pátek 25. dubna 2014

Co koupit na iHerb? Kosmetiku!

Měli byste vědět, že iHerb je v současné chvíli můj nejoblíbenější eshop. Bezkonkurenčně. Dokonce už i FragranceDirect se mi omrzel (no-skoro). Je pravda, že balíčky nechodí zrovna spolehlivě. Ale mně nakonec vždycky všechno došlo. I když občas nějaký ten balíček už odepíšu, stejně nakonec vždycky dojde. Třeba po třech měsících, ale dojde. Od nového roku moje láska k iHerbu stále sílí a od začátku roku mi došlo snad víc než deset balíčků.

Co tam nakupuji? Co mi padne do oka. Zjistila jsem, že nejsem schopná vám to nafotit všechno najednou, takže tyhle články se asi trošku povlečou... a ještě pár jich bude. Jakože věci z iHerbu jsou v mojí domácnosti snad všude. Začneme pěkně zlehounka. Kosmetikou, kterou byste přehlížet neměli.

(1) Balzámy na rty zdarma jsem sesbírala všechny druhy. V současné době bohužel iHerb zrušil sekci zdarma (kde jste si mohli vybrat jednu věc z nabídky úplně zadarmo ke každé objednávce). Naštěstí pořád zůstala sekce Trials, kde si můžete za nějaké celkem malé, občas větší, peníze vybrat k vyzkoušení, co vám padne do oka. Třeba tyhle balzámy tam najdete za půl dolaru, což je asi deset korun... což je sice víc než nula, ale pořád je to docela málo. Já už sesbírala všechny druhy, na fotce mi chybí jen světle zelený mintový, který mám někde... prostě někde. Bohužel vám neřeknu, jaké ty balzámy jsou, všechny jsou ještě neotevřené, některé asi daruji, na jiné přijde řada, až dopotřebuji své zásoby otevřených balzámů. Což bude už nejspíš brzy!



(2) Suroviny na DIY. Kterému neholduji, takže tomu říkejme spíše kosmetika tvořená jednou přírodní přísadou. Všechna možná bambucká másla, kakaová másla, jojobové oleje, avokádové oleje, kokosové oleje, mandlové oleje, jiné oleje a že jich je, včetně éterických... obvyklých i neobvyklých. K tomu bych přiřadila i jíly a bahna. Najdete tady i různé vitamíny, třeba tak moc oblíbené Ečko. Určitě si vyberete například u značky Now Foods nebo Life Flo Health.



(3) Isvara Organics. Vyzkoušela jsem jenom dva produkty a ta značka mě dostala. Jejich AHA čistící gel jsem tady už opěvovala, pak na mě tedy dolehla zodpovědnost, protože podle všeho si to na základě mého opěvování koupila spousta lidí... ale jako, jestli se jim Isvara nelíbí, tak je to beztak jejich problém, protože já ten čistící gel milovala a stále se mi po něm stýská. Určitě si ho někdy koupím znovu. Zatím si musím vystačit jen s občasnou lásku k této sypké masce... a všechno v pohodě. Maska je boží. Lepší než čistý jíl. Budu muset někdy vyzkoušet i víc Isvara maskovacích variant.



(4) MyChelle. No co víc k tomu dodat. Však už asi dávno víte, že toto sérum miluji. Tedy milovala jsem, už mi došlo. Stále si stojím za tím, že právě toto sérum je někde v pozadí mé stále se zlepšující pleti. Takový solidní základ. Bylo to, jak kdyby jedním namazáním sérum dodalo něco, co mojí pleti chybělo. Nebo naopak odstranilo něco, co mojí pleti dlouhodobě přebývalo? A od té doby prostě všechno dobré. Stále lepší. Já fakt nevím a i když mám právě pocit, že konkrétně zrovna toto sérum moje pleť právě teď nepotřebuje, tak si stejně nemyslím, že by se tím nějak snižoval jeho zázračný účinek. Chtěla bych od MyChelle vlastnit celý sortiment. Já vím, že je to drahé. A navíc tato značka začíná mít silný punc přehypovanosti a přehnaně-očekávanosti. Ne tak u mě. Chtěla bych... chtěla bych umět přestat nakupovat jakoukoliv jinou kosmetiku a doživotně kupovat už jenom MyChelle. No to se mi asi nepodaří, ale pokusím se.



