úterý 11. března 2014

Taky si myslíte...

... že by všechna mýdla měla povinně vypadat takto? 

Že jo! Jsem si říkala.






Tohle ovečkové Ovis mýdlo jsem koupila před dvěma lety na veletrhu Beauty&Spa. Stánek měli opravdu veliký a tam mýdla všech tvarů, barev a vůní. Vybírala jsem asi půl hodiny a nakonec odešla jenom s jedním kouskem. Lituji toho. Tohle mýdlo mi rok tak úžasně provoňávalo krabici s kosmetikou. Teď už vyčichlo, ale já chci znovu! A na veletrh se letos nejspíš nedostanu. Google sice najde několik eshopů, ale zrovna tohle bych si docela ráda vybrala v reálu.

2 komentáře:

  1. vidím v bloggeru náhled fotky a rozzáří se mi oči - čokoláda!!! slina mi teče po bradě, okamžitě rozklikávám a pak ... to je jenom mýdlo? ... chjo! :D a není nad to mít mýdlo jen na provonění krabice s kosmetikou - já Tě fakt žeru! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Se po nich kouknu, ale nelíbí se mi tam ten glycerín. Četla jsem, že by ho mělo být max.5% a je to asi fakt pravda, všechny mýdla s glycerinem mě děsně vysušují. Ale jestli tolik voní, tak bych mu to odpustila...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...