středa 5. března 2014

Článek na přání?

V uplynulých dvou týdnech se občas někdo vyjádřil v komentářích, že by si přál článek o tom a o tom. Takže určitě mám v plánu psát:
Pohádku o tonerech
Baladu o tom, jak nakupuji (nejen) přírodní kosmetiku
Pojednání o iHerb sortimentu
Recenzi Matis BB

Nebudeme si dávat žádné termíny, ale chtěla jsem, aby osoby, které o tato témata stály, věděly, že je to na dobré cestě. Nemám ráda psanou frázi "recenze bude" nebo "recenze brzy". Je to tak nóbl, snobské, až moc blogerské, důležité a nadřazené... a především tak zavazující. Protože když už někdo napíše, že recenze bude, tak by měl dbát, aby opravdu byla. Což já tedy schopná nejsem, recenzi na Matis BB jsem slíbila snad už před půl rokem a pořád nikde nic.

Každopádně jsem chtěla dát každému prostor, aby se vyjádřil, o čem by si ode mě rád početl. Jaký článek byste si přály? 

(No a já zatím nebudu dále ztrácet čas a jdu napsat třeba to o těch tonerech. Nebo tak nějak.)

21 komentářů:

  1. Furt nemám tonikum, takže za mě prostě pokračuj v rozdělané práci...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by určitě zajímalo pojednání o iherb sortimentu, nezkoušela jsi Avalon šampon s biotinem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten jsem nezkoušela. ale zrovna tento týden jsem vytáhla nějaký vzorek neemového ajurvédského šamponu z iherbu... a nebylo to špatné. to jsem ti asi pomohla, že?

      Vymazat
  3. Pohádku o tonerech, jednoznačně. Nějak si s nimi poslední dobou nevím rady. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuju pro tonery. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. U teba si prečítam rada o čomkoľvek:) no ak mám konkretizovať, iherb by zaujímalo aj mňa - o niečo viac ako kozmetický sortiment by ma zaujímalo oddelenie Supplements. Máš s tými z iherb nejaké skúsenosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele doplňky tam primárně nekupuji. spíš jen tak občas. mně totiž odrazuje to americké balení doplňků stravy, které je většinou úplně strašné. ale klidně o těch třech, co jsem vyzkoušela, něco sepíšu.

      Vymazat
  6. Dneska jsem byla objednávat tonery do tiskárny. Až při čtení komentářů mi došlo, že pohádkou o tonerech se myslím pohádka o úplně jiných tonerech, než do tiskárny. Nechápala jsem a nevěřícně koukala, nicméně teď už taky hlasuju pro tonery :-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha... taky jsem ve škole tento týden řešila toner. o to by byl taky celý román, protože se to zatím nedořešilo...

      Vymazat
  7. Já bych prosila tu baladu o nákupech přírodní kosmetiky :) děkuju!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jednoznačne tonery. Tie len spoznávam tak by si mohla popísať čo a ako používať :)

    A aj nákupy ale tých sa skôr bojím :D

    OdpovědětVymazat
  9. nemám žiaden návrh:) teším sa na recenziu matis bbečka

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já jsem rozhodně pro baladu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych si moc přála článek o tom, co že je to ta přírodní kosmetika. nerozumím tomu a ne a ne. A oč je míň přírodní třeba Lancome, který 20 let dával dohromady výtažky z buněk rostlin či co a mrskne do krému než něco, co obsahuje vodu, oleje a pak tolik přírodního výtažku, že je ho asi jako zrnko písku v 10 litrech? Co to je přírodní? Je to banán z ledničky nebo je to chemický krém, kterej kolem banánu šel tak asi jako já kolem diplomacie? Není to nafouknutá bublina? Není to padlý na hlavu a marketing? Hlavně mě teda zajímá opravdu rozdíl mezi tím, když něco v sobě má výtažky z rostlinky = přírodní, zelené mozky jásají a pak mezi tím, co má spoustu účinných látek + třeba ten stejný výtažek z rostlinky a zelené mozky omdlívají, že je to chemka. Jak to, že vymytým přírodňankám nevadí, že něco nebylo ověřováno xx let a na tzv. chemii z tohoto důvodu plivou? Že kdo ví, co to za 40 let udělá? A kdo ví, co udělají ty látky v té jejé přírodní kosmetice, ne? To nic? ... Ať tak nebo onak, upadne jim hlava. To se stane, fakt mi to přijde na palici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, kdybys trochu pohledala, tak bys odpovědi našla sama, ale pokud ne, tak zkus třeba toto
      http://denjekrasny.blogspot.cz/2011/08/prirodni-kosmetika-veci-souvisejici.html

      Vymazat
    2. A až si to přečteš, tak si zkus chvíli lámat hlavu nad tím, jak dlouho jsou na světě rozličné (byť velmi efektivně na zvířatech testované) chemické látky používané v konvenční kosmetice a jak dlouho na sebe lidi patlají oleje, rostlinný másla, drcený kytky a spol. Ale rychle, než ti ta hlava upadne...

      Vymazat
    3. týjo nevím, mi přijde, že v tomto tématu jsem se už vyčerpala. třeba taky tady:
      http://denjekrasny.blogspot.cz/2013/04/4-e-shopy-kde-bych-zrovna-ted-opravdu.html

      no a pak je třeba rozlišovat přírodní a "přírodní" kosmetiku. a tak vůbec. nedávno jsem se s nějakou blogerkou přela o tom, že pheoxyethanol není žádné svinstvo a že je přírodní (byl dokonce povolený certifikacemi a tak)... ale ona si prostě trvala na tom, že phenoxyethanol svinstvo je a že četla nějakou nejnovější studii... mi ale přijde, že na tohle asi nemám sílu... se tady v komentářích hádat s příroda-nazis.

      ještě si to rozmyslím.

      Vymazat
    4. Teda nevím, ale řekla bych, že tady v těch komentářích jsem jediná příroda-nazi já a mi je phenoxyethanol ukradenej a vzhledem k tomu, že se evidentně jedná o druh alkoholu, tak bych k němu byla rozhodně shovívavá... Jelikož slečna/paní/Libor hore nás nazvala "vymytýma přírodňankama".... Jestli nechtěla říct "umytýma" ale...To nevím... Jsem zelenej mozek.

      Vymazat
    5. Rena, potrfená husa :D. To je dost vtipný. Zrovna od Tebe bych čekala mnohem větší nadhled a toleranci vzhledem k Tvé zjevné (bez ironie) inteligenci. Inu, člověk se pořád učí.
      Až budeš mít, co říct, piš, argumenty, pěkně jasně, bez logických děr, do Tebe doby jen hloupě štěkáš.

      Trb: Dík, jsem nevěděla, že už jsi to tu psala, omlouvám se a pročtu.

      Vymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře. takže tonery jo? no tak jo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...