Prostě iHerb je skvělý. Několik praktických rad na závěr.

Není možné platit přes Paypal. Navíc si iHerb automaticky pamatuje číslo použité karty. Což je asi spíš špatné než dobré. Pokud by se jim někdo naboural do systému, tak se na účet cizích karet pěkně pobaví. A hlavně... každé další objednání je tak jednoduché. Nemusím ani hledat kartu, není tam žádný záchranný bod, kdy bych se zamyslela nad tím, jestli tu objednávku fakt chci... ne, iHerb mě velmi svižně navede do košíku, nechá mě ho dvakrát odkliknout a je hotovo. Už se mi i stalo, že jsem si ani nevšimla, že jsem už vlastně objednala.

Celní deklarace vyplňují přesně. Občas tam ale započítají i slevy, které vlastně neplatím. Zbytečně tak zásilky zadržují celníci a já musím zbytečně dokazovat, že jsem fakt platila pod limitem. Navíc nakupuji hazardně jen maličko pod limitem, dokonce iHerb teď rovnou přepočítává hodnotu objednávky na eura, takže je hodně jednoduchý si to pohlídat... no ale já s tím docela balancuji na hraně, takže celníci mi chytají zásilky z iHerbu prostě často. Je dobrý na to pamatovat a spíš nakoupit míň než víc. Poštovné je totiž jenom 4 dolary, což je furt míň než ta stovka výpalného poště v případě zadržení na celnici.

iHerb může na první pohled vypadat hodně nepřehledně. Není to zrovna nejvíc in a nejlépe vypadající eshop, co znám. Grafika je hodně zastaralá, sortiment je brutálně široký, navíc se to míchá všechno dohromady: kosmetika, potravinové doplňky, jídlo, věci do domácnosti, věci pro zvířata... jejich sortiment pravděpodobně nikdy nebudu znát celý. Většinou hledám klasicky přes vyhledávací pole, třeba jsem toužila po mangovém máslu, tak jsem zadala mango a projela si nabídku. Nebo hledám podle značky, pokud vím, jakou chci.

Nejúžasnější na iHerbu jsou jejich týdenní nabídky (Specials). Každou středu v deset hodin US západního času a nejsou tedy úplně na minutu přesní, takže většinou to vyjde na středeční večer našeho času, nejpozději tak kolem desáté ale spíš dřív, se aktualizují týdenní nabídky. Týdenní nabídka je 20% sleva na vybrané značky, většinou bývá maximálně 5 značek, minimálně jedna je kosmetická, jedna bývá vždy na potravinové doplňky, občas je jídlo, čaje a tak. To je v podstatě jediný způsob, jak na iHerbu nakupuji. Každou středu večer očíhnu slevovou nabídku, pokud si vyberu, tak k tomu přidám něco z wishlistu, který je tedy brutálně předimenzovaný, fakt se nebojím, že by mi v dohledné době došly nápady, co na iHerbu nakupovat... no a objednám. Je to zábavnější, než chodit do drogérie. Je to napínavější, než vyhlížet nové letní kolekce v Sephoře. I když nárazově to je docela finančně náročné, jednu značku jsem dokonce během týdne objednávala na čtyřikrát (to kvůli těm pitomým celníkům)... ale o tom si povíme třeba zase až příště.

Máte rádi iHerb?

