úterý 27. května 2014

Nekupujte si drogy. Staňte se popovou hvězdou a budou vám je dávat zdarma!

Máte někdy pocit, že život je příliš monotónní? Že ten systém od devíti do pěti, pět dní v týdnů a se zrychleným poločasem při víkendu přeci nemůže být to pravé? Jo kdysi jsem to taky mívala... teď se mi po tom občas stýská. A aby se mi mohlo stýskat ještě víc, tak jsem si naplánovala léto daleko, chce se mi napsat daleko - předaleko, ale až tak daleko to zase není. Každopádně to znamená, že v tuto chvíli bych potřebovala... ne aby měl den padesát hodin, spíš aby měl týden deset pracovních dnů. Víkendy bych úplně přeskočila, to jen zdržuje... pf... dva dny volna... k čemu.

Včera jsem stála před barákem a něco jsem řešila s jedním takovým. Šla kolem paní pošťačka a povídá paní trb ... no tak nevím, jestli to je dobré nebo špatné znamení, když mě zná paní pošťačka jménem. Předala mi jeden balíček a rychle mi pověděla, že dalších 5 nebo 6 mám na poště. Ten jeden, co jsem se tam s ním vybavovala, z toho měl velkou srandu, dokonce se mě zeptal, jestli tu kosmetiku prodávám dál. Neprodávám, všechno je to jenom pro mě!

Na poště to šlo dost automaticky. Já už tam chodím bez lístku a balíčky dostávám pomalu na pokyn hlavou... s tím je tedy teďkom na nějaký čas konec, skrze to moje stěhování/cestování, ale stejně... nemluvte škaredě o České poště, u nás máme ty nejhodnější pošťačky na světě! Pana celního deklaranta H., se kterým se hádám o spočítané DPH u balíčku s hodnotou pod €22 do toho počítat nebudeme... však já to z něj nakonec vyreklamuji! Místo toho čestně zmíníme pana pošťáka, co vozí balíky do ruky, vypadá moc pěkně a navíc při tom voní!

Včera to byl takový malý ekvivalent Vánoc. Tři balíčky z iHerbu... a opravdu mi přijde, že to teď chodí nějak rychleji, všechny jsem objednávala snad před dvěma týdny. K tomu dva z eBaye... no že já si nekoupila i tu puntíkatou sukni, mi teď bude v létě chybět. A k tomu balíček od jedné z mých čtenářek. Což v poslední době to nějak eskaluje a od v podstatě úplně cizích lidí (i když chápu, že já pro ně až tak cizí nejsem, oni pro mě taky až tak moc ne, však se potkáváme v komentářích... jej to je ta falešná virtuální realita) dostávám balíčky s kosmetikou. Všem zúčastněným moc děkuji, nikdy jsem si ani nemyslela, že něco takového je možné. Jo a taky jsem dostala balíček od CaE. S novinkou.

A moudro na závěr! Nekupujte si kosmetiku, raději se staňte blogerkou a budete ji dostávat zdarma.



Taky byste potřebovaly deset pracovních dnů do týdne?

Nebo raději dva roky prázdnin?

A taky máte tak rádi tu scénu, co jsem ocitovala/parafrázovala?

Kam pojedete na prázdniny?


39 komentářů:

  1. Já doufala, že dostaneme tip na to, jak být rockovou hvězdou se spoustou koksu zdarma :D Já bych spíše potřebovala, aby de prodloužil den, nějak se mi začíná sypat jak domeček z karet výška kombinovaná s prací, takže jedem jedem, prodlužujeme dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, taky se mi to sype. a vypadá to, že celý červen se ještě sypat bude. ale pak už to bude dobrý. no a o koksu si asi povíme zase až příště.

      Vymazat
  2. Potřebovala bych dva roky placené dovolené :) Prázdniny jsem ještě letos nevymyslela, nějaký tip, kam se chystáš/byla jsi tam?

    OdpovědětVymazat
  3. Prázdniny letos asi nebudou, budu vesele makat od rána do večera. Juch!

