úterý 8. dubna 2014

Přírodní tekutý makeup: OhSudz a Erzulie Cosmetics

* koupené na etsy.com

Omlouvám se všem, které po mně chtěly tuto recenzi už před rokem. Ale zase velmi pěkně to ilustruje, že "kdo si počká, ten se dočká". A tak jsme se dočkaly.

Přírodní makeup je ještě stále tak trošku výzva. Challenge accepted! Občas se to povede, občas se to nepovede. A i když třeba bych uvítala i vyšší krytí, tak si stejně stále myslím, že alverde makeupy jsou fajn. Navíc v kombinaci třeba s nějakým pěkným mmu... i klidně mega-fajn. A Camouflage verze mi přijde mega-fajn a krycí-fajn i jen tak samotná. Navíc za stovku? No já jsem po prvním použití nadšená. Ale tedy zpátky k té výzvě. Před rokem jsem se rozhodla, že najdu adekvátní náhradu za snový makeup od Crushed Botanicals. Který se už nevyrábí a který jsem si koupila naprosto logicky v tmavém odstínu, takže mi fakt pasoval. Jednoho krásného dne jsem tak zavítala na Etsy a za dost velké peníze objednala tři vzorky. No a jak se mi to povedlo? Jednou boží, podruhé hrůza.

Erzulie Cosmetics Clarifying Liquid Mineral Foundation (Cool Light) je hodně špatný pokus. Vůbec nekryje, alverde oproti tomuto vyrábí plně krycí makeupy. Konzistence je špatná už na první pokus. Lepivá na prstu, lepivá při nanášení, lepivá zůstává i na obličeji. Navíc docela smrdí... sice přírodně, ale nevoní mi to. Vzorek přišel úplně plný, chtěla jsem ho vyhodit po prvním použití, ale pak jsem mu pár šancí dala... a vyhodím ho jenom polovinu.

Oh Sudz All Natural Liquid Foundation (Light Cool a Light Warm) je naopak hodně dobrý pokus. Tak dobrý, že až snad nejlepší. Lehká konzistence se během nanosekund pomalu sama rozetře, okamžitě se vstřebá, přilne k pokožce a vykouzlí sametově hebkou dokonalou pleť. Zvládne na první pokus lehké až střední krytí, druhou vrstvou se transformuje na střední, třetí vrstvou vykouzlíte téměř plné krytí. Velmi dobře se vrství, v podstatě to je, jak kdybyste ve výsledku na obličeji vůbec nic neměli, jen dokonalou pleť. Přesně tak si pamatuji i Crushed Botanicals, tedy když jsem doma měla ještě pro mě vhodný odstín.

Každopádně bych ráda Oh Sudz prozkoumala blíže. Ani poštovné není vyloženě likvidační, i když se docela nasčítá. Ale ten žlutý korektor, makeup tekutý nebo kompaktní... na mě tak slabě volají. Taky to slyšíte?





12 komentářů:

  1. Tak jsem se dočkala. Ale asi nejzásadnější informace, která mi z tohoto článku uvízla v hlavě je, že MU Alverde nejsou vůbec špatné :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rovnako! Teraz, keď sa mi minie make up. Tak skočím do alverde. Ale aj tie ostatné si pozriem. Mám doma jeden MMU na základe recenzií od trb a je super, preto si myslím, že aj tento bude. :)

      Vymazat
    2. no já si fakt myslím, že alverde makeupy špatné nejsou. rozhodně mi vyhovovaly víc než třeba lavera. ale připravte se na to, že ty normální krémové jsou sice na pleti příjemné, ale moc nekryjí. tento kompaktní mi přišlo, že docela kryje, ale zase jsem toho neměla moc na zakrytí. každopádně jsem ale ráda, že jsem si ho koupila i podruhý a konečně jsem ho vyzkoušela.

