprostý bordel a stejně tam všechno hned najdu) + plus tedy minikapsa se zipem a minikapsa taková ta mobilová. ale obě jsou fakt mini.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď. Jsem si ji představovala se spoustou kapes, kapsiček, pořadačí, předělníků a já nevím čeho. Koupit si ji, tak budu nejspíš dost zklamaná.

      Vymazat
    3. tak to by si byla určitě zklamaná. vevnitř není skoro nic.

      Vymazat
  8. Tak Hurraw night mám taky ráda, z té vůně někdy cítím heřmánek, někdy levanduli, navíc fakt účinkuje, rty jsou po něm hydratované dlouho, i když máme doma vlhkost často pod 30%.

    OdpovědětVymazat
  9. Na EOS se chystám a tento článek mě v nákupu zase ještě víc utvrdil!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Na tom Hourglass pudru se asi shodneme. Jsem z něho mírně rozpačitá...vlastně nechápu, proč to stojí tolik ;) Ale musela jsem ho mít...takže si vlastně nemůžu stěžovat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš. hlavně že ho obě máme a já dokonce dvakrát!

      Vymazat
  11. V Třebiču. :-D To mě tedy pobavilo. Máme kousek od tam chalupu, jezdím tam celý život a takhle jsem to skloňované ještě neslyšela. :-) Od teď tedy už nepojedu do Třebíče, nýbrž do Třebiča, to se mi líbí mnohem víc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně do Třebíča. jen bych ještě opravila, že chalupu máš kousek od tama... a bude to úplně perfektní.

      Vymazat
    2. Jo vidíš, od tama, máš pravdu! :-) No jinak Třebíč mám ráda, chalupu máme v Hartvíkovicích. Jezdím tam jen v létě teda, ale už teď se těším!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...