neděle 30. března 2014

V peřinách tag

Se musím přiznat dneska hned dvakrát.

Jsem měla úplně vymyšlený, o čem bude dnešní ranní článek... a já ho pak zapomněla včera napsat. Jsem se zasekla na internetu a prostě jsem tři hodiny proflákala. Dokonce jsem ani nepracovala, ani trošku, ani jsem neodpovídala na emaily, ani jsem nenakupovala. Prostě jen tři hodiny pasivního vstřebávání naprosto nepodstatných informací z netu.

A za druhé si myslím, že tohle je takový nezábavný tag. A že to bude u mě docela nudný (asi). Nemám k tomu moc co dodat, navíc většina z otagovaných to pojala tak zábavně... A tedy si fakt nemyslím, že bych byla nějak extrémně držkatá. A pokud se nepletu, tak tento tag pochází od Tuttobene.


Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
No... já fakt nevím. Když si představím svůj večerní rituál. V osm se odlíčím, namaskuji, pracuji, odmaskuji, nakrémuji a pak znovu pracuji, v deset si k tomu pustím jako kulisu Sex ve městě a po jedenácté jdu naprosto vyčerpaná spát. Bez čeho neodcházím tedy spát? No asi bez toho, abych byla unavená.


Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
Ideálně? Spát nahá a pak celý den chodit v pyžamu. Pyžamo (pyžamové kalhoty klidně pánské a jako tričko je nejlepší pánský nátělník) je to nejpohodlnější oblečení, co znám. Proto nemůžu mít fashion blog... protože chodím celé dny jenom v pyžamu.


Kniha?
Jste se zbláznili? Kde bych asi tak vzala čas číst knihu? Maximálně tak zrovna teď nějakou tu učebnici. No jo státnice se blíží, sice učení nehodlám přehánět, ale tak něco málo bych mohla.


Kosmetické rituály?
Všechny v podstatě proběhnou už v osm večer. Odlíčit, namaskovat, umýt, namazat. Před spaním si pak už jenom čistím zuby, mažu jelení lůj (stylově noční Hurraw!), namažu si ruce, když se jó přemůžu, tak i nohy.


Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Co jsem psala v prvním bodě? Večer pracuji. V práci nepiju.


Chrápu?
Nechrápu. Skřípu zubama. Mluvím ze spaní. Konverzuji. Prozradím vám i ty největší tajnosti a pikantnosti, včetně těch fakt pikantních a včetně jmen všech zúčastněných. Klidně se s vámi i pohádám. Ráno o tom nevím. Bojím se spát s cizími lidmi v jenom pokoji. Občas jsem náměsíčná, i když to spíš bývávalo. I tak se mi nedávno stalo, že jsem šla večer normálně spát do svojí postele a ráno jsem se probudila v úplně jiné (vedlejší) posteli a vůbec jsem nevěděla, jak jsem se tam dostala.


Snídaně do postele?
Tak klidně, ale vzhledem k tomu, že si ji musím sama udělat a pak se do té postele vrátit... tak to není úplně to pravé lenivé. To spíš raději vstanu až na oběd, který si tedy taky musím sama uvařit.


Aby byla sranda, tak otaguji Renču a Barču a Táňu a Dášku

Všichni ostatní to snad už psali. 

11 komentářů:

  1. já jsem to tedy nikde ani nečetla, natož abych to psala :D ale miluju pyžama a župany, hned jak po práci a kavárně dorazím domů, tak na sebe pyžamové kalhoty a župan č. 1 - hned po koupeli na sebe hodím i pyžamový vršek a župan č. 2, aby jim to jako nebylo líto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty si to fakt nepsala? nevím proč jsem si myslela, že jsem to u tebe už četla? tak tě taguji dodatečně.

      a jinak žejo? pyžama jsou super! a župany vlastně taky.

      Vymazat
  2. Ti ho udělám hned tady :-) Do postele neodcházím bez dětí, napřed je musím uspat a pak s nima i spím, spíme všichni dohromady. Pyžamo ani jedno, na spaní nesnáším kalhoty, takže různý košilky, ale jen bavlněný a pružný, nesnáším, když se otočím a pyžamo se snaží mě zaškrtit.V posteli nečtu, protože v době, kdy mám čas číst, už tam spí děti. Čtu přes den, když si ukradnu chvilku, většinou něco, co potřebuju k práci, beletrii jsem nečetla ani nepamatuju (teda jo, pamatuju, Levharta, asociální alkoholici, to je moje parketa). Ale krimi nepočítám do beletrie, ale do oddechové literatury jako časáky a spol., takže nic. Jediný večerní kosmetický rituál je absence rituálu a sice to, že jsem přestala používat noční krém a stále mě to baví. Když si vzpomenu, uvařím si meduňkový čaj a taky dopíjím zbytky bachovek. Jestli chrápu, nevím, ale nikdo nikdy nic takového neříkal. Snídani do postele bych si musela udělat a pak by mi ji beztak děti sežraly, takže ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to bylo ještě kratší než to moje.

      Vymazat
  3. Haha, tak to s tými knihami mám podobne, tiež dúfam, že posledné 2 štátnice budú rýchlo za mnou a snáď bude čas aj na voľnočasové čítanie (pochybujem), a dnes miesto aby som sa učila, tak som tiež preprokrastinovala pár pekných hodín na netu... a síce v práci (škole) nepijem alkohol, ale zas to učenie mi so sklenkou vína ide lepšie... (ono zas ale 1 sklenka denne je už asi hodne, čo heh) Náhodou, ja som sa tvojím tagom pobavila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za komentář. a týjo ty státnice... to je fakt něco. hlavně se mi vůbec nechce.

      Vymazat
  4. Já jsem se bavila i smála! Ale smích mě přešel v závěru... O tom nemám co napsat :D To bude ještě kratší, než kratší.

    OdpovědětVymazat
  5. I ja jsem se bavila az na ten posledni odstavec :-D a rikam si co jsem ti udelala? :-DDD

    OdpovědětVymazat
  6. pfff... si to tady přece nebudu sepisovat jen já. tak se snažte!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...