neděle 20. dubna 2014

Hledáte taky přes Google? Díl třetí!

Díl první - Díl druhý ... I když tedy nutno říct, že některá ta spojení byla vlastně hledaná i přes Seznam. Zas abych tady Googlu bezdůvodně nenadržovala.

Jsme na kosmetickém blogu, takže dneska začneme s PPPK. Plný Pytel Problémů s Krásou... a odpovědí. Jak se zbavit moc hustých vlasů? Strojek to zvládne určitě. Čínský drdol jak na to? Tak buď v Číně nebo na Číňanovi. Jak spotřebovat hodně kosmetiky? Odvěká otázka, na kterou všechny hledáme odpověď. Jak mít dokonalou pleť za jeden den ? Asi nezvládnete, za jeden den tak maximálně už dokonalou pleť jen mírně vylepšíte. Jaký rozdil mezi tmavou a bílou pleti? Je to většinou v odstínu pleti.

Problémy je ovšem nutno řešit nejen kosmetické. Co dělat při spolknutí merunkové pecky? Důkladně to zapít vodou a počkat, ono se to nějak vyřeší samo. Jak zjistím, že se umím malovat? V zrcadle. Jak vyrobit plynovou masku? Fakt nevím, to spíš si vyguglete jinde, ale pokud se neumíte namalovat, tak zase chápu, že plynovou masku nejspíš potřebujete. Jak nebrať veci vážne odosobniť sa od nich? Že prý jsou na to dobrý 4 dohody. Jaké propriety tráva? A pak už si to docela určitě nebudete brát osobně.

Kromě poradny hledáte i drby. Nedivím se. Však mě taky zajímá, jak se mají ostatní blogerky. Jak to přesně bylo s Labradoora rozchod, ale bohužel nevím. Na druhou stranu si myslím, že cerna moora paypal ucet docela určitě má. Tak to ale ví každý, fakt není nutné se na to ptát pořád dokola. A cernamoora mua oční stíny má určitě taky moc ráda. Jo a přiznám se tedy, že vůbec netuším kdo a co je lucie tesková cargo prague. Je nějaký důvod, proč bych to vědět měla? Taky bych chtěla říct, že přestaňte konečně hledat na mém blogu všechny ty ženy s hnusnou pletí nebo to, jak zanešené póry vymáčknu hodně. To vám fakt nehodlám ukazovat.  

Vím, že na to určitě všichni čekáte, tak tím i skončíme. Prostě sex to tady opět rozhýbe. Přeskočíme takové to, že jsem si to udělala sama a že ženy mají G bod, to už všichni víme z minula a raději se budeme věnovat tentokrát mužům. Aneb pokud ke mně přišel někdo, kdo byl úplně vysosán... tak by mě dost zajímalo, co tady vlastně hledal. Já po vysosání většinou spíš spím. Asi takto nějak: postel! ted! ... a delej nebo usnu! Většinou sem navíc spíš chodí nevysosaní jedinci s neukojeným chtíčem, sice taky nevím, co hledají u mě, ale třeba to našli. Docela určitě tady něco našli jedinci, kteří se řadí do hnutí uchyláků na hlíny... clay úchylky moje to je taky moje. Hlína je dobrá. Navíc ještě v rukou někoho, kdo to s tím umí... zlate rucicky v akci1.pps mě rozhodně navnadilo na druhý díl zlaté rucicky v akci2.

Zvláštní je, kolik lidí tady hledalo výstřih. A asi ho tak úplně nenašli, obrázek s výstřihem tady mám jenom jeden, proto se pro jistotu ptají na rovinu: mám prsa č.3 a ty? Děkuji za optání, nestěžuji si. A i kdyby jo, tak pokaždé se můžu uklidnit tím, že jsem pěkně mazlava@gmail.com, moje nová emailová adresa, tak mi napiš do klubu, stojí to za to. Jsem se totiž namazala všemi oblíbeným pusy creemem.

Na závěr si snad už jenom zahrajeme online bouchací hry visící plyšáků na stromech, ujistíme se o tom, že je ropa přírodní produkt, a řekneme si, že den, kdy jste narazili na můj blog, byl den kterého nelituju elf blogspot!

16 komentářů:

  1. Skvělý článek po ránu k snídani. :-) Já hlavně vždycky zírám, co jsou lidi schopni napsat do googlu, některá hesla jsou nejlepší. Nejvíc mě dostává "zanešené póry vymáčku hodně."
    Jinak myslím, že tím pátým odstavcem si statistiky moc nevylepšíš, naopak budou při příštím článku o to peprnější. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... to se říkalo už při prvních dvou verzích tohle Google článku a asi to moc neplatí. mi spíš přijde, že těch lechtivých výrazů ubývá.

      Vymazat
  2. tak já tu ležím, myslím, že do zítra se nezvednu:D Tys to fakt zabila, jak říká můj mladej...

    OdpovědětVymazat
  3. Některá hesla vážně stojí za to:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to nie, na toto fakt nemám. Neprestáva ma udivovať ludská, ehm... veľmi slušne povedané "vynaliezavosť".

    OdpovědětVymazat
  5. Paradoxni je, ze jsem o paypalu asi obecnej clanek nepsala ... Nebo ze by mi na nej chteli neco poslat? :D hmmm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ovšem podle všeho je toto díra na trhu. jakože u mě se ve statistikách toto spojení objevuje klidně i jednou týdně.

      Vymazat
  6. Proč se někdo zbavuje hustých vlasů :-/?

    OdpovědětVymazat
  7. Pobavilo. Hlásím, že znám lucii teskovou z cargo prague, ale nevím, jestli tam pořád pracuje. Mi zajišťovala pár přeprav, tuším do francie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? to je super, že Lucka v cargu fakt pracuje/pracovala.

      Vymazat
  8. :D :D :D Jedním slovem brilantní!

    OdpovědětVymazat
  9. Haha, prave jsi intelektualne pozvedla muj nudnej seminar z interny :D

    OdpovědětVymazat
  10. všem moc děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  11. miluju takové články :)) člověku se hned zvedne nálada :))

    OdpovědětVymazat
  12. Se tady chudák v kanclu dusim:-DDD

    OdpovědětVymazat
  13. Tyto články nikdy nezklamou. Mě teda dlouhodobě trápí otázka, jak spotřebovat hodně kosmetiky. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...