44 komentářů:

  1. O hodně přicházíš, když jsi ještě neotevřela ani jeden balzám Sierra Bees! Já jsem z iHerb poprvé objednávala, když jsem chtěla doplnit zásoby balzámů na rty. Tak jsem nakoupila proslulé Crazy Rumors a Hurraw a jen tak mimochodem, bez žádných větších emocí, jsem přihodila i jakýsi balzám zdarma. A přátelé, všechny ty slavné CR a podobné se můžou jít zahrabat, Sierra Bees prohlašuju za objev roku, jsou to nejlepší balzámy, co jsem vyzkoušela. Beze srandy, jsou na rtech strašně příjemné a tak jemné a vláčné rty nemám po ničem.
    No a jinak, můj iHerbovský wishlist, kterým doplňuji objednávky těsně pod celní limit tvoří především Physicians Formula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo... tak to tedy asi budu muset balzámy brzy otevřít. jinak PF taky mám ve wishlistu, ale většinou na něj nedojde, protože je na iherbu tolik jiných lákadel.

      Vymazat
  2. do kolko sa musím zmestiť,aby som neplatila clo?si ma navnadila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clo do 150 euro, DPH do 22.

      Vymazat
    2. jj přesně tak. takže objednávám pod €22

      Vymazat
  3. Já jsem z iherb objednávala jenom jednou a to sadu štětců od RT, pořád jsem nemohla uvěřit, že to vyjde z USA o tolik levněji, než na nějakém eshopu u nás - s 5 dolarovou slevou to byla ještě krásnější cena :D ale jako na balíček jsem taky čekala skoro dva měsíce, tak jsem už na něj postupně pozapomínala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na viacero článok z iherb sa teším..Inak tie balzamy sú podľa mňa úplne bezkonkurenčné. Súhlas s Martinkou - v porovnaní s CR 100x lepšie. Plánujem nákup do zásoby. Doručenie mojich zásielok je 50:50, prvá neprišla, druhá behom týždňa.. Budem objednávať aj naďalej a snáď sa skóre vylepší.:)

    OdpovědětVymazat
  5. ó áno, i herb - hadaj kto ma navieedol na to nakupovat tam? Ano mozes za to ty, ale ucty ti posielat nebudem :-) Nie vazne, vdaka, ako uz bolo hore spominane: stetce RT, balzamy CR (mimochodom vdaka za pripomenutie, Huraw chcem vyskusat uz davno) a aj tie lacne balzamy co uz nie su freebies su fakt celkom dobre - ja by som ich sice neoznacila za to najlepsie co som mala na perach, pre mna je furt ta hnusna vazelina the best ale su vazne dost dobre - prave predvcerom mi prisiel balicek z iherbu a za seba - nikedy mu to netrvalo dlhsie ako tyzden aby dorazil, ja som spokojna a navyse to postovne je lacnejsie ako na vacsine sk eshopov, takze nie je o com. Vdaka za nove tipy, ja len pridam jeden svoj - everyday coconut - umyvacia emulzia na tvar - ja tym normalne odlicujem, aj oci (nechapem ako to robi ale nestipe to, fakt) - normalne namydlim ksicht a umyjem - paradna vecicka.
    Hej a velmi rada uvitam dalsie tipy na nakup - zdielam nazor ze je to vacsia sranda ako nakupovanie v drogerke - hlavne sa pri tom necitim tapne ako v dmku ze som tam tretikrat tento tyzden a predavacky ma uz poznaju po mene...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakože iherb je moje nejoblíbenější drogérka. kvůli celnímu limitu tam navíc nemůžu nakoupit najednou za hodně peněz... takže já to fakt beru spíš jako relaxační nakupování.

      musím přiznat, že everyday coconut mě naprosto odrazuje svými obaly. nevím proč, ale vůbec mě to neláká.

