čtvrtek 19. června 2014

3x3 oblíbených za květen a červen

Začínám být konzervativní a prostě si jedu tu svoji. Takže by se dalo říct, že celý květen byl mým největším oblíbencem Matis BB, hned potom Silk Naturals a Superserum s Pore Refining Tonerem a večer potom jakékoliv mastné odlíčení s ručníkem aneb hot cloth cleansing. No ale to by byla trošku nuda, takže raději uvedu takové ty neokoukané favority (některé). Sice nejsou ještě prověřené mnoha měsíci, ale rozhodně aspirují na oblíbenost velikou! Takže oblíbené novinky, oblíbená dekorativka a oblíbená péče o pleť za poslední dva měsíce:




Nuxe Reve de Miel balzám na rty je trošku legendou. Myslela jsem si o něm, že to bude taková ta přehypovaná blbost, ale stejně mě to nezastavilo a koupila jsem si vlastní kelímek už někdy před rokem. Neměla jsem vůbec potřebu ho používat, ale ... ale!!! během zimy jsem si občas pusu namazala bambuckým máslem, měla jsem Saloos mini kelímky z Lady/Senzaboxu, varianty růže, levandule a rakytník. No a v dobré víře jsem si je mazala všude a pořád. Na nehty, na ruce, na nohy, na pusu. A moje rty vypadaly pořád hůř a hůř. Byly suché, popraskané, šupinaté, jako struhadlo. No stále v dobré víře jsem si je tím bambuckým máslem mazala pořád víc a víc. Kdykoliv během dne a pořádně tlustou vrstvu. Však je to hojivé bambucké máslo. Hlavně třeba od rakytníku jsem si slibovala fakt hodně. No a moje rty vypadaly stále hůř a hůř, až mi dokonce jednou praskly do krve. Což se později ukázalo, že to nejspíš byla vina toho bambuckého. Když jsem přestala používat, tak se to hned zlepšilo. Ale ideální to nebylo. Vyzkoušela jsem všechno. Během března a dubna jsem na sebe patlala kdeco... třeba takové Lanolips byly rozhodně tím lepším... a stejně ten stav rtů pořád nebyl úplně ideální. To přišlo až s Nuxe. Chtělo by se napsat, že po dvou dnech to bylo perfektní, že je to fakt zázrak přes noc... ale tak to není, Nuxe chtěl přeci jenom asi týden poctivého mazání. Ale i tak, zbožňuji efekt na rtech, tu matlavou konzistenci, trošku lepivost i ten sametově hebký matný vzhled, vůni i barvu. Prostě já Nuxe úplně podlehla. A navíc je fakt funkční a obstál tam, kde si všechny moje ostatní balzámy vylámaly své máslověolejové zuby.

YSL Glossy Stain a fakt nejsem schopná na tom super chic obalu najít číslo odstínu, prostě taková malinově růžová. Kdybyste ale věděli, jak strašně jsem chtěla tento lesk/stain/tekutou rtěnku vyzkoušet celou zimu. A moje pusa fakt nebyla schopná se ukazovat veřejně zvýrazněná. A tak jsem ho sice měla doma, ale na svou premiéru si počkal půl roku. Si musel totiž počkat na éru Nuxe. A tím nastala i éra YSL, protože tento lesk je super. Hodně mám ráda jeho konzistenci, na pusu působí jako pečující balzám a k tomu ta jeho pigmentace je fakt bombová. Výdrž je taky úžasná. I když pravda, barva mi nepřijde moc letní, ale nevadí... a na podzim se těšíme společně!

Badger Cuticle Balm je snad ten nejlepší balzám na nehty, co jsem kdy vyzkoušela. Takto by to mělo vypadat. Hodně se konzistencí blíží původnímu Burt’s Bees, ale je lepší. Hodně připomíná i Lemony Flutter od Lushe, ale lépe se s ním manipuluje. Lépe přilne ke kůžičce, v rámci svých možností se rychle vsakuje a navíc fakt funguje.




