středa 16. dubna 2014

Ciate, že prý s křídami

Říkám si to pokaždé. Naposledy. Ještě jednou a dost. Končím s tím. Bude to tak lepší pro nás oba. Bude to klidnější a zdravější. Nebudeme dále udržovat ten vztah závislosti. Chci být opět volná. Končím s FD

No a nedá se to. Pokaždé, když s nimi skončím, tak okamžitě vrátí protiúder. Jak naposledy Ciate. Na lakování sice moc nejsem, ale prostě tohle se nedalo. Je to tak krásně roztomilé, neobvyklé, originální, neotřelé a... levné. A tak jsem do toho spadla znovu. Opět jsem nakoupila na FD. A znovu jsem se do té nezdravé závislosti ponořila až po uši a ten plně naskládaný košík mě láká. Zatím jsem odolala. Je totiž na čase to konečně skončit. (Hlavně mi to ale všichni nevykupte, bylo by pěkné, kdyby zbylo na FD skladě nějaké to Ciate, až za pár týdnů zase změním názor a vrátím se do jejich náruče.)

Jinak křídová sada je vtipná. Černý lak mi tedy moc nesedí, přijde mi řídký a málo kryje, je ho potřeba dvě silnější vrstvy. Ale ty křídové fixy jsou super. A navíc fungují i na jakýkoliv jiný lak. Jak jsem si okamžitě vyzkoušela.








11 komentářů:

  1. Já jsem si fakt chvíli myslela, že jde o nějaké kreslení pro děti. A nějak mi to k tomuhle blogu nesedělo. Ale jinak dobrý, hlavně ten design na prostředníčku se dost originální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... však děti jsou z toho úplně nadšené. ale nedám, tohle je moje. na prostředníčku jsem si potřebovala vyzkoušet všechny barvy.... ale že se mi to povedlo!

      Vymazat
  2. Tak tohle by pro mě nebylo, na výtvarné tvoření, zdobení atd... jsem úplně levá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já taky... ale tohle vypadá hezky i nepovedené!

      Vymazat
  3. Taky tam mám teď v košíku tak za 60 liber, ale neboj, laky žádné ;) Hlavně parfémy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. parfémy bych taky nakupovala... ale to pak ta konečná částka roste až moc rychle, takže se spíš omezuji na kosmetické blbosti. a zrovna teď i ciate.

      Vymazat
  4. Ale být jiný barvy těch "fixek", asi bych do toho šla - vypadá to super a uživatelsky jednoduše. Asi bych se vyřádila..:)
    Ad vůně - však si tam taky brousím vždycky zuby na ty levnější, do 10 liber, hlavně značky co u nás nejsou - třeba citrusová polívačka od Bronnley Orange and Jasmine je krásně sugestivní vůnička pomerančové zmrzliny ozdobené dužninou a přelomenou pomerančovou kůrou, jejich hrachor mi taky přirostl k srdci, tak mě láká vyzkoušet i ostatní. Nebo Chantilly od Dany, po rozvonění krásná dlouhotrvající vanilka. Poklady za pár korun.
    Nějak jsem se rozvášnila, asi si půjdu přerovnat, případně odkliknout košík... 0:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Možná jsem objevila Ameriku, ale při zadání kódu pro poštovné zdarma, který má platit jen pro UK, se příslušná částka za UK poštovné odečte, takže je doprava ve výsledku jen za 3,50..)

      Vymazat
    2. jj, tenhle kód u international vezme dvě libry. ale taky jsme na to přišla náhodou. jinak úplně si mě navnadila, abych přihodila něco do košíku... sakra je to fakt návykové.

      Vymazat
  5. nevie sice kolko by ma to bavilo ale pekny napad :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, ten prostředníček je úplně abstraktní! Ale hezké to je, no trochu lituju... Proto jsem si dnes koupila další 2 laky, nechápu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...