středa 14. května 2014

Na poličce...

No dobře, není to polička. Jsou to dvě krabice od bot. Jedna menší a druhá větší. Které stojí na skříni. Ta skříň je plná kosmetiky. Krabice od bot jsou plné kosmetiky. Nejsem si úplně jistá, jestli je to normální. Ale kdo vlastně určuje hranice normálnosti? Já bych to rozhodně nebyla. Každopádně jsem vám to chtěla ukázat. Co mi stojí na "poličce". Na poličce z krabic od bot. Abych to měla hned po ruce, jinak bych to strčila do skříně. 

Takže co mám doma hned po ruce

EOS Pomegranate ... voní krásně
Raw Gaia bambucké máslo ... zatím jsem si k němu nenašla cestu

(odkazy odkazují na místa, kde jsem kupovala já. jen u Nature Republic to odkazuje prostě na eBay někam, na eBay jsem sice kupovala, ale prodejce si fakt nepamatuji. a RG odkazuje na Barunku, protože LB taky odkazoval na Barunku.)



16 komentářů:

  1. Byť hodně věcí průměr, rozhdoně nadprůměr je rozkošný vzhled :)

    OdpovědětVymazat
  2. Balzamik eos (passionfruit vôňa) ku mne cestuje.. Keď nájdem krém na ruky v obale tučniaka, tak ho beriem..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co tak napriklad tento od Holika Holika? Ten laka aj mna :)

      http://www.ebay.com/itm/Holika-Holika-Penguins-Dream-Hand-Cream-Lotion-18ml-3-type-pick-one-/111268399240?pt=US_Nail_Care&var=410274987264&hash=item19e81d0888

      Vymazat
    2. juj ti tučňáčci jsou ale krásní.

      Vymazat
  3. Ó, ten první tlusťoušek medvídek, ten je! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Reve de miel jsem si taky pořídila, po hodně dlouhém váhání zvítězila zvědavost a já vyplázla dvě stovky za mazadlo na rty. A miluju ho na 100%, s klasickými tyčinkami na rty se nedá srovnávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nožejo? jsem si myslela, že to bude opět přehypovaná blbost, ale nejspíš je to nejlepší balzám na pusu EVER.

      Vymazat
    2. no tak to teda pěkně děkuju! :D jsem ho nikdy nechtěla, páč o něm všichni píšou a páč je v kelímku a já nesnáším, když do toho musím strkat prsty ... ale jako když trb řekne, že je to nejlepší balzám na pusu EVER??? do psí řití, já ho asi chcu! :D

      Vymazat
    3. Presne tak :) Balzamov mam asi trilion, ale tiez ho chcem. Skora, ze nevyrabaju polovicne balenie za polovicnu cenu! To by mi uplne stacilo.

      Vymazat
    4. no taky jsem ho nikdy nechtěla, protože jsem si myslela, že to je prostě blbost. a když jsem ty tři stovky nebo kolik utrácela, málem jsem si dobrovolně nafackovala, co to zase dělám. ale stálo to zato, textura a účinky za to stojí.

      Vymazat
  5. Náhodou je fajn, že takové obyčejná věc, právě jako třeba krabice od bot, může tak pěkně posloužit :).

    OdpovědětVymazat
  6. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. Ach jo, o tom Nuxe balzámu jsi radši neměla psát. Hážu do košíku spolu s Matisem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak je to správné.

      Vymazat
    2. Děkuji za podporu. :-) (Moje peněženka si to totiž nemyslí.)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...