Lumiere Luminesse mmu je můj dlouholetý favorit, si myslím, že spolu dáváme už třetí léto. A trošku tedy pardon, protože Lumiere zmizel někam z povrchu internetového... takže raději popojedem.

alverde Camouflage makeup mě hodně překvapil. Pozitivně. Nemám ho sice ještě úplně vyzkoušený, ale vím, že spoustu lidí to zajímalo, takže krátce. Rozhodně si myslím, že na léto to nebude to pravé makeupové. Je celkem mastný a olejový. Ze začátku tak ani nepůsobí, ale na pleti dokáže jakoby ztěžknout. Tudíž si myslím, že to nebude nic skvělého ani pro mastnou a mladou pleť. To spíš suchá a stárnoucí, u takových těch jedinců, co mají ve znamení zvěrokruhu pravěk a dinosaura... tak ty by to potěšit mohlo stejně jako mě. Taky camouflage označení je trošku nadsazené, krytí bych řekla spíš takové střední, možná až plné, ale při plném krytí to působí výrazně omítkově. I tak mě ale krytí překvapilo, protože je docela ucházející. Asi to nebude pro úplně problematickou pleť, i když nanášení štětcem krytí výrazně zvýší. Na druhou stranu jde rozetřít úplně do ztracena. A na pleti vypadá fakt přirozeně. Takto nějak bych si představovala přírodní BB, nutno tedy říct, že žádnou 100%bioBB variantu vyzkoušenou nemám, ani alverde, ani Logonu, ani laveru, ani nic. Ale takto nějak by to mělo vypadat. Lehce dodá pleti péči, nahradí i denní krém, něco málo zakryje a na pleti vypadá přirozeně. I když zrovna tohle alverde postrádá nějaký ten SPF faktor. Výtky bych měla taky k výdrži, která je stejně jako u alverde Cream to Powder Concealer dost malá. Tedy přijde mi, ale to se může v zimě změnit. Jo a úplně skvěle mi vyhovuje jako korektor pod oči.

Rimmel Extra Wow Lash řasenka chudák taky musela čekat asi dva roky ve skříňce na použití. Si úplně pamatuji, jak jsem ji kupovala snad za padesát s jedním z kupónků z dm slevo-knihy. Jsem si myslela, že na podzim přijde její čas. Jenomže na podzim přišly Ladyboxy, Senzaboxy a tak... a pravidelně mě zásobovaly řasenkami. Což jsem se toho konečně dokázala zbavit až teďkom a mohla jsem vytáhnout ven tuhle od Rimmel. A od té doby jsme spolu spokojené. Ona zvýrazňuje hodně, docela prodlužuje, je černá a hlavně! neopodává během dne. Já už jenom každé ráno musím dávat pozor, abych pořádně otřela zbytky barvy na konci kartáčku (tohle nesnáším, když řasenka nabírá hodně barvy a zůstává na konci štětečku takový ten ocásek) a pak už stačí jenom pročesat. Kartáček je docela zvláštní, takový rádoby klasický, ale má aerodynamický tvar a štětinky jen ve čtyřech řadách. Mně se s ním pracuje dobře, řasy pročeše jedním tahem a docela hodně zvýrazňuje. 
(jo ale možná byste měli vědět, že já jsem na řasenky dost nenáročná, stačí mi, když to neopadává pod oči a neslepuje)




Silk Naturals Pore Refining Toner je moje asi tak xté balení. A já to vím, že vychází draho. Lahvička je malá, jen 60 ml. A když to nasčítáte, abyste měli alespoň decentních 180 ml, tak musíte koupit tři  a k tomu napočítat poštovné... no a je to. Ale mně to za to stojí. Tonikum opravdu velmi cíleně, nezadržitelně a efektivně zbavuje ucpaných pórů a předchází jejich dalšímu výskytu.

