pondělí 17. března 2014

Péče o pleť BŘEZEN

Skoro vůbec nic se v mojí péči o pleť od minula nezměnilo. Kromě jedné zásadní věci... dochází mi sérum MyChelle. A tak jsem ho raději přestala používat dříve než dojde úplně, abych si otestovala, co to se mnou udělá. A zatím dobrý, až mě to překvapilo na to, jak moc mi před půl rokem pomohlo. Negativní důsledky vysazení zatím nejsou. Ale i tak toužím po novém balení. Doufám, že slevové pole na iHerbu brzy zacyklí tím správným MyChelle směrem (směr Isvara už taky zacyklili - právě teď).

No a došel mi Steamcream... jediný krém, který moje pleť dokázala v noci tolerovat. Nové balení ke mně ještě nedorazilo, tak jsem si musela vypomoci z domácích zásob. Pleťový olej alverde jsem koupila dost omylem, jsem si totiž nejdřív myslela (a naprosto mě to ohromilo), že se v drogérii začal jen tak prodávat šípkový olej. Aneb největší olejový hype současnosti. No doma mi teprve došlo, že šípek je nejspíš něco jiného než divoká růže. A že já ty růže moc nemusím. Takže k oleji přistupuji značně s respektem, ale zatím dobrý. A přijde mi, že jsem po něm vyspaná trošku i do krásy. Jen si ho nesmím namazat moc (jinak se nevsákne) a raději si ho nedávám na oči (jinak nevidím). Ale pohoda. Se stejně na noc mažu jenom tak zhruba 4x týdně a navíc jsem si teď ještě pořídila nového mazlíčka, kterého jsem musela hned vyzkoušet (ale ještě jsem ho nevyfotila... to aby bylo nějaké to tajemno, že ano). Čímž se tedy použití alverde značně minimalizovalo, ale tak ještě uvidíme, jak to vlastně dopadne.

No a občasná péče, masky a tak... ta je víceméně trapně ilustrační. Aneb na fotku se většinou dostane jenom to, co mám v koupelně a používám pravidelně jednou týdně. Ale pak mám po různých skříních a poličkách a pokojích a kabelách všechny možné další masky, které používám třeba, když si vzpomenu. Což může být i jenom jednou za čtvrt roku. No nic, čestnou zmínku i když bez fotky si zaslouží určitě neem, možná i jíl a bahno, Evolve mele z posledního, což si schovávám na psaní recenze. Jo a vlastně ještě shejkrové masky, ty jsou super, balím si je na přespání do Prahy... a fakt jakože mi snad i přijde, že to něco dělá (mám doma konečně i tu mixovanou verzi).


ráno

večer

občasně


21 komentářů:

  1. na alverde olej som sa vrhla ako sup,ked som ho videla.nakoniec som ho nechala tak.na noc jedine kokosák alebo mandlovy olej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kokosák bych právě asi se svou historií ucpaných pórů moc neriskovala. mandlový olej jsem ještě nezkoušela... každopádně ten alverde asi není úplně špatný, ale šípkový to není.
      (jo a balení je tedy super!)

      Vymazat
  2. Šípek a divoká růže je to samé, aspoň mělo by být (rosa canina). Ale olej může být ze semen (rosehip) nebo z okvětních plátků (wild rose). Ve vůni je rozdíl velký, co se týče vlastností, tak to neposoudím, protože mi ani jeden nic moc nedělal (ale šípkový jsem měla jen od nobilisu, ty "lepší" jsou možná lepší, trilogy a spol.). A jak mám opravdu ráda růžový olej a dělá mi dobře (pravý, z damašské růže), tak wild rose mi taky nedělá nic a ani ta vůně mi extra nesedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně tedy právě příjdou úplně jiný. vůní, konzistencí, barvou, účinky... mi přijde, že šípkový je víc regenerační. právě jsem si myslela, že to bude úplně to samý, jen s jiným jménem, ale asi ne.

      Vymazat
    2. Ono to není to samé (teď myslím ty dva oleje, ne šípek a divokou růži), ten od Alverde je směs olejů, šípkový tam vůbec není.