      Vymazat
  2. chá, zasekla jsem se totálně u Alverde, akorát si říkám, že bych nebyla schopná něco takového nanést na čumák, ale jako zkusím to, že ... :D no a pak jsem rozklikla další odkaz na OhSudz a vybrala si asi 150 věcí, které nutně potřebuju - díky! radši se ani nebudu dívat, kolik tam to poštovné stojí ... radši se tam nebudu vlastně dívat vůbec .... a asi chci nutně tohle: https://www.etsy.com/listing/124392580/sweet-pink-coral-natural-shimmering-lip?ref=shop_home_active_18 a pak všechno na rty, co tam mají a pak ještě i pudr a toner :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to vypadá pěkně. taky jsem si říkala, že by to nebylo špatné. já tam tedy spíš asi ujíždím na těch korektorech a makeupech... a poštovní není tak špatný. si myslím, že třeba s dvěma položkama je i přijatelný. no ale free shipping to není. to je pravda.

      Vymazat
    2. tak makeupy jsou jasné, po používání minerálů už mi krémový makeup strašně chybí, se občas přistihnu, jak se v drogérce zamilovaně po nějakém dívám a pak musím jít rychle pryč :D

      Vymazat
  3. Já už tě snad přestanu číst - já mám vždy po tvém článku pocit, že to co chválíš prostě nutně potřebuji a nemohu bez toho žít :-D Ten Light cool vypadá vážně super. Ještě by mě zajímala fotka, kde jsi s ním nalíčená, neplánuješ to vyfotit? I když teď váhám jestli tě o to žádat, protože jestli to na mě zapůsobí, tak peněženka opět zapláče a to jsem si dala závazek se krotit a hlavně postupně likvidovat zásoby.... Já prostě když mám pocit, že něco je nového a lepšího než co už doma mám, tak se nějak nemůžu donutit dopotřebovat to starší a sáhnu hned po novém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej... no vyfocený to nemám a už mi ten makeup došel. tak to je zase blogerský fail!

      Vymazat
  4. Tak že by make up kt potřebuju nutně vyzkoušet? :D chtěla jsem ted zkusit nějaký od alverde, nepotřbuju super krycí make up, mám dá se říct krásnou plet bez akné i pupínků, akorát potřebuji sjednotit plet, mám tři menší pigmentové načervenalé skrnky nic zhrozného, jsem bledule :)
    tak se ještě kouknu na tu stránku a popřemýšlím, poštovné nevíš na kolik zhruba vyšlo?
    děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že poštovné vyšlo na $6 nebo $8. určitě to tam mají napsané v shipping.

      Vymazat
  5. Při včerejší návštěvě dm jsem si vzpomněla na Tvůj článek a omrkla ten camouflage od Alverde. Tester chyběl, ale všimla jsem si, že mezi normálními kousky k prodeji byl jeden opatlaný, tak jsem ho otevřela a mělo to jakousi divně gumovo lepivou konzistenci, která se ani nedala prstem nabrat, a smrdělo to... Po prozkoumání obalu jsem zjistila, že je to pár měsíců prošlé! Tak jsem si zas vzpomněla na Tebe. :-D A to se používá jako make-up, ne jako korektor?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je vtipný. no... vypadá to, že mám prostě všechno vyzkoušené. i to jak se chová prošlý makeup alverde. ale jinak si to popsala přesně, divně to smrdí a je to gumově lepivé. no a teď si ještě představ, že já to v dobré víře napatlala i na obličej... a až pak jsem si řekla, že tohle moc fajn není.

      ale když není prošlý, tak špatný podle mě není. používám ho jako makeup normálně všude. je hodně krycí, takže s ním musím opatrně. nanáším štětcem, jde to i prsty. jako korektor to jde taky použít, ale přijde mi, že na to by mohl krýt i víc. a navíc se mi zdá, že moc dlouho na pleti nedrží. no každopádně budu muset camouflage ještě víc prozkoumat, zatím si na něj názor teprve dělám. občas jsem z něj hodně nadšená, občas mě třeba i štve.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...