pátek 23. května 2014

KVĚTEN péče o pleť

Na začátek bych vám chtěla moc všem poděkovat za účast v soutěži. Výherce najdete během dneška v ďábelské skříňce. Opravdu se mi líbily některé kreativní odpovědi, oceňuji, že někteří se vůbec nelekli toho, že twitter účet třeba ani nemají a vesele si políčko vyplnili. No dost jsem se pobavila, když jsem se po třech dnech konečně dostala pořádně k internetu a všechno jsem dočetla. Takže děkuji moc za účast. A jeden speciální vzkaz mám pro Martina: No hele... jako pro takovou výhru by ses ale musel o dost víc snažit. 

V péči o pleť zastávám dvě jednoduchá pravidla. Minimální péče a nové produkty zkoušet opatrně... tak to v květnu tak nějak přestalo platit. Začala jsem na sebe dost vrstvit, třeba ráno sérum - sérum - krém. Večer jsem se začala pravidelně mazat. A to všechno pod heslem "týjo mám toho doma moc, o co víc se budu mazat, o to rychleji to bude spotřebované".

Zároveň mi skoro všechno došlo. Superserum tady vidíte naposledy. REN tonikum taky. Oční krémy mi taky dochází. Alverde olejíček už došel. Silk Naturals tonikum jsem začala poslední lahvičku. Evolve kyselinová maska došla už před týdnem, takže se ani na fotku nedostala. Odličovací balzám mi už taky došel, ale tam mě to ani nemrzí, tam mám už nachystanou náhradu. Bohužel Serozinc s náma pořád zůstává. I tak... za měsíc ty fotky budou asi nejspíš vypadat o dost jinak.



Se současnou ranní péči jsem spokojená hodně. Jen ten čistící gel ... se už těším, až ho vyměním za nějaké mýdlo. Jinak pak následuje Silk Naturals Pore Refiner - oční gel REN, který jsem zapomněla přidat na fotku, což tak docela odpovídá tomu, že ho zapomínám i používat - Superserum - supersilné antioxidační sérum Madre Labs a hydratační krém Ilcsi jsou něco, co snad ani nepotřebuji, ale přidala jsem. Každopádně mi vyhovuje, že i tři vrstvy mazání jsou naprosto lehké a nezatěžují pleť. Superserum se vsakuje okamžitě, Madre Labs je takový gelík, co je taky hned pryč, a ani Ilcsi není nic výrazně mastného. Si na to klidně můžu lupnout ještě vrstvu Matisu a nemám pocit nějaké nadměrné zatěžující péče.



Ta večerní péče ... no nevím, asi nic z toho mi nepřipadá až tak výjimečné. Což tedy v případě cenovky na Darphinu je docela smutné. Hlavně jsem si naprosto uvědomila, jak mi chybí mýdlo na obličej. Všechny čistící gely jsou sice ultra šetrné a ultra nevysušující a mi přijde, že zanechají na obličeji jemný povlak, což moc nemusím, já raději pokožku vydrhnutou dočista do čista.



Z maskovací péče jsem opravdu spokojená jen s Matis maskou, ta je fakt boží. Vlastně i Isvara je super. Natura Siberica mi lepí. Evolve Cleansing Melt krásně voní, ale asi jsem na to ještě pořádně nepřišla, v čem by to mělo být jiné, navíc to zase nechává povlak na pleti. REN Detox ... jako nezlobte se na mě, ale zatím si myslím, že to je dost přehypovaná záležitost. REN tonikum jsem přidala do občasné péče, jak ho je v lahvičce málo, používám jen nárazově, to aby mi ještě chvilku vydrželo. Přes léto pak hodlám kyselinová tonika vyřadit úplně a jsem hodně zvědavá, co to s mojí pletí udělá.


8 komentářů:

  1. Taky to mám tak, že se někdy mažu víc jen proto, abych to všechno rychleji spotřebovala.
    Když zmiňuješ oční krémy, jaký se Ti zdál za poslední dobu nejlepší?
    PS: Smradlavý sprcháč dnes odcestoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? smradlavý sprcháč? tak to děkuji.

      no... já nevím, mi přijde, že oční krémy jsou přežitek, uznávám jediný: duo reveil od UNT. všechny ostatní... jo hydratují. jo nedráždí oči. ale žádné viditelné výsledky jsem neviděla. takže oční krémy sice používám, ale nějak zásadně je nekupuji, třeba zrovna ty dva, co právě používám, jsem dostala, jinak bych si koupila asi znovu duo reveil.

      Vymazat
  2. Z mýdel mohu doporučit Dudu Osun: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2014/05/dudu-osun-aneb-cistim-plet-jako.html. Je jemné a čistí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej, děkuji za tip. zatím mám doma schované faran a siddhalepa... tak uvidíme.

      Vymazat
  3. Já ten darphin jednou měla a taky mi přišlo, že to absolutně nic nedělá. jako hezky voní a tak, ale neviděla jsem rozdíl, což je vzhledem k ceně fakt docela problém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak možná něco to dělá... já nevím. občas mi přijde, že až tak marný to není, ale pak mi zase přijde dost zbytečný. na to, že je tam toho jenom 15 ml... a že to stálo snad padesát liber nebo kolik... no nevím, přijde mi to dost předražený. ale nechci se unáhlovat, jsem tak v první třetině, třeba budu na podzim, až budu na dně, mluvit jinak.

      Vymazat
  4. Po přečtení několik článků na Tvém blogu jsem si koupila Silk Naturals Pore Refining Toner a musím říci, že mě překvapilo, jak je ho málo. Nějak mi to nikdy nedošlo, přestože je to jasné, podle poměru velikosti např. s krémem .... ;0) A jasně, na e-shopu píší objem, ale koukala jsem já na to?
    Připadá mi super, ale stále nějak nevím, zda mi připadá super i za tu cenu - 1,1 dcl za cca 460Kč ?
    Asi zkusím něco jiného - levnějšího. Nemáš nějaké doporučení?
    Díky, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je ho strašně málo, někde to tady mám i zmíněné. navíc poštovné to docela prodražuje. ale i tak... si myslím, že za to stojí. levnější náhradu hledám už asi dva roky a zatím jsem nenašla. ale je tedy pravda, že jsem až tak nějak usilovně nehledala. takže zatím neporadím. ale kdybych našla, tak se určitě zmíním. třeba teď mám doma nově andalou naturals pore minimizer, tak jsem zvědavá...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...