čtvrtek 29. května 2014

Holika Holika Love Fantasy Blusher (Pink Fantasy)

* koupené na eBay (ale fakt nevím u koho, prostě někde tam... v té divočině)

Nebudeme to protahovat. Dneska máme dvě důležité věci na programu. Za prvé jsem zklamaná. Za druhé jsem pyšná. Pyšná jsem hlavně na sebe. Jako možná není až tak moc důvodů, mohlo to být i lepší... ale nakonec se podařilo. Dala jsem si totiž předsevzetí, že v květnu (jakože byl první máj, byl lásky čas), tedy v měsíci lásky vám tady ukážu svoje srdíčkové tvářenky. Tvrdě jsem na tom makala asi tak tři měsíce a je to tady... moje druhá a zatím poslední srdíčková tvářenka. Vše, co mělo být pochváleno, pochváleno tímto jest, protože když se nepochválím sama, tak to nikdo jiný neudělá... a skončili jsme. Protože dál se chválit moc nebude.

Jo jsem zklamaná. Proč? Balení je fajn. Barva je taky fajn, ta až překvapila pigmentací, která je dost dobrá. Jakože dost dobrá. A doufám, že si to čtete nahlas a dáváte pořádný důraz na slabiky do. Fakt dost dobrá. Až tak dobrá. No dobře tak dobrá zase ne, ale vzhledem k pověsti asijských pudrových produktů, které jsou údajně pigmentované spíše slaběji, což je víceméně pravda, tak prostě tahle tvářenka překvapila, takže nic jiného než dost dobrá o její pigmentaci říct ani nemůžu. Trošku blbý je, že nejvíc je pigmentovaná ta matná růžová uprostřed. Ta jedovatě růžová, co na tváři potom úplně svítí. Svítí, že se mi až nelíbí, asi jsem konečně vyrostla a posledního tak půl roku upřednostňuji spíše přirozenější tvářenky.





No tak jasně, že jsem se to snažila umíchat různě. Jakože jedovatou růžovou utlumit tou svítivě broskvovou... jakože to bude teplejší a přirozenější... nechápu, že já chci studenou zteplit, ale bylo to tak... což mi ovšem moc nepomohlo, dál to bylo jakože dost jedovatě růžové. A tentokrát si dejte důraz na slabiku, kam chcete, protože nic tudy cesta nevede, tak jsem mixla s tou světle rozjasňující růžovou, co je spíš rozjasňovač než tvářenka. Tak opět velký kulový, bylo to dál jedovatě růžové, jen tedy už to nebylo matné. Fakt výhra tohleto. Navíc plechovka je docela malá, a roztomilá, to zase musíme zmínit, abych se k tomu na chvíli postavila s pozitivní notou... cože? kde jsem to skončila? jasně malá... a já tam tedy obyčejným štětcem na tvářenku nezvládnu nabrat jenom jednu barvu. A když jo, tak stejně vždycky naberu jen jedovku, což není úplně žádoucí. Nebo tedy pro mě no... si to přeberte.

Taky vám přijde, že melu z cesty? A že jsem se furt nedostala k tomu, proč jsem zklamaná? Tak teď už... Výdrž na pleti je minimální. Jakože růžová tam je, svítí a nelíbí se mi... tak vydrží možná půl hoďky? plusmínus maximum. Pak je další možná dvě hodiny přirozenější. A pak je tak přirozená, až to tam není. A po třech hodinách od nanesení, to tam už prostě není. No a jako, děkuji za pozornost, přeji krásný zbytek lásky času, ale s Holikou jsme ten zamilovaný čas asi skončily. Jako doma si ji nechám, ale už jsem ji přeřadila do kategorie "jenom na dívání". Taky máte doma kosmetiku jenom na dívání?




15 komentářů:

  1. díky za tuhle recenzi, několikrát jsem ji už chtěla koupit, pak jsem chtěla spíš The face shop Lovely ME:EX Pastel Cushion Blusher, na to jsem se taky vyprdla a koupila jsem Etude House Lovely Cookie Blusher v rasberry tart, což je taková dost do fialova a trochu (trochu víc) jsem se toho bála. Naštěstí ta pigmentace je tam slabší, takže žádná extrémní fialová šmouha se nekonala, ale přijde mi, že za tu cenu je to dobrej kousek, a minimálně na mě i celkem dlouho vydrží a že na mě skoro nikdy nic nevydrží :D
    Klára

    OdpovědětVymazat
  2. Popravdě jsi mi spíš udělala radost; tule tvářenku jsem totiž už měla kolikrát v košíku... Takže pápá tvářenko, už mě nebude mrzet, že nejsi u mě.

    OdpovědětVymazat
  3. No nemám veci len na dívaní ale mám ich tak veľa, že jednoducho niektoré tam tak, či onak skončia. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem měla v plánu si jí pořídit,je krásná, ale asi se teda na ní budu dívat jen na tom ebay :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kupodivu se mi nelíbila už z první fotky. Asi jsem taky nějak vyrostla či co...dřív by mě ani nezajímalo, že je na nic a snad bych jí objednala jen kvůli srdíčku.

    OdpovědětVymazat
  6. pravá láska přeci - zpočátku zářivá a kýčovitá, pak jedovatá a nakonec kde nic, tu nic.... to máš v každým druhým romantickým filmu přeci....jsi mohla čekat;)

    OdpovědětVymazat
  7. To je tááák super, že je to na prd, hihihihi :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Na dívání nehraju. Všechno nechtěné musí nekompromisně pryč. Dívat se můžu na tvářenky, které používám, no ne :) ?

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já Tě tedy pochválím..za recenzi,jakože tohle tedy ne!Za to,že jsi vyrostla,já tedy taky a ultrasvítivý věci mi taky neprospívají,asi na ně nemám ksicht,nebo tak...A piš si,že teda kosmetiky na koukání mám doma hafec.Prostě ne vždycky jde ruku v ruce,rozum a cit...já už to jako vím,že to asi nebude ono,ale co kdyby jo,že jo? No,ale taky se musím pochválit...teď už si všechno fakt dost rozmejšlím..Ale někdy mám zatmění a pak koukám a koukám...

    OdpovědětVymazat
  10. škoda té výdrže, mě se líbí

    OdpovědětVymazat
  11. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  12. Je tak roztomilá, za obal jednička rozhodně,ale barva se mi teda moc nelíbí...A když je výdrž malá není tedy o co stát

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mít doma krásné věci jenom na koukání je základ každého kosmetického maniaka, ne?;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...