pondělí 14. dubna 2014

Pudrujete?

Já překvapivě ano. Vůbec nevím, kde se to ve mně vzalo... byla jsem dlouhodobým a přesvědčeným odmítačem pravidelného přepudrovávání makeupu. Matování nemám ráda a vždycky jsem měla svůj makeup raději samotný. Neřešila jsem pudr do kabelky, vždycky jsem tam spíš nosila kompaktní makeup, většinou krémový. Ale někde se to zlomilo. Někdy minulý rok se to zlomilo... od té doby nakupuji pudry. A stojí to hodně peněz.

Od osvědčené klasiky, přes roztomilosti až po přehypovanosti. Jsou roztomilé i seriózní. Jsou krásné a voňavé. Jsou barevné i bílé. Pudry jsou prostě boží. A to se dost podezírám, že jsem na některé zapomněla.

Otázkou jenom zůstává, proč jich mám doma tolik... když vlastně v podstatě by mi úplně stačil jen jeden. Je jemný jak hedvábí. Je hedvábný jak dětská prdelka. Je neviditelný, jak kdyby nebyl. Je lehký jak peříčko. Zdokonaluje. Zmatňuje. Ale i rozjasňuje. Vyjasňuje. Smazává nedokonalosti a unavenosti. Je úžasný... a jako jediný ho mám jenom ve vzorku.

Jak to tak vypadá, je třeba zapomenout na všechny ty Hourglassy. Koule i Meteoritky. Fixační lisované pudry i ty sypké. Zavrhnout minerální makeupy i highendové pokusy. Je třeba se vrátit zpátky ke kořenům. Tedy kamenům. Just Pure Minerals Angel Setting Powder. Miluji ho! Snad ještě víc než svoje Just Pure Minerals minerální makeupy.






28 komentářů:

  1. Jaj - a já doufala, že mi konečně někdo řekne, jaké jsou ty Sweet Recipe od Etude House...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byste chtěly jo? no nejsou úplně marný. sice je nemám až tak moc ozkoušené... ale z toho mála jsem byla docela spokojená. rozhodně lepší než physician's formula a nechci se tedy moc rouhat, ale přišlo mi to srovnatelný s hourglass. (ale stejně už nejsou nikde na prodej, tak je to vlastně jedno... nebo jsou?)

      Vymazat
  2. ano, pudruji, nemám tedy tak noblesní a sofistikovanou výbavu jako ty, ale pudruji již celé roky a bohužel si nemohu dovolit přestat. Kupuji zásadně pudry transparentní, mám jich cca 5??? a nevím, proč to dělám, protože mi připadají všechny stejné. Nepozoruji po některém z kousků delší zmatnění nebo lehčí xicht. Tudíž jsem se rozhodla přistoupit k experimentu a jako v dobách slavné reklamy na šampon proti lupům, budu i já pudrovat půl obličeje jedním a druhou půlku jiným pudrem. Holt když jsem slepá, musím jít na to "vědecky"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela jsi ty čistě křemíkový (co se u cool značek jmenují HD)? Pokud seženeš nějaký no name, tak to složení je skoro identický (já měla kdysi dávno Coastal Scents, který jsem ale následně vyměnila za mac, který je víc user friendly). Matuje to naprosto bezkonkurenčně, čím čistčí křemík (silica - proto tomu některé velmi poučené prodavačky říkají silikonový pudr, jsem málem upadla, když jsem to slyšela :-), tím víc to práší, ale líp matuje.

      Vymazat
    2. nene, ty jsem nezkoušela, co se mi zatím zdálo být tak nejlepší je sypký od Lily Lolo, ten mám jen ve vzorku, ale špatně se mi s ním pracuje, mám raději lisované, tak ten nepočítám.
      A úplně nejlepší na zmatnění byl dětský zásyp, tkerý jsem kdysi použila v práci jako největší nouzovku :D

      Vymazat
    3. mi třeba silica nějak významně neočarovala, mi přišlo, že je na obličeji pocitově vidět. ale moc jsem ji nezkoumala, to je pravda. a taky neprosazuji mat za všech okolností a všude, to je vlastně taky pravda. tak možná proto?

      no a jinak rozdíly vidím. ne vždycky, ale občas jo. a u toho JPM vidím i cítím... chtěla bych mít tak heboučkou pleť už navždy.

      Vymazat
    4. Baru, hele a co ty a EDM? Nebo Manhattan clearface? Jestli máš teď potíže s pletí a zároveň chceš zmatňovat, tak to máš požadavky jako já a tyto výše uvedené "možnosti" mi za roky hloubání a zkoušení přišly nej, páč i hojí.

      Vymazat
    5. Já ten CS též cítila, to byl jeden z důvodů, proč jsem ho dala pryč a přešla k mac. Ale zmatňoval fakt neuvěřitelně i v letních vedrech a jen samotný bez makeupu klidně. Já jinak pudruju hodně, mám raděj kompakty, takže logicky mám samé sypké, že... Ten mac mi právě došel a tak kombinuju TLC a byTerry. A já jsem pudrová, takže rozdíly vidím, jeden pudr bych nemohla mít ani náhodou, to bych nepřežila nejspíš...