      Vymazat
    2. spoko, mne tie obaly nevadia, dokonca sa tesim ako tam potom prelejem absolutne neprakticky detsky Aleverde sprchovy gel, ale mne sa paci ta jednoduchost pouzitia a ze to funguje - odlicovanie pre lenochov... Ak by si sa cez tie obaly raz dostala tak sa to oplati vyskusat....

      Vymazat
  6. Já mám tyhle balzámy moc ráda. Mám dva, které jsem dostala k RT objednávce a fakt je používám skoro každý den. Za ty prachy fakt hodně muziky

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    tak já tyto balzámy tak nevychválím. V porovnání cena x kvalita, tak super, to jo, ale nejsou to nejlepší co jsem kdy měla. Já nedám dopustit na Carmex. Nic lepšího neznám. Používám jej na noc a při sportu, kdy na rtech vytvoří vrstvu a dlouho vydrží, což třeba na běžkách velice oceňuji.
    Na iherb nakupuji zejména též štětce RT, dekorativku Physicians Formula a pleťové vody Thayers. Super je též domluvit se ve více lidech a o náklady na poštu a celníky se podělit. Štětce RT i tak vyjdou za super cenu.
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Carmex jsem ještě pořád nezkusila. takže to neporovnám. ale rozhodně jsem teď napnutá na Sierra Bees balzámky

      Vymazat
  8. Hmm o iHerb slyším prvně, ostuda jsem :D Každopádně to jdu prozkoumat a škoda, že nemá ty ablzámky vyzkoušený, dost mě zaujaly (ale přiznám se, že hlavně kvůli obalu :D)

    OdpovědětVymazat
  9. iHerb bych měla ráda, kdyby se na něm dalo platit paypalem a kdyby to jestli balíček dojde nebyla taková loterie. Zatím mi to stačilo jednou a na další adrenalin nemám nervy. A je fakt, že i ta jejich nepřehlednost mě nebaví, jsem línej, pohodlnej, designem ovlivnitelnej nákupčí a tím pádem nakupuju tam, kde se mi to líbí a je to snadné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pod tohle bych se mohla podepsat! :D objednala jsem jednou, balík nepřišel a už ani nepřijde, psala jsem jim několikrát a když už se uráčili odepsat, tak že to není jejich chyba, takže prachy v háji :/ ... navíc riskovat, že balík zabaví celníci je pro mimopražské docela drahá sranda, my si to na jejich pobočku jít vyzvednout nemůžeme ... takže i když bych si tam vybrala milion věcí, občas tam zavítám a projedu nabídku, občas i nad tím chvíli přemýšlím, ale pak po zvážení všech pro a proti se na to vykašlu, bohužel :(

      Vymazat
    2. Uklidním tě - platíš v obou případech - když si vyzvedneš i když si nevyzvedneš osobně. V jednom případě je to platba za zastupování českou poštou a v druhém je to už prostě nějaký buzerační správní poplatek. Si nevybereš.

      Vymazat
    3. buzerační poplatky se platí vždycky. njn. a já vám nevím, jaký adrenalin? však z číny taky posílají obyčejně a všechno chodí. ale je pravda, že číňany můžete napráskat na ebay nebo paypal. ale pokud všechno dojde, tak není třeba řešit nějaké reklamace, že ano.

      Vymazat
    4. já vím, ale když si to nevyzvednu osobně, tak je poplatek vyšší :( už nevím přesně o kolik, ale jednu dobu jsem to hodně studovala právě díky iHerbu ...

