pátek 4. dubna 2014

Palmer's Cocoa Butter Formula Purifying Mask

* koupené na feelunique

Asi takto. Četla jsem hodně recenzí. Ani ne tak blogových, jako spíš těch eshopových a nějaký snad i na MUA nebo na nějakém podobném hodnotícím krása-serveru. A nebylo to nudné nebo fádní čtení. Bylo to plné extáze. Nadšení. Vzrušení. "Nejlepší maska na světě!" "Čistí." "Nechci bez ní žít!" "Musíte zkusit!" nebo jednoduše "Love". Tak... ta maska není úplně marná, ale do nějakých až tak žhavých superlativů bych raději nezabíhala.

Taky je nutné si povědět něco o složení. Tak tedy přírodní určitě není. Navíc obsahuje dost (alespoň pro mě) ne příliš vyhledávaných složek pro pleťové pečující produkty... jako je třeba kakaové máslo nebo bambucké máslo... co ucpávají póry a tak. No prostě mi to nepřišlo moc logické, mít jílovou masku, která póry vyčistí, a pak to zacpat tím kakaovým máslem. Ale nebylo se čeho bát, nakonec to totiž docela funguje.

Nejlepší je chladivý efekt. Protože maska, přesně podle toho, jak slibuje už na obalu a hned potom i v popisu, tak maska chladí. Je to na obličeji dost příjemné. Úplně je cítit, jak chladivý jíl, jak kdyby byl plný tea tree, ale tea tree tam přitom není, je tam místo toho mentol... ten taky pěkně chladí, tedy ve žvýkačkách určitě, ale teď už víme, že i v maskách... a jak ten jíl prostě chladí, proniká do pórů, tam chladí ještě víc a přitom nejspíš i čistí. Chladí to fakt pěkně a je to dobrý pocit, jak kdyby se póry čistily stejně důkladně jako zuby a dech mentolovou pastou.

Dobrý je, že maska vůbec nevysušuje. Na obličeji nepraská a nedrolí se. I když samozřejmě vyschne, tak stejně zůstane spíš krémově suchá než suše suchá. To bude těmi másly a mandlovým olejem a aloe vera. Prostě super jílová maska, co se hodí i pro suchou pleť. Po smytí není pleť podrážděná, i když možná lehce zčervená, tak se hned uklidní a navíc je jemná a hebká na dotek. (jo a řekla bych, že u někoho, kdo je citlivý na mentol a tak, to asi nebude až tak ideální)

Pokud jde o čisté póry... no tak asi jo, ale znám lepší. Hlavně pokud máte jakože fakt problematickou pleť, pupínky a akné, tak vám tato maska žádné zázraky nepřinese. Já ji třeba použila už snad před rokem a hned ji zase schovala, protože to nedělalo nic. Ale jak se mi pleť vyjasnila, tak mi přijde, že až tak špatná Palmer's fakt není. Zbavuje mastnoty, stahuje póry a zklidňuje. Je to taková maska neurazí - nenadchne... ale když vezmu v úvahu chlazení na pleti... tak nakonec snad i nadchne a rozhodně ji řadím mnohem výše než třeba šmoulí Freeman.




9 komentářů:

  1. Ilona Ptáčková, Praha4. dubna 2014 15:23

    'Tady se mi líbí. Obsáhlé, dobře a čtivě napsané recenze..
    Palmer's jsem zaregistrovala, ale nikdy nezkusila a když jsem chtěla už se v drogérii neprodával. Klasika u mě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji moc. jinak palmer's občas ještě potkat můžeš. třeba v albertovi.

      Vymazat
  2. Jak kdy pův5. dubna 2014 2:00

    "Taky je nutné si povědět něco o složení. Tak tedy přírodní určitě není. Navíc obsahuje dost (alespoň pro mě) ne příliš vyhledávaných složek pro pleťové pečující produkty... jako je třeba kakaové máslo nebo bambucké máslo... co ucpávají póry a tak. No prostě mi to nepřišlo moc logické, mít jílovou masku, která póry vyčistí, a pak to zacpat tím kakaovým máslem. Ale nebylo se čeho bát, nakonec to totiž docela funguje."

    Doufám, že tohle si přečte hodně lidí a zamyslí se. Pár složek produkt nedělá. A i když mě přírodňanky a podobně postižené nemusí, tak je prostě faktem, že když je někde alkohol, SLS, neznamená to NUTNĚ, že výrobek musí vysušovat. Stejně jako, když jsou někde komedonní složky, že nemůže čistit póry, ale to by prostě chtělo hlubší znalosti a ne pořád štěkat a argumentovat tím, že jsem pitomá ;) (Není určenbo vyloženě trb).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako jo, tak nějak. ale třeba prostě já se kakaovému máslu v pleťové kosmetice vyhýbám už ze zásady, protože vím, že mi nedělá dobře. a taky nevidím jediný důvod, proč mít kakaové máslo v jílové masce. ale jinak máš pravdu, nakonec to neznamenalo nic.

      Vymazat
  3. Jaktože je zase bambucké máslo komedonní, když se všude píše, že není vůbec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... to je spíš mnou. hodně je komedonní kakaové a kokosový olej a já si k tomu přidávám i bambucké a vlastně jakékoliv jiné máslo, protože mi přijde, že to mojí pleti moc nesvědčí. a stejně mi přijde jako blbost dávat máslo do jílové masky.

      Vymazat
  4. Já moc nemám ráda ty chladivý efekty v kosmetice, takže pro mě to zřejmě není.

    OdpovědětVymazat
  5. Z tvého popisu masky jsem v rozpacích ;) Ale je to Palmers a na ten jsem alergická už z principu, takže o nic nejde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a třeba zrovna tento palmers je docela fajn. tedy myslím.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...