      Vymazat
  3. Pudre pouzivam minimalne, prakticky len poobede na zmatnenie T zony. Tym padom mi jedno balenie vydrzi aj dva roky, akurat som v stadiu, ked sa chystam kupit si novy a uz mam vyhliadnuty, ktory. Teraz uz len nech da feelunique nejaku velkonocnu zlavu, tych obligatnych 15% a idem do toho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zase pudruji jenom ráno... jakože na tu fixaci. přes den mě to nebaví. a který sis vybrala?

      Vymazat
    2. chcem blotting powder od D.Sander, po niekolkych tyzdnoch hlbokeho uvazovania a studia recenzii som dosla k zaveru, ze je to to, co potrebujem :D

      Vymazat
  4. Pudruješ a přes to ještě dáš meteority nebo ty dáváš, když nepudruješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. meteority místo pudru. takže když nic jiného nepudruji. to by mě asi nebavilo se pudrovat nadvakrát (normálně + kule)

      Vymazat
  5. Jé ty Etude House se mi hodně líbily jednu dobu. Pořád o nich docela přemýšlím. Už jsem si tak nějak zvykla, že kosmetiku objednávám převážně přes internet ze zahraničí, takže mě vůbec neštve že si je nemůžu vyzkoušet na prodejně a stejně je dřív nebo později pořídím. Tahle Sweet recipe kolekce byla skvělá a já doufám, že časem upgradujou zas na nějakou další. Mám od nich i bázi a ta je taky fakt skvělá. Ach jo, kdyby tak u nás byl krám a já tam mohla dělat. Bych umřela štěstím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zrovna k etude house bych chodila, doufám, že až tam budeš pracovat, že mě pozveš jako velkou blogerku! missha mě nebere, tam jsem ještě ani jednou nebyla, ale u etude house bych stála frontu na otvíračku. sweet recipe by se vrátit mohla, ta byla skvělá, bázi mám taky doma, ale moc ji nepoužívám.

      Vymazat
  6. Bez pudru si líčení neumím představit, potřebuji ráno zafixovat makeup (ten transparentní dermacol) a po obědě přepudrovat téčko (rýžový pudr z Jávy Burjois).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo rýžový bourjois jsem si nakonec nekoupila... ale moc se mi líbil. to zase jo. takže dobrý jo?

      Vymazat
  7. Ja som doteraz nepudrovala, ale kúpila som si "meteoritky" z aktuálnej kolekcie a odvtedy na ne nedám dopustiť.. Ale do fázy, že by som používala niečo ako vyslovene zmatňujúce púdre (Rimmel Stay Matte, o ktorom všade čítam) sa zrejme nedostanem - nemám rada ten efekt.. Ale nejaký kórejský by som skúsila, pekné obaly, no... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyloženě matující taky nechápu. nelíbí se mi a nechci. korejský určitě zkus... si myslím, že to vůbec není špatný.

      Vymazat
  8. Mám suchú pleť...možno až moc suchú,ale každodenne používam dermacol cover takže zapudrovať musím a bez púdru by som si nevedela predstaviť líčenie.Keďže sa mi make up vždy niekde otre a všetko je špinavé...mám doma stay matte od rimmelu a nič moc,hľadám niečo iné z drogérie...nemá niekto nejaký tip?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za mě klidně alverde. tedy ze stálé kolekce to až tak moc ozkoušené nemám, ale mám jejich starší limitku a to je jeden z mých nejoblíbenějších pudrů.

      Vymazat
  9. já musím pudrovat, jinak se lesknu :) a zrovna dneska jsem psala článek na pudr, který mi zatím vyhovuje nejvíce a to Loreal Nude Magique :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na nude loreal jsem se už taky dívala ... a lákal by to jo.

      Vymazat
  10. Já zase jen pudruji, ale ne proto, že bych se leskla, ale proto, že nemám ráda na obličeji nic krémového, kromě krému (myslím make-upy, bb, cc a jinou abecedu a nezáleží na ceně a značně, vadí mi každá cenová kategorie :-D). Takže během ošklivějších měsíců používám minerální pudrová makeup a v létě bronzer. To vše nanáším na korektor. Pokud mám zrovna dobrou pleť, tak použiju i obyčejnější pudr. A pokud mám náladu, tak přes něj ještě nanáším meteority, hourglas nebo jiný podobný rozjasňovač. Stejně si hezčí nepřipadám, tak je to jedno :-D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si tedy s meteoritky hezčí připadám. jinak tedy čím jsem starší, tím víc oceňuji dobré krémové makeupy. jakože ty výživné. i když tedy minerální JPM je asi pořád dost dobrý.

      Vymazat
  11. Já pudruju jak kdy, momentálně vlastním Stay Matte od Rimmelu a matovací pudr od Alverde. Nemám ráda sypké pudry zkoušela jsem fixační od Dermacolu a vůbec jsem s ním neuměla pracovat, takže Just Pure Minarls pro mě nepřipadá v úvahu. To mi připomíná, co se stalo s mašličkovým pudrem od Alverde, vzpomínám, že sis ho docela pochvaloval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mašličkový je furt super. je tedy pravda, že trošku ustoupil, pořád ještě jsem úplně nevyzkoumala, co je na hourglass tak skvělého, takže používám jenom hourglass a čekám, že mě to osvítí. ale alverde na mě čeká v šuplíčku a nebojím se... na něj určitě ještě někdy řada přijde. i když JPM mi asi přijde lepší. dělá na pleti hezčí wow efekt.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...