      Vymazat
    5. Myslím, že je poměrně jasné, že PayPal nemají právě kvůli tomu, aby na ně zákaznici nemohli. Na takovém e-bay se nebojím nakoupit, protože při dlouhém čekání začnu řešit případ. Mezitím balík ale vždy došel,takže jsem to uzavřela. Nikde jsem nečetla, že by na e-bay někdo přišel o peníze, kdežto o tom iHerbu to čtu pořád, že každý x-tý balík nedošel a nepřijde mi to jako shoda náhod. Cena RT mě moc lákala, ale raději jsem si připlatila za jistotu. Pro mě jsou to taky docela nervy, když už něco zaplatím, tak rozhodně ne pro pocit z hazardní hry, jestli mám ten balíček čekat nebo co bude :-D

      Vymazat
    6. ti nevím. furt mi to jako hazard nepřijde. prostě si jen musím počkat. navíc, to je úplně jasný, že paypal nemají, aby nemuseli řešit chybějící zásilky. je to diskontní eshop, který chce prodávat co nejlevněji. z ohledem na to volí i způsoby dopravy a obyčejná pošta je prostě nejlevnější. to že se balíček ztratí, mi přijde spíš jako problém nespolehlivé pošty, než iherbu. jo kdyby se třeba řešilo, že iherb balíčky vůbec neodesílá... tak to fajn není. ale tohle není ten případ, takže prostě to riziko mi přijde naprosto adekvátní kladným vlastnostem levné diskontní ceny.

      Vymazat
    7. Toť otázka kde je chyba..těžko porovnáme jstli slečnám co jim nedošel iherb nechodí i jiné obyčejné balíčky, třeba sem někdo napíše.. Mně chodí obyčejné balíčky normálně, takže si na naší poštu nemůžu stěžovat. I iherb nakonec došel, ale za tak dlouhou dobu, že mě to prostě za ty nervy nestojí, jestli to přijde nebo ne? A omlouvat riziko tím, že je to levné..no nevim, i těch pár korun jsem si musela vydělat a raději tedy riziko nepodstupuji.

      Vymazat
    8. já tedy nevím, mně totiž nepřijde, že bych podstupovala nějaké riziko. takže těch pár hodně korun, co ušetřím, mi přijde celkem adekvátní tomu, že si na balíček prostě musím počkat. ale třeba těch pár korun, co ušetřím, mi přijde naprosto neadekvátní vysokému poštovnému na boots. navíc fakt myslím, že oni v iherbu na to tak úplně nekašlou a snaží se najít jiné způsoby doručení (stejně levné). už mi kvůli tomu psali dvakrát z customer services.

      jinak to asi nevyřešíme, proč někomu balíčky nechodí. si myslím, že je to místní poštou. jakože když to není na podpis, tak mají pošťačky pré.

      Vymazat
    9. Liško, mně celníci jen jednou chytli balíček z Jahody - to by ještě pod hranicí. No a Jahoda mi ty prachy vrátila, takže jsme si nezjišťovala, že je rozdíl v ceně. Jen jsem věděla, že se platí v obou případech..

      Vymazat
  10. Balzám mám zelený a oranžový a jsou perfektní. Mám ráda Burt's Bees a tyhle balzámky je v něčem i předčí. Zrovna si ho mažu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Uáá já jsem asi jediná divná, ale mám ten balzámek s granátovým jablkem, ještě když byl free a za mě je to to nejhorší, co jsem kdy na rtech měla, chutná to hnusně, lojovitě, asi třikrát jsem se přemohla a namazala se s ním, ale od té doby se mi tu válí a nemám chuť se na něj ani podívat. I když to složení vysvětluje mnohé - olivový olej jako základ? K tomu včelí vosk, příchuť a slunečnicový olej, nazdar.
    Fakt ho zkus, jsem zvědavá, co na něj budeš říkat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako to složení ve mně taky moc pozitivních pocitů neprobouzí... ale vyzkoušíme, uvidíme.

      Vymazat
  12. Já jsem ještě pořád nerozdejchala, že mi od nich nepřišel jeden balíček. Taky mi vadí dlouhé dodací lhůty, než něco přijde, už ani nevím, co jsem objednávala. Ale jinak jo, ceny super, sortiment obrovský ... kdyby tak podobný eshop existoval v rámci EU, to by se to nakupovalo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, kdyby byl iherb evropský... to by byl nakupovací ráj. na nějaký podobný německý eshop se kdysi narazila, ale platilo se tam strašně velké poštovné, navíc to mělo evropské ceny, takže dost drahé... takže vlastně nic.