    OdpovědětVymazat
  4. Tu scénu mám moc ráda, vlastně celý film. Mimochodem, zrovna jsem si jej pustila minulou sobotu. Úvodní scéna, jak se nemůže trefit do písničky, mě spolehlivě rozesmívá. Už 10 let :-o

    OdpovědětVymazat
  5. No ja by som naopak potrebovala tak 3 až 4 dnovy pracovny tyzden, to by mi optimalne stacilo. So zvyskom by som nalozila podla vlastneho uvazenia. Ale take casy, kedy som makala ako fretka a nestihala ani jest, som tiez zazila a uz sa k tomu vratit nechcem.
    Prazdniny mam zatial naplanovane tak na 50 percent, zvysok bude velka improvizacia.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi dělám něco špatně. Stala jsem se bloggerkou a akorát ještě víc utrácím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to souhlasím moje nakupovací mánie vzrostla :)))) a peněženka je hubenější než dřív

      Vymazat
    2. no... to se stává taky.

      Vymazat
  7. O ČP začnu mluvit hezky, až mi pošleš toho fešného voňavého pošťáka.. Tedy, pokud je to italský typ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není to italský typ. spíš takový česko-slovenský... ale fakt hezký! takže si ho asi nechám pro sebe.

      Vymazat
    2. A já myslela, že jsi na ty Vikingy :-)

      Vymazat
  8. Milá TRB, historka mě pobavila náramně :) Jsi holt hvězda!
    Já jsem měla první cca 4 měsíce v roce šíleně práce a za 14 dní mi začne další kolo, netěším se na to! 2 roky prázdnin bych brala hned... občas o nich i sním, ale zároveň se tak trochu se obávám toho, že se jich dočkám na konci roku, kdy mi končí pracovní smlouva.... a bude se chtít vrátit paní, co na mé židli seděla před 6ti lety, kdy se odebrala na mateřskou....jenže být doma v zimě je opruz, teď bych si to užila mnohem víc :) I když jsem teď už druhý týden doma a je to fajn odpočinek!
    Trochu se obávám toho, že na prázdniny nepojedu, měla jsem jet za 14 dní na čtecí koutek do Chorvatska, ale MPSV a jejich vopruz systém mi to bohužel celý po**** a partner už se mnou v sezoně nikam nepojede....
    Ještě něco málo k poště - nemám ji ráda jako instituci, nesnáším, jak se chová ke svým zaměstnancům, že se nedočkají úcty a slušného zacházení, myslím, že právě proto se to pak často odráží na jejich chuti do práce a pracovních výkonech... ale když člověk najde svoje otevřené balíčky v keři v parčíku nedaleko domu, tak ho to fakt nepotěší a je mu celkem jedno, proč tam skončila....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mně naštěstí práce brzy ubude. tedy práce... já jsem spíš vytížená i jinými aktivitami než prací, ale škola ubude, takže to bude klidnější. no každopádně přeji hodně štěstí s hledáním nové práce!

      Vymazat
  9. Ta hláška je snad moje nejoblíbenější :D

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem taky s poštou spokojená! sice pán není švarný ani fešný, ale je příjemný a milý a nikdy se nediví, že k nám na kopec musí lézt i dva dny po sobě, aby mi donesl balíček :D jsem si už kolikrát říkala, že být já jím, tak mi nadám klidně i sprostě, že nejsem schopná si to objednat tak, aby to došlo v jeden den a on si ušetřil cestu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Bahaha, tiež sa pridávam do klubu, Love Actually je perfektný film a Bill Nighy v ňom tiež :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mě už paní pošťačka taky zná jménem, no není se co divit, při té frekvenci balíčků ... taky mi je nosí až k bytu, tak je na mě hodná. Já mám dovolenou pořád, i když nakolik je mateřská dovolená dovolenou by bylo na jinou a delší diskusi. Ale chybí mi cestování do dalekých a exotických krajin, konkrétně Indie, kterou miluji a která bohužel vůbec není vhodnou destinací pro rodiny s malými dětmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no indie ani exotika to sice nebude, ale cestování mě letos v létě konečně zase čeká a už se fakt těším. tak neboj... do indie nebo kamkoliv jinam se podíváš brzy.

