pátek 11. dubna 2014

DUBEN péče o pleť

... a krátké zamyšlení nad pleťovými séry.

Pleťové sérum je moje nejoblíbenější součást každodenní péče o pleť. No dobře, hned po toniku, pleťové masce, odličovači a pleťovém mýdlu. Takže není až tak úplně nej, ale rozhodně je oblíbené. Je důvodem, proč nemám ráda krémy. Moje pleť s hydratací a suchostí nikdy závažné problémy neměla a v podstatě se ani nepotřebuje mazat. Navíc v případě, kdy veškeré účinné a efektivní látky dodá už sérum, hydrataci zvládne BB nebo opalovací krém... mi samostatný pleťový krém přijde dost zbytečný. Ve vypjatých situacích (když už to koupím a nemám to vlastně na co použít) jsem ochotná používat krém na noc. Občas. Nesystematicky. A nahodile. Ale občas používám. Snažím se. Pleťové sérum používám vždy. Hlavně ráno, někdy i večer a občas ráno i večer. Pleťová séra jsou boží. Ale některá jsou božejší než ta ostatní.

MyChelle Clear Skin Serum. Často se mě ptají, jestli je toto sérum fakt takový zázrak... a ano je. Sice mi před týdnem došlo. A přijde mi, že moje pleť ho právě teď nepotřebuje (možná díky SN?). Ale stejně si za tím stojím. Toto sérum udělalo s mou pletí zázraky. A pokud někdy naznám, že opět se mi ty mrchy ucpávají... tak tohle drahé sérum koupím okamžitě znovu. A nejspíš ho koupím na nějakém evropském eshopu, aby bylo rychle doma, i když tam je ještě dražší... i tak mi to za to bude stát.

Silk Naturals Superserum. Miluji ho. Opět a pokaždé. Procházíme tím cyklem vždy a znovu. Není ani drahé, až to poštovné je likvidační. A stejně si ho vždycky koupím zase. Začala jsem ho používat před dvěma týdny a od té doby se mi neudělal ani jeden pupínek. Fakt ne. No dobře, ale ty dva PMS kousky snad ani nebudeme počítat.

Yves Rocher Cure Solution. Tohle je fakt omyl. Přijde mi, že to nic nedělá. Tedy oproti krému to nic nedělá. A hele, tak přeci jenom nějaký krém můžu, i když jen krátkodobě. Navíc je to dost zrada. Protože to má konzistenci jako sérum, je to tekuté jako sérum, jmenuje se to jako sérum... a pak se to chová spíš jako krém. Zastřelit. Po namazání je na pleti až cítit, musela jsem dávat fakt málo, jinak jsem byla docela mastná. Což nechápu, jak je možný, protože konzistenci to má jako trošku hustší mlíko, takže jako smetana. Furt to někam teče, balení moc nefunguje, hlavně pumpička, takže to furt někam stříká a nejde to chytnout nebo to naopak nestříká vůbec nikde. Navíc tuhle řadu YR buďto zrušil nebo přejmenoval. Možná i přeformuloval? No já si tu novou verzi kupovat fakt nebudu, protože je to drahý jako prase a pokud je jenom z poloviny stejná jako ta stará verze... tak fakt ne, děkuji pěkně. Ale možná jsem jen blbá a nepoznala jsem jeho skvělé antioxidační účinky, které se tedy většinou stejně poznávají dost blbě.

S5 séra. Mi přijdou jako objev blogoroku. Znám sebe a další dva lidi, co to letos vyzkoušeli. Všichni jsme z toho nadšení a chceme vyzkoušet další. Varianty, velikosti, použití. Prostě všechno. S5 jede. Jen ta cena to trošku brzdí, i když tedy jako klobouk dolů... v korunách to vyjde levněji než v librách.