      Vymazat
  13. Jinak já objednávala jednou, zaplatila jsem si to poštovné za osm dolarů (přijde mi, že vzhledem k nízkým cenám jejich kosmetiky to není zas tak moc a člověk se pak aspoň cítí líp...) a balíček jsem měla doma (v Anglii) do týdne, všechno v nejlepším pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakých osm dolarů? pro nás socky z východní Evropy se nabízí pouze obyčejné za 4, pak DHL za 16 a UPS za 24. to bych tedy vnímala jako diskriminaci.

      Vymazat
    2. Aha, vidíš, teď na to koukám. To teda diskriminace je. Když si zadám shipný do ČR, tak mi to nabízí to, co píšeš. Když do UK, mám ještě v nabídce doručení DHL. Tuto mi u toho píšou: DHL Express- International — $8.00
      Flat $8.00 for 8 pounds! $1.00 for each additional pound
      Usually Takes 2-4 days, with tracking number
      Tak to máte v ČR blbý, no...

      Vymazat
    3. Jo a pak ještě tuto:
      International Airmail with Tracking — $8.00
      Orders up to $80.00, and 6 pounds (2720 grams)
      Usually Takes 1-4 weeks to Europe and Pacific, 2-12 weeks to Russia and Brazil, with tracking. non-refundable.

      Vymazat
    4. tak jakože tohle od nich není pěkný. jsem jim to trošku projela a třeba levný poštovný mají i do německa a vůbec na západ. přitom to nemůže být až takový rozdíl v tom opravdu zaplaceném poštovném.

      Vymazat
  14. Tymto clankom si ma velmi potesila. Tesila som sa nan odkedy si to spomenula v "Clanek na prani?". Uz teraz sa neviem dockat pokracovania. Dufam, ze z toho bude poriadna seria :)
    Mam za sebou svoju prvu objednavku z iHerb. Balicek dorazil minuly tyzden do 10 dni od odoslania a bez problemov s colnikmi, takze som spokojna. Len mohol byt trochu lepsie zalepeny. Nastastie v nom bolo vsetko, co som si objednala.
    Podla mna je iHerb prehladny a s ich strankami nemam problem. Len ma stve, ze sa neda platit PayPalom.
    Wishlist na iHerb mam poriadne dlhy, takze za par tyzdnov budem objednavat znova. A aj ja som k objednavke prihodila ten balzam od Madre Bees a som zvedava. Este som ho neotvorila.

    OdpovědětVymazat
  15. všem moc děkuji za komentáře. ještě jsem si uvědomila, že je možné, že iherb změnil způsob pošty, nějak zlepšil, takže zásilky by teď měly chodit rychleji a spolehlivěji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt změnili způsob pošty, včera jsem objednala tak jsem zvědavá? :) Ty balzámy jsem měla hnědý - ten mi nevoněl a růžový, celkem ok. Mazat maže, daleko lépe než nějaké labelo, ale já balzámy moc neřeším. Jinak mě potěšili, že teď mají v trials daleko více zajímavých produktů třeba St. Dalfour čaje. Těším se na další články, vždycky se hodí inspirace co přihodit do košíku, přesně na limit.

      Vymazat
    2. podle všeho změnili. mi psal jejich zákaznický servis, že změnili poštovné a že jim mám dát feedback, jak jsem spokojená a za jak dlouho mi došel balíček.

      Vymazat
  16. Jak to, že mám všechny uvedené ceny v dolarech? Dá se to nějak přepnout na ty eura, prosím? :)
    Anaïs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ceny jsou vždycky v dolarech. ale když najedeš na košík, tak si celkovou hodnotu můžeš nechat přepočítat na eura.