      Vymazat
  13. Miluju tu hlášku a ty získáváš 10 bludišťáků, ten závěr mě rozesmál:-D

    OdpovědětVymazat
  14. Nutně bych potřebovala aspoň těch 10 dní do další zkoušky... protože nestíhám! Zvlášť když se ještě flákám čtením blogů, že jo... :-D Dva roky prázdnin taky nestíhám, bohatě mi budou stačit dva měsíce, když se zadaří. :-) A plán na léto... chystám se na hudební festival a dál se uvidí. ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tolik pracovních dní nechci, znamenalo by to více školy! :D Ale prázdniny dlouhé taky nechci, protože se přes ně převážně nudím, to souvisí s tím, že bohužel zase nikam nejedu a dřepím doma na zadku.. :/ A jojo, tvá parafráze se mi líbila :D

    OdpovědětVymazat
  16. teď po maturitě mám času habaděj a nevím co :/

    OdpovědětVymazat
  17. jsem ještě student (a ještě nějakou dobu doufám budu :D) ale právě v nejvytíženějším týdnu, kdy se musím učit na dvě důležité písemky a dodělat dvě klauzury, jsem musela onemocnět. Teď ležím v posteli a je mi tak blbě, že nejsem schopná se k práci přinutit - což ostatně ani nejde, většinu musím dělat ve škole, takže doufám,že minimálně tenhle den neskončí, než mi bude líp, abych mohla zítra zpátky do školy :D co se týče pošty, tak já si víceméně taky stěžovat nemůžu, kromě toho, že mi balíčky z ebay strakají do schránky a já se jen děsím, kde skončí ty, co se tam nevejdou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej... tak to přeji brzké uzdravení!

      Vymazat
  18. Tuhle hlášku miluju, tohle mi říci třeba i na pohřbu a uchechtnu se 100%.

    OdpovědětVymazat
  19. Ja jsem studentka a od zari na me vysnene skole :) od vcerejska vim vysledky, takze mam porad dobrou naladu :D takze se me ty pracovni monotonni dny netykaji :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mno já bych potřebovala víc času do státnic a méně času stráveného na blogách :D ale po státnicích snad někam vypadnu - nějak už začínám mít dost toho všeho tu.

    OdpovědětVymazat
  21. Ja chci bejt radsi hvezda s drogama :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, ale tak to máš blog na špatné téma. ledaže by si začala šňupat třeba koule...

      Vymazat
  22. všem moc děkuji za komentáře i za účast. a jsem ráda, že se tady sešli alespoň nějací love actually fandové.

    OdpovědětVymazat
  23. Hmm..já bych volno potřebovala, bo jsem unavená, ale zase potřebuju mít režim a bič a radši bych víkendy zrušila, abych nemusela furt vymýšlet co o nich dělat. Asi se mám v práci moc dobře:-D Prázdniny bych taky zrušila, je vedro, nejsou Vánoce a nemám si s kym hrát.

    OdpovědětVymazat
  24. Já jako zaměstnanec nemám čas na nic - od rána do večera v práci a v případě volného víkendu člověk dohání to co nestihl..takže na odpočinek není čas :(

    OdpovědětVymazat
  25. No mna velmi zaujima kam sa to cez leto chystas a hlavne aku kozmetiku si tam kupis :) Som zvedavec zvedavy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no chystám se směr sever... a kolik si toho koupím, to se uvidí, bude záležet hodně na financích, určitě bych chtěla minimálě kjaer weis, ale uvidíme, jak se podaří.

      Vymazat
  26. Momentálne ležím v knihách, pretože sa učím na prijímačky a vlastne ani neviem, či by som potrebovala spomaľovač času, aby som toho stihla viac, alebo radšej urýchľovač, nech už to mám za sebou :)

    OdpovědětVymazat
  27. Čekám, jestli se zhroutíš :) S tvým nasazením to musí přijít...nebo ne?!

    OdpovědětVymazat
  28. Tak pokud jde o Českou poštu, já jejích služeb využívala dlouhé roky naprosto spokojeně, křivého slova bych o ní neřekla a s naší doručovatelkou jsem taky byla už kámoška. Jenže jsem se jednoho dne přestěhovala do jiné městské části a všemu je najednou jinak. Pokud mi budete chtít poslat poštou přání k narozeninám, i to raději prosím doporučeně! Obyčejná zásilka se mi ztratila už několikrát (jak příchozí tak odchozí) a o obyčejných balíčcích se mě doručovatelka neobtěžovala informovat taky už nejednou, válelo se to na poště a kdybych o nich neměla avízo od odesílatele, skončí asi v propadlišti dějin.
    Jo a Love Actually mám taky ráda, měla bych si ho zas někdy zopáknout.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...