No a to je vlastně všechno. Nějaká ta séra mi došla, tento měsíc nastoupilo SuperSérum a o mém novém mazlíkovi jménem Darphin zatím úplně nevím, co si myslet. Možná ta láska nebude až tak šťastná, jak se čekalo. Stejně tak i s Elemental Herbology Cool&Clear Facial Cleanser se zatím spíš trápíme. Na kvalitu pleti to ovšem vliv nemělo... ta velmi uspokojivě stále stoupá.





16 komentářů:

  1. Hmm tak ty séra mě zaujala..celý článek,ale nejvíc S5 séra...

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, už zase - vždycky pěješ ódy na superserum, a já se pokaždý musím přesvědčovat, že ho vlastně nepotřebuju. Jenže se obávám, že ho fakt potřebuju. :( Kdyby ho aspoň prodávali třeba v polovičním balení a bez poštovného...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo poloviční balení by bylo super. se bojím kupovat plné... že by se mi zkazilo, protože má jenom půl roku trvanlivost a minule mi ke konci už tak nějak přišlo, že ztrácelo svěžest. takže si kupuji jenom vzorky. po dvou. vydrží mi měsíc (při použití dvakrát denně) nebo dva měsíce (při použití jednou denně). takže ještě v květnu budu lákat... a pak bude zase tak půl roku pauza. a jo supersérum je prostě super.

      Vymazat
  3. Na UK stránkách se mi bohužel líbí ta sadička menších lahviček S5, škoda, že (zatím) v Biooo není! http://www.s5skincare.com/rescue-collection.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. malé lahvičky jsou super. taky jsem měla jenom malou. ale myslím, že v kotvě malé lahvičky mají (možná si to ale blbě pamatuji).

      Vymazat
  4. Séra taky miluju, používám je už spoustu let a neváhám za ně dát i víc peněz než za ostatní výrobky. Já mám teda jiný typ pleti, jsem sušenka alergická, takže nevím, zda by mi některý výrobek z těch tvých seděl. Možná něco z S5.
    Btw.ten balzámek Darphin je strašně cute, vůbec se mi Darphin jako takový moc líbí - nemáš i něco dalšího?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele Renča si hodně pochvalovala S5 Calm serum a prý se po něm ani nemusela mazat. no a jinak séra jsou boží, taky jsem za ně ochotná dát hodně peněz. od Darphin nic jiného nemám, tohle je taková první zkouška... tak uvidíme, jak budeme fungovat. a jinak jo, ten pidikelímek Darphin (je to jenom 15 ml) je strašně roztomilý.

      Vymazat
  5. Tak jsi mě na to sérum Mychelle nahlodala, že jsem pro něj vyrazila na iHerb - a oni mají na Mychelle 20% slevu. Nebo to jsou normální ceny?
    Potřebuju dát do června pleť do kupy, ať se nemusím za svatební fotky stydět..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se dívám, že mají přeškrtané všechny ceny, takže spíš marketingová vějička.. Ale stejně do toho půjdu.

      Vymazat
    2. to jsou normální ceny. přesně nějaký mktg trik. ale už se stalo, že měli 20 % na MyChelle... tak to pak ty ceny byly ještě o něčem jiném. pořád čekám, že se to třeba někdy zopakuje a pak to asi vykoupím všechno.

      Vymazat
  6. No já už se nahlodat nechala a serum MyChelle už asi týden testuji. Zázrak se zatím nekonal, ale zlepšení ano. Nasadila jsem ve stejné době i pleťové tonikum od Hauschky a vypadá to, že se tyto dva výrobky v mém případě skvěle doplňují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zázrak mám asi patentovaný jenom já. nebo se objeví později? tonikum od hauschky se docela těším, až vyzkouším. serozincu už mám na dně (a stejně skoro nic nedělá)...

      Vymazat
  7. Myslim, ze tyden je jeste kratka doba, takze jeste urcite poreferuji :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Také myslím, že séra jsou fajn věc! Nevím poč, ale s pleťí dokáží zázraky :) U mě teď vedou olejíčky, a to všemožné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nojo, S5 séra mám už úplný zbyteček a trochu se bojím, co se stane až ho doberu?! Bude mi chybět...Calm serum <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...