      Vymazat
  17. Milá Trb, tak jsem na základě Tvých článků neodolala a objednala MyChelle sérum. Měla jsem opravdu ošklivě ucpaný všechny (opravdu všechny) póry na tvářích. Kožní mi na to dala zineryt a že kvůli létu mi nemůže dát nic agresivnějšího. Každopádně, MyChelle je moje spása. Poctivě mažu každý den a hrozím se dne, kdy mi dojde. Po měsíci jsem v půlce :(
    Nemám iHerb tak zmáknutý, tak by mě zajímalo za jak dlouho se zacyklí slevy na iHerbu? Nechce se mi zatím sérum objednávat za plnou cenu a když budu muset platit clo a vyřizovat celníky. Doufám, že to bude co nejdřív, jinak jsem v loji :D Jinak minule jsem měla balíček do týdne doma a i se zásobou balzámů od Sierra Bees :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda, že pomohlo. podle popisu si dokonce myslím, že jsme měly úplně stejný problém. já tedy neměla ucpané všechny póry, třeba na čele jich pár zůstalo ještě hezkých, ale na tvářích jsem měla pro jistotu každý ucpaný pór nejspíš zdvojený, takže se to asi na celkové počty vyrovnalo. taky mi mychelle pomohl hned a taky jsem na něm asi tři měsíce byla totálně závislá. teď už naštěstí nejsem, už asi tři měsíce ho nepoužívám (po půlročním používání) a pleť je pořád v pořádku. tak nevím, jestli se mi tak změnila pleť nebo mě mychelle vyléčilo?

      jinak to zacyklení... no doufat můžeme, ale bojím se, že to hned tak nebude. ale zase na druhou stranu já čekám na novou slevu od mychelle už asi půl roku, takže by se to konečně mohlo stát? ale nějaké menší značky byly během té doby už dvakrát, takže ... vlastně nevím. nemám jednoznačnou odpověď. může to být kdykoliv nebo taky nikdy?

      Vymazat
    2. Přesně, čelo zůstalo OK a na bradě jsem taky měla čistý ostrůvek. Nejvíc mě naštvalo, že se mi to stalo hrozně rychle. Asi během měsíce. A přitom péče byla pořád stejná, jenom jsem se vrátila ze států domu.
      :D to jsi mě moc nepotěšila. Takže budu pokračovat s každotýdením kontrolováním jestli UŽ :D a příště si nakoupím asi i do zásoby, protože to sérum je pro mě zázrak v lahvičce.
      Nemáš ještě tip na nějaký mycí gel nebo tak? Pokud možno něco co nevysušuje ? Měla jsem černé mýdlo s uhlím a jílem a ten mi kožní zakázala. Mám teď effaclar a taky suchý šupiny po celym obličeji .... yay ... . A čímkoliv se namažu (i ambiderman) tak se mi ty póry začnou zase ucpávat. Takže zatím nemažu, ale jen stříkám růžovou vodou.

      Vymazat
    3. taky se mi to stalo rychle a vůbec nevím proč... no ještě jsem se toho už zbavila.

      hele tipy bych nějaké měla, ale pamatuj na to, že mám normální pleť, která v podstatě nepotřebuje mazat a jen tak něco ji nevysuší. a hlavně! mně nejvíc vyhovují právě mýdla. takže jsem měla bílé a černé od libebit a to mi v těch kritických chvílích fakt vyhovovalo. jestli nechceš mýdlo, tak vyhovovala mi i čistící pěna od Natura Siberica.

      spíš mám tip na mazání. já jsem se moc mazat nemohla, kdykoliv jsem se přes noc namazala, tak jsem se osypala. jediný, co mi přes noc vyhovovalo byl steamcream, ten mi i hodně pomohl, když jsem začala mít najednou přesušenou pleť. a přes den matis bb, ten mi nahradil denní krém i makeup. no a to byly jediné krémy, co jsem asi tak tři měsíce mazala.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...