sobota 22. března 2014

Aloe vera gel od Auroville

* dostala jsem, děkuji moc

Po Aloe vera gelu jsem toužila docela dlouho. Po tom čistém, panenském a 100%. Prý to regeneruje a prý je to super na od sluníčka spálenou i jen tak opálenou pokožku. Což mě ani tak moc nezajímalo, spíš jsem šla po té regeneraci. Protože přiznejme si to, regenerace není nikdy dost! No... úplně  to nedopadlo. Super regenerační schopnosti bych aloe asi nepřipisovala. I tak ovšem nad ním nelámu hůl. Protože aloe je docela v podstatě fajn. 




Líbí se mi, jak působí na popáleniny. Jestli něco, tak tohle se musí aloe přiznat, na spálenou kůži je úplně skvělé. Chladí, zklidňuje a viditelně redukuje začervenání. Naposledy, když jsem se vystavovala sluníčku, tak jsem se strašně bála spálení. A tak jsem se mazala, všude a ještě víc... jen občas jsem kousek vynechala. A všechny ty vynechané kousíčky jsem měla spálené. Pruh na levé noze kolem plavek, tedy od třísla přes bok až na zadek. Totálně červený. Další pruh byl na levém prsu (nevím... jsem té levé straně věnovala podle všeho mnohem menší pozornost než té pravé) kolem vrchního okraje plavek. A poslední na levém rameni až krku... červený šátečku kolem se toč se mohl jít proti mojí jásavé červené zahrabat. No a co s tím... tak jsem si to alespoň namazala s aloe, červená nezmizela, spíš tak postupně hnědla, navíc se vůbec neloupala a ty hnědé opálené proužky se mnou asi čtyři měsíce vydržely. Prostě na opálenou/spálenou pokožku je aloe super.

V podstatě se mi líbí i jeho použití na obličej. Naprosto úžasně hydratuje, vypíná a vyhlazuje pleť. Po použití aloe je tvářička jak broskvička. Jen ty regenerační schopnosti za mnou nedošly. Což je trošku škoda, i tak ale aloe používám ráda. Určitě byste si to měli zkusit, stačí aloe máznout, ono to nevypadá moc nadějně, protože je to taková až rosolovitá hmota a vypadá to, že bude lepit a tak. Najednou se ale do obličeje naprosto vstřebá, vyhladí póry, natáhne pleť a zanechá ji hebkou a jemnou. Klidně i pod makeup, klidně jen tak na to domácí večerní mazání. Je to fajn. Jen si musím dávat pozor a nedělat to moc často... protože aloe mi vytváří černé tečky. Nedělá mi pupínky nebo tak, ale prostě černé tečky... pár na nose, víc na čele, kde většinou černé tečky ani nemívám. Výskyt je zaručen po dvou dnech používání. A proto s tím musím opatrně a proto mi aloe večerní nebo ranní krém nenahradilo, i když jsem to měla původně v plánu.

No a pak samozřejmě můžete aloe kamkoliv přimíchat. Do bambuckého másla, do mangového másla (to mám v plánu já), s kokosovým olejem nebo se rozšoupnout a ingredience promíchat sofistikovaně a početně náročněji. Díky aloe se všechna másla a oleje odlehčí, rychleji se vsakují a navíc si stále zachovají ty jemně vypínací vlastnosti. No prostě čistá aloe je fajn.




Jo a to aurovillský balení... je tedy jakože dost hnusný. Ale tak co už no. Navíc snad čistý aloe vera jsem v pěkném balení ani nikdy nikde neviděla.

23 komentářů:

  1. A je na tom někde složení? Protože jak je to gel, tak to není jakoby úplně čistý čistý, kytka žádnej gel neprodukuje, jen šťávu. Já bych to kvůli té hydrataci hrozně chtěla zkusit, ale měla jsem jason a měla jsem na to reakci, normálně mi zčervenal obličej, ne moc, ale vypadala jsem, že jsem to prostě přehnala se slunkem nebo jako bych se mázla karotenem třeba. Nepálilo to nic, jen ta barva. A já mám trochu podezření, že za to možná ani nemůže aloe, ale něco z toho, co z toho dělá ten gel právě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no složení tam právě není. je tam jenom že prý PURE. konzistenci to ani nemá gelovou, spíš takovou rosolovitovou... jak nějaký zatuhlý přírodní sliz. a já fakt nevím, jestli to je čistý nebo něco málo tam přidané je. každopádně červený obličej z toho nemám.

      Vymazat
    2. já myslím, že určitě :), na Jasona jsem taky měla příšernou reakci, obličej jako rajče :D, a 100% to bylo těmi konzervanty, protože aloe vera gel od The All Natural Face s čistějším složením mi to neudělal..
      Taky by mě zajímalo složení, něco, aby se to aloe nezkazilo, tam být musí...
      Jinak aloe je super, i když ho mám možná radši vnitřně než v kosmetice :).

