neděle 18. května 2014

Cutest Handcream from Korea?

Tak začneme asi historkou. Ta totiž pobavila celé moje okolí. A navíc nakonec stejně dobře dopadla. Což dokonce pár jedinců v mém okolí až zklamalo.

Na Sample Store už moc nenakupuji. Jako jo, ten koncept mi přijde zajímavý, ale asijská kosmetika mě trošku přestala bavit a navíc zrovna na Sample Store to je sice megazajímavý, ale s poštovným snad až drahý. Ale jejich newsletter odebírám, co kdyby se tam objevilo něco zajímavého. A ono objevilo. "Cutest Handcream from Korea" A navíc v den, kdy to až tak moc u mě v reálu cutest nebylo, takže jsem nějaké destresovací uvolnění potřebovala. Jen za patnáct dolarů? No sem s tím, ani jsem moc nemyslela a už se checkoutovala přes PayPal. A začala jsem se těšit.

No a řekla jsem si, že bych se možná mohla uklidnit ještě víc. Zamířila jsem tudíž na Sample Store, že alespoň okouknu aktuální nabídku. A tam na úvodní stránce oznámení, že se omlouvají, ale už nadále nepodporují zasílání mimo Singapur. Což není moc povzbuzující, protože objednat si něco ze Singapuru do Česka, když nezasílají mezinárodně... no šance pro doručení jsou dost malé. 

Rozhodla jsem se k problému postavit čelem. A celou situaci jsem hrdinsky ignorovala. Jakože PayPal mě přece normálně pustil. A PayPal ví, kde bydlím. On to těm šefikům v Singapuru prozradí a oni by k tomu měli zaujmout nějaké stanovisko. V podstatě je to jejich problém, ne můj. No a pokud k tomu šefikové stanovisko nezaujmou, tak je za pár týdnů napráskám PayPalu a bude vyřešeno. Prostě netřeba se vzrušovat takovou maličkostí, že jsem objednala něco, co mi nepošlou.

No od PayPalu mi došlo potvrzení objednávky. To vypadalo nadějně. Pak se asi týden nic nedělo. To zase moc nadějně nevypadalo. Pak přišlo opět potvrzení objednávky, kde už byla políčka pro takové to tracking number a tak... a to bylo kompletně prázdný. Ještě nikdy jsem snad od PayPalu nedostala tak prázdný email. Ale zase to byla známka pokroku, ještě stále jsem se nevzdávala, že třeba ty krémy dostanu.... ale tak napůl jsem čekala storno a vratku peněz. A za další týden přišel znovu ten samý email, ovšem komplet vyplněný. Asi to šefikové vzdali a nakonec poslali. A za tři dny už pošťačka zvonila s doporučeným balíčkem. To hodně překvapilo. Ale to už neřešme, krémy jsou doma. Nejsou sice až tak cutest, jak jsem čekala, ale škaredý taky nejsou.








No historka byla asi otravnější, než bylo slušné. A tak za odměnu můžete jeden z nejroztomilejších korejských krémů vyzkoušet. Na výběr je Olive - Lavender - Sakura - Rose. Tedy s tím, že Sakuru si chci určitě nechat pro sebe. Takže vybírejte jenom ze tří zbývajících. Každý krém prý obsahuje bambucké máslo a jako bonus má na obalu roztomilé zviřátko.


43 komentářů:

  1. ťuťuňuňu :-* ale docela se divím, že k tobě vůbec došly :D

    OdpovědětVymazat
  2. zapojila som sa! :-)
    fredyqa369@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. to by ma zaujímalo, čo ich viedlo k tomu, že ti to napokon poslali :)
    a určite sú minimálne cute. more cute som zatiaľ nevidela

    OdpovědětVymazat
  4. A já jsem si doteď myslela, že nejkrásnější kosmetická Sakura je moje tvářenka od MACu... teď vidím, že to není tak docela pravda. :-) Ale Rose a Olive jsou taky krásný! Jen králík na levanduli mi přijde krajně nesympatický. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně je zas nesympatické, že mi ten medvěd jediný nemává jako...:-/:D

      Vymazat
    2. Proto je nejlepší lvíček - ten mává oběma :D

      Vymazat
    3. ten nemávající medvěd mi je taky nesympatický.

      Vymazat
  5. no tak já teda nesouhlasím, ty jsou cutest! :D jak je na něčem roztomilé zvířátko, zapomínám na věk v občance a nepokrytě ťuťuju :D

    OdpovědětVymazat
  6. Obaly teda mají superroztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyhraju! Cítím to v kostech i zubech... Takže čest poraženým a děkuji za gratulace! :D

    OdpovědětVymazat
  8. To je dobře, že ti je poslali! Já to nenakupování asijské kosmetiky v posledních týdnech docela zvládám, ale zrovna teď mě přepadla velká touha koupit si něco roztomilého a úplně zbytečného!