Matis Reponse Purete Clay Mask je taková moje soukromá alternativa k Elemental Herbology Detox. Už dlouho jsem nenakupovala na Naturisimo, takže EH vzorky doma už taky nemám... a nahradila jsem si to Matisem. Je super. Je to jílová maska, ale taková krémová, vůbec nevysušuje, po nanešení na pleti zasychá to gelového povlaku, který si nechávám na obličeji celý večer, takže v řádu hodin. Maska viditelně předchází vzniku akné, čistí pleť a navíc působí i na již vzniklé pupínky, které to dost často zabalí a je vyřešeno. Prostě takový můj malý zachránce.

Madre Labs Astaxanthin Serum byl hodně impulzivní nákup. Aneb za $1,99 ... no nekup to. A rozhodně nelituji. Trošku jsem se toho bála, že mi nesedne a že se osypu. Přeci jenom vyhledávám spíš protiproblematická séra než protistárnoucí. Ale tohle je naprosto ideální. Sérum je hodně lehký gel, který se okamžitě vstřebává. Nezatěžuje pleť, nezmastí ji, je ideální i pod makeup. Jeho protivráskové účinky moc neposoudím. Přeci jenom ono to slibuje hlavně antioxidanty. Které prý omlazují. Sice prý vyhladí vrásky a tak, ale stejně si myslím, že antioxidanty je něco, jejichž účinek ani nemusíte zaznamenat. Že to spíš předchází, než že by to napravovalo známky stárnutí. No a jak porovnat, jak moc to předešlo stárnutí... to asi úplně nejde. Na to, abych si půlku obličeje třeba rok mazala něčím jiným než tu druhou... se asi moc necítím. Ale je tedy pravda, že recenze na iHerbu některé slibují až zázrak. A tak jsem každopádně ráda, že mám Astaxanthin doma. I když tedy složením to není úplně přírodní a třeba ten dimethicone v minimálním množství si taky mohli odpustit.


A co jinak? Propadla jsem až nezdravě Game of Throne, nejspíš i Twitteru a během jednoho šíleného road tripu jsem ujela stovky kilometrů. A jaký je váš začátek léta? 

11 komentářů:

  1. Game of Thrones milujem a vcera som si konecne kupila Nuxe Reve de Miel. Tuzila som po nom takmer rok :) Velmi sa tesim na zaciatok pouzivania. Som naozaj zvedava. Planujes aj nejake clanky z tvojho pobytu v zahranici?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nějaké pobytové články asi spíš neplánuji... nějak mi to nepřijde vhodné. možná ale o místní kosmetice... no uvidíme.

      Vymazat
  2. Jsi mne nahlodala s tím Nuxe. Já se rty žádný problém nemám, ale říkám si, co když to bude něco naprosto božího a jak jsem bez toho doteď mohla žít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem nikdy neměla problém se rty a teď si nedokážu svůj život bez nuxe pomalu ani představit. je pravda, že ho nepoužívám každý den, ale když na něj občas přijde řada, tak je to prostě aaaach.

      Vymazat
  3. Ha, road trip, chci vědět víc!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no z Prahy, směr sever. hodně na sever a nemusíš přes moře. tak tam někam.

      Vymazat
  4. Haha, bambuc mi dela to samy, potesilo, ze nejsem sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi taky :-) Založíme klub haterů bambuckýho másla. Mi vadí ve všem totiž.

      Vymazat
    2. kdo by to byl do toho bambuckého másla řekl! to už jsme fakt pomalu klub.

      Vymazat
  5. Taky mě nejvíc zaujal Nuxe balzám, mám ho na wishlistu delší dobu. :) A Game of Thrones je srdcovka. :) Zbožňuju i knížky (napoprvé jsem je zhltla za 5 týdnů a to jsem u toho ještě napsala diplomku). :) Zrovna nedávno jsem si koupila kolekci GoT očních stínů od Shiro Cosmetics, už se na ně těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem se toho trošku bála, že to bude nuda a ztráta času. nebo na druhou stranu jsem se bála, že to bude boží... a tudíž další ztráta času, protože to budu muset dokoukat celé. proto jsem taky tak dlouho odolávala... no a je to boží.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...