      Složení: Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Prunus Persica Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Pyrus Malus Seed Extract, Limonene**, Citronellol**, Linalool**, Geraniol**, Benzyl Benzoate**, Coumarin**, Parfum** (Jojobový, meruňkový, broskvový, růžový a pak nějaké neolejové věci)

      Vymazat
    3. Rosa canina je šípková růže.

      Vymazat
    4. Hele, jsem to rozluštila. Trilogy je z jiné růže než Nobilis. Těch "divokých" růží je víc druhů, toto je rosa mosqueta a nobilis je rosa rubiginosa. Oboje by teda mělo být stejný (rosa eglanteria), ale právě to rozšíření a tím pádem místa sběru jsou jiný. Pak je ještě rosa canina, to je taky šípek, ten klasický, co je tady všude. Uf :-) Mě štvou s těma růžema :-)

      Vymazat
    5. týjo si vzpomínám, že jsem složení snad studovala, ale úplně jsem zapomněla, že to není čistý jednodruhový olej. (to je tedy zase blogerský fail neboco).

      no a podle mě šípkový olej jako takový tam není, protože to by byl rosehip. jenomže teď to tady googlím a našla jsem toto jako oficiální název Rosehip Oil (Rosa canina fruit oil). z čehož tedy plyne, že to je šípkový olej... jen se tedy jeho vlastnosti asi naředily všemi dalšími oleji? je ráno a jsem z toho zmatená.

      Vymazat
    6. Aha, dík za upřesnění, Reno. Jsem viděla "rosa" a automaticky mi naskočila růže, na šípky jsem ani nepomyslela :)

      Vymazat
  3. Tak jsem pořád odolávala, ale teď už asi neodolám a to sérum MyChelle objednám. Mám smíšenou pleť a jsem samý pupínek, i když třicítka už dávno za mnou a ne a ne se toho zbavit. Takže tohle by mi mohlo pomoci. A můžu se zeptat, ty si to serum dáváš ráno pod krém? Nebo jak ho používáš? A ještě se zeptám - dráždí nějak? Mám totiž ještě ke všemu citlivou pleť - prostě od každého něco, včetně počínajících vrásek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele nevím. citlivou pleť nemám. ale myslím, že nebude dráždit. mychelle je taková úplná průhledná vodička, snad to ani nijak nevoní, hned se to vsákne a dávala jsem ho právě ráno pod krém. dávala jsem ho nějaký čas i večer, ale nepřišlo mi, že by to měla nějak zrychlený účinek, stačilo mi jenom jednou denně, tak jsem si ho šetřila na ráno. navíc mám normální pleť, takže já se třeba ani nepotřebovala potom mazat krémem, mi stačilo dát mychelle a rovnou BB krém.

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď. Už je objednáno a jako nový zákazník jsem našla kód na slevu 5 dolarů, takže jsem neváhala :-D

      Vymazat
    3. jé. tak doufám, že ti taky pomůže jako mně.

      Vymazat
  4. Mně ten Alverde olej moc vyhovuje, mám po něm právě přesně ten dojem "vyspání se do krásy," navíc mi i příjemně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... mně právě růže moc nevoní. ale to vyspání do krásy občas taky zaznamenám. jako špatný alverde určitě není.

      Vymazat
  5. Na ten olej od Alverde jsem před časem koukala, myslím, že už kvůli té nádherné vůni neodolám :)
    Zaujala mě ta čokoládová fantazie. Jak ji používáš? Taky místo krému?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čokoládovou fantazií se odličuji. nenašla jsem pro to jiné použití... a teď už tomu končí trvanlivost (nebo snad už skončila?), vyhazovat se mi to nechce, ale zase to docela dobře odličuje.

      Vymazat
  6. Tak tvoje péče je víc než krásná :) to by se mi dobře vegetilo v tvé koupelně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. jo u mě v koupelně je to dost plné. tam se vegetí dobře!

      Vymazat
  7. Chcela som objednávať zo Silk Naturals, ale to poštovné ma teda slušne povedané vyviedlo z miery.. 12 doláčov.. Musím nad tým porozmýšľať.. :)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  8. Mám šípkový olej od Born to Bio a taky se jim mažu na noc, nemám ráda noční krémy

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...