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasim, superroztomile :-) Ja bych asi zadny mit nemohla, hned by mi byl znarodnen...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tyhle krémy mi byly ponechány. ale kočičku/medvídka a tak... to mi zabavily doma hnedkom.

      Vymazat
  10. Se Sample Store mám taky historku: v říjnu jsem si objednala pár vzorků. Zadala jsem v pohodě adresu v ČR na jejich stránce a PayPal mě taky pustil dál. O několik dní později jsem od nich dostala email, že litují, ale nezasílají do Čech a tudíž mojí objednávku musí zrušit a peníze mi budou vráceny. Nakonec jsem po dvou týdnech čekání musela vyplnit stížnost na PayPalu a peněz jsem se dočkala.
    Pořád marně čekám, až budou zase zasílat do Evropy. Po přečtení tvého článku to ve mě hlodá, jestli to mám zkusit znovu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, taky jsem si říkala, že to zkusím... že budu ignorovat varování a zrušení international shipping a normálně přes paypal... ale nepustilo mě to. takže asi sample store pro nás fakt skončil

      Vymazat
  11. .. že nejsou tak moc roztomilý? podle mě to je nejroztomilejší věc, kterou jsem kdy viděla :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsou fakt ťuťuuuu :-) Na konec dnešního propršenýho dne se fakt hodily :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se strašně líbí levandulový králík! :)) (Hodnotná informace... :D)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja stale tvrdim, ze byt tvrdohlavy sa oplati dvakrat :D

    OdpovědětVymazat
  15. Sefikovia zo Singapuru museli mat radost :) Podla mna najrozkosnejsi krem na ruky je ten tucniakovity od Holika Holika.

    OdpovědětVymazat
  16. Taktika dělat mrtvého brouka se opět vyplácí :D Taky jsem už touhle taktikou dosáhla nejednou svého :) Lvíček je boží!

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych se s těma krémíčkama nejradši pomazlila (mno přítel se dívá dost pochybně, když místo s tím se chci mazlit s krémíčkama, ale chápe to :D (že by se chtěl mazlit taky?)).

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jo dobrý, to se teda povedlo. :-D Krémy roztomilé, nejoptimističtěji na mě působí lvíček. A co tamty mini tubičky u toho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mini tubičky jsou pasty na zuby. že prý, když si tím večer vyčistím zuby, tak tím předejdu rannímu nepříjemnému dechu. no... uvidíme.

      Vymazat
  19. Jsou božský! Já bych asi nebyla takhle odvážná, když vidím, že se do ČR neposílá, tak jsem posera a nezkouším to ani. Zvířátka mi trochu připomínaji happy tree friends :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jsou to ty nejroztomilejší krémy na ruce, které jsem kdy viděla! Škoda, že ke jejich koupě trochu komplikovaná, hned bych je nakoupila jako skvělé dárky, vím o lidech, které by hoodně potěšily :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mně minulý týden umřela rybička, tak bych potřebovala nové zvířátko... :-( Levandulový králíček by mě zcela jistě uspokojil:) (aspoň dočasně)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  22. Jako mohly by být hezčí.. osobně se mi víc líbí ten pytlík, ve kterém byly zabalené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo... na ten pytlík jsem koukala už na poště, že co mi to přišlo za hightech zásilku. fakt super balení.

      Vymazat
  23. Mě se líbí levandulový a cute určitě jsou:) jo jinak taky bych tu celou situaci asi ignorovala a čekala co bude:)

    OdpovědětVymazat
  24. Rozhodně nejvíc super cute & kawaii krémeše co jsem kdy viděla! :D Naprosto boží! ^_^

    OdpovědětVymazat
  25. Podľa mňa je level "cutenesss" celkom vysoký :) Ale neviem či cutest ever :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  26. Kjůt otázky:-D Ale jinak já sem lefík a nejvíc miluju růžovou vůni, takže to musí bejt znamení!

    OdpovědětVymazat
  27. Ty teda vypadají naprosto úžasně. V poslední době na krémech na ruce ujíždím, není jich nikdy dost. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Perfektní soutěž i článek! Krémy jsou moc roztomilé!

    OdpovědětVymazat
  29. Krém ujde, ale ten způsob dávačky je boží :))

    OdpovědětVymazat
  30. Krémy sou roztomilé, ale soutěž je obávám se nad mé síly. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Bože, to je ale roztomilá krávovinečka :)))

    OdpovědětVymazat
  32. Sú fakt krásne a hlavne majú ideálnu cestovnú veľkosť :)

    OdpovědětVymazat
  33. Nejvíc cute je ten se sloníkem! Hlavně aby aspoň trochu plnily svoji funkci krémů na ruce :D

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj :) Este raz dakujem za kremik aj milu pozornost. Zasielka cestu postou prezila a dorazila az na Slovensko :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...