      Vymazat
    3. Tak já mu dám ještě šanci, já bych chtěla hlavně kvůli hydrataci jako kůru, se mi nějak moc nechce do hyaluronu...

      Vymazat
    4. Hned po přečtení článku mi naskočila situace se mnou, aloe a rudým obličejem - ale mě i pálil. Místo zklidnění prostě reakce, jakou z ničeho jiného neznám. Ten můj složení měl (byla to tuba, z lékárny, značku nevim) a byl z aloe asi z 97%, zbytek byly nějaké přidané látky, jenže já měla tutéž reakci i po čisté rosltině - když jsem jí normálka ulomila z květníku.

      Vymazat
  2. tyjo a já si řikala, jakto, že mám nějak víc černých teček! Já teda používám gel přímo z rostlinky, ale fakt, že černých teček nějak přibylo a u mě došlo i bohužel k mírnýmu zhoršení akné, ale nenapadlo mě dát vinu aloe.. zkusim to s tím mazáním nepřehánět (dávám ji totiž každý ráno pod krém jako takový "sérum")

    OdpovědětVymazat
  3. no zkus to. jsem tomu taky nevěřila, že by mi takový lehoučký něco, co se hned vsákne, mohlo dělat černé tečky... ale je to tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Neměla jsem jej přímo od Auroville, ale s čistým Aloe gelem mám dobré zkušenosti. Jak jsi psala, hlavně na spálenou pokožku. Krásně to chladí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, na cokoliv spáleného je to dost boží. a určitě bych ho doporučil a i na obyčejnou opálenou kůži... opálení mnohem déle vydrží a moc pěkně zhnědne.

      Vymazat
  5. Já jsem se pořádně spálila loni na Mallorce a zachránil mě právě aloe gel. Za dva dny jsem mohla v klidu znovu na sluníčko. Takže regenerovat opravdu umí. Dokonce jsme si říkala že se pro příště vykašlu na všechny ty údajně zázračný mlika po opalování a budu se rovnou mazat čistým aloe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem si taky říkala. a navíc se aloe mnohem lépe roztírá než ty různé krémy, co se musí rozmazat a pak počkat, až se vsáknou... a při aplikaci super chladí. na léto ideální.

      Vymazat
  6. Takže až mě sesmahne slunko při věšení prádla, tak nejdřív jogurt a pak hned aloe, jo? Nuže dobrá, třeba aloe gel vyzkouším. Já jsem měla malinký od Bentonu, ale to bylo tak na 5 namázání, možná ani ne. No zmizlo to rychle, tak jsem si ani nevšimla efektu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bych jogurt klidně vynechala. prostě hned aloe!

      Vymazat
  7. Já mám aloe vera gel od Diet Esthetic a je takový nazelenalý, v žádným případě ne čirý... píšou na něm, že je 100% čistý, ale i tak se mi to nezdá. Používám ho zatím do domácího tělovýho másla, ale teď nad tou jeho čistotou trochu váhám. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no si myslím, že to asi nebude čistý. no a do tělovýho másla jsem ho včera taky přidala... a asi dobrý.

      Vymazat
  8. Já si dovezla rostlinku Aloe asi před 5-ti lety z Chorvatska :-) Od té doby ji úspěšně množím, už jsem obdarovala kdekoho :-) a nedám na ni dopustit. Pokud se popálím třeba doma u vaření,stačí odříznout kousek listu a přiložit uřízlou částí na spálené místo.....zaručeně to zmírní bolest a nevznikne pak ani puchýř :-) S gelem aloe vera zkušenost zatím nemám,ale chystám se ho koupit a vyzkoušet namíchat v kombinaci třeba s bambuckým máslem do krému :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé rostlinka musí být taky super!

      Vymazat
  9. V DM mají 98% gel z jejich značky Sundance, řada po opalování. Používám ho několik let a na spáleniny je to fakt pecka. Stejně tak na zklidnění svědění ekzému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej to se asi na léto podívám. děkuji.

      Vymazat
    2. Tady je více info a složení:
      http://www.dm.de/de_homepage/sundance/produkte/produkte-aprespflege/spezialprodukte/59958/sundance-aloe-vera-apres-gel.html

      Vymazat
  10. Aloe je naprosto geniální na lotion mask (http://semisweetwonderland.blogspot.cz/2013/04/chizu-saeki-method-triminutova.html), mám ji tak dokonce radši, než s pravým japonským lotion.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no když mně to právě dělá ty černé tečky. a čím tlustší vrstva aloe (i když se hned vsákne), tím víc černých teček. takže asi nic. no.

      Vymazat
  11. Ahoj, našla jsme pěkný recept jak si udělat aloe vera gel doma:

    http://www.rehabilitace.info/zdravotni/aloe-vera-a-pestovani-jak-z-ni-ziskate-zdravy-gel-a-na-co-ho-pouzit/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...