středa 19. března 2014

Krémy na ruce a na nohy Ceano...

... a moje peněženka má z toho nahnáno.

Víc času mi nějak chybí.
Dopouštím se někde chyby?
A zdá se, že v dubnu to lepší nebude. 

Čas letí jako bláznivý,
já nechytím ho, ani vy.
Tak rychlý pozdrav... to mě snad neubude.

Mělo to být celé ve verších.
Ale ztratila jsem trpělivost.
Poděkujme proto za vynález volného rýmu...

Slabá jsem byla v kolenou.
Ach.
Ze všech.
Pár dní to trvalo.
Tajně a skrytě.
Jak už to s velkou láskou občas bývá.
#chcichcichci a hned! 
Zatím jsem to vydržela
ale!!!

Zelený bych asi chtěla.





2 komentáře:

  1. výtečná recenze a hodně užitečná! :D nicméně líbí se mi ty možnosti a barvičky a balení, takže na to kouknu blíž :D

    OdpovědětVymazat
  2. No asi ten zelený, ne? Bambucké máslo a makadamový olej...zbytek krémů mě úplně nezaujal. Ale možná je to tím, že Handy Gurugu je taky zelený a tak mi to evokuje tu jeho dokonalou konzistenci. Potřebuji nový :( Utrpení totok...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...