sobota 15. března 2014

Natura Siberica: Rich Siberian White Body Butter

* koupené na biooo.cz


Tak čím asi tak dneska začít? Začneme motivací. Mojí motivací:
(1) Začala jsem hromadně nakupovat tělová másla. Je to moje poprvé. A nejen to. Dokonce se i pravidelně mažu. Což je taky moje poprvé. Takže asi chápete, že tohle jsem v obchodě nechat nedokázala.
(2) Jak se něco totiž jmenuje Body Butter, tak to prostě musím mít. Navíc tohle tam má White... no a je pravda, že spousta tělových másel je barvou bílá, ale v názvu to nemá snad žádné. Jako přídavek tam je i Siberian... a prostě ty sibiřské výtažky jsou děsně cool. A Rich mě pak už jen dorazilo... kdo by nechtěl být bohatý... já tedy určitě chci Rich. Takže je jasný, že něco s názvem Rich Siberian White Body Butter nemělo přede mnou nejmenší šanci! No a navíc se tomu v češtině říká hustý bílý olej... super ne? 
(3) Je to zabalené v takovém rajcovním panensky bílém obalu. Jakože to jsem svůj chtíč už udržet nedokázala.


Pokračovat budeme vlastnostmi. Které tedy nejsou úplně ideální:
(1) Jsem to asi nepochopila. To rich je totiž tak rich, že se tomu nechce z tuby ven. Fakt, to abych si na to pořídila svěrák nebo spíš Svěráka, raději asi toho mladšího, ten bude mít síly víc... protože na tohle já sílu nemám a nedokážu to vytlačit z tuby ven. Musím mačkat oběma rukama. A když mačkám oběma rukama, tak mi chybí ruka, na kterou bych to vymáčkla. Takže musím nastavit stehno a vymáčknout si to na stehno. No a nevím, tyhle vychytávky mě asi moc nechytly.
(2) Na to, jak moc to nejde z tuby vymáčknout a jak se to jmenuje rich... tak to je docela lehké. Velmi dobře se to roztírá, konzistence je jemná, hladká a lehká, rychle se to vsakuje. Možná až moc rychle.
(3) Ta vůně je fakt divná. Mně to voní jako nemocnice. Asi nechci moc vonět jako nemocnice.


No a zakončíme to zklamáním. Jsem zklamaná:
(1) ... že jsem asi blbá jak ty necky. Jakože který dement si všimne toho, že je to na celulitidu, až po třetím namazání celého těla? To už snad ani nejde svádět na přepracovanost a unavenost, ani na momentální retardytidu během nakupování.
(2) ... že nejsem dost silná. Že jsem v podstatě spíš slabá. A nedokážu to z tuby dostat inteligentně ven. Což tedy jsem se považovala za inteligenta, ale asi taky nejsem. Mým momentálním plánem je tubu rozříznout, vykuchat a přendat do normálního obalu. Abych to mohla používat. Zatím to uvízlo na mé lenosti.
(3) ... že mám slabou vůli. A nakupuji ta tělová másla. Kde jen toto skončí? Začíná to docela lízt do peněz.



(Jo a že prý, jestli to funguje na tu celulitidu? Tak to nevím... spíš mi přijde, že to formuje bicepsy na pravé mačkací ruce.)





10 komentářů:

  1. S tou celulitidou mě to pobavilo... Ale já tedy kupuju věci na celulitidu celkem pravidelně, aniž bych nějakou měla, protože ty přírodní věci (nevím, jak chemický, v tom nejedu) to většinou řeší něčím, co podporuje mikrocirkulaci a to nikdy není k zahození...A stejně ho chci, i když věci, co nelezou z tuby nemám ráda, musela bych si napřed pořídit nějaký to jejich máslo v té cool skleničce (která je plastová, což mě trochu zklamalo), abych to do ní mohla předělat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, toho, že je na celu jsem si všimla taky asi po týdnu :-D. A s vymyčkáváním začne být VELKÝ problém, když je v tubě už jen zhruba polovina objemu - řeším to tak, že (stále mačkajíc oběma rukama a kroutíc tubou do všech stran) víčko neodklapuju, ale rovnou odšroubuju, otvor je větší a jde to líp. Ale voní mi teda příjemně - zvlášť od doby, kdy ho používvám už jen skutečně na stehna a zadek ;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, dostat to z tuby je peklo. Doufám, že mě při aplikaci nikdo nikdy neuvidí a kocour o tom nepromluví, protože si to v mírném záklonu vytlačím oběma rukama na břicho a odtamtud distribuuju :) Ale voní mi to (asi jsem byla v jinak dezinfikovanejch nemocnicích) a účinek se mi taky líbí a mažu to celotělově.

    OdpovědětVymazat
  4. Mam presne ten isty problem, ja to z tej tuby proste neviem dostat. Navyse nenavidim zmackane tuby. Takze volim metodu nastavit stehno a umorne vytlacat metrovú pasomnicu (tasemnici) :-))) a este si ju uchylne zatocim do spiraly, ale pssst. No ale bodaj by to malo na tu celulitidu nejaky ucinok, odpustim mu vsetko.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tvoje recenze jsou úžasné! Skvěle jsem se pobavila :)
    Tělová másla jdou víceméně mimo mě, začala jsem používat čisté oleje a vyhovují mi daleko více.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji všem za komentáře. ale vůbec je to vtipný, že to nikomu nejde ven... jsem si myslela, že jenom já jsem tak neschopná. jinak úplně věřím tomu, že ke konci to asi nepůjde už vůbec... no prostě to musím co nejrychleji někam přendat.

    OdpovědětVymazat
  7. tys to zabila :D
    já jsem minulý týden dostala další nadílku s natura siberica a zase jsem lehce pookřála :) holt, když holka uvidí slevu, tak se neudrží;)

    OdpovědětVymazat
  8. :-DDDD nesnáším, když něco nemůžu otevřít nebo vymáčknout z tuby. Ale nic si ze svého netrénovaného bicepsu nedělej, já mám zas hodně chabý úchop :-D nedokážu si otevřít láhev s vodou a třeba ve vlaku se musím trapně ptát spolusedících, jestli by mi to mohli otevřít.

    OdpovědětVymazat
  9. Jé to jsem se nasmála =oD já jsem si ale taky až do teď myslela ( když jsem to někde viděla ), že je to klasické tělové máslo... a s mými bicepsy bych asi daleko nedošla...rozstřihla bych to a bylo by po srandě...=o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale tak s tím by měli v NS asi fakt něco udělat... jsem si nejdřív myslela, že jsem jediná taková blbá, co si splete olej na celulitidu s tělovým máslem... ale vypadá to, že nejsem. takže to není moje vina, ale může za to blbé značení a popisky produktu.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...