úterý 10. června 2014

Co koupit na iHerb? Physician’s Formula

Dneska to bude vlastně jenom obrázkové. Na úkor praktičnosti, trošku se bojím, že i na úkor použitelnosti, s grácií a šarmem jsem roztomilosti a sladkosti nakonec podlehla a tu NUDE kolekci objednala. Ještě nevím, jestli toho lituji... všechno, co jste slyšeli, je totiž pravda. Pigmentace? Malá. Nude nápis? Naštěstí jen nastříkaný a už je pryč. Balení? Nepraktické. Totálně! Zbytečný štětec a zrcátko? Všechno to tam je. Roztomilost? Taky. Děti mi to doma málem zabavily. Výdrž na pleti je ale naštěstí docela obstojná, tak alespoň něco...

jo a taky jsem kupovala s 20 %... takže tak!






16 komentářů:

  1. Jé, krásný jsou, na ně bych se mohla jen tak dívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no možná to tak dopadne... že se budu jenom dívat. ta tvářenka je tak maličko pigmentovaná, že nevím, jestli na to budu mít nervy.

      Vymazat
  2. Vypadají fakt nádherně, hlavně díky té mašličce. Kdyby tam nebyla tak se vsadím, že o to půlka lidí ani nezavadí. Pořád ještě jsem nenašla štětec u tvářenky který by byl reálně použitelný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. štětec jsem ještě nezkoušela a myslím, že ho ani zkoušet nebudu. takže tak. ale prý škrábe a je nepoužitelný.

      Vymazat
  3. Já jsem naštěstí dělala objednávku týden před tím, než šla tahle značka do slevy, takže jsem odolala. Ale cukalo to se mnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? si odolala? to asi obdivuji. já klidně objednávám i dvakrát týdně, když je nějaká pěkná akce. vlastně i já jsem odolala a od PF koupila jenom jednou.

      Vymazat
  4. Pěkňoučké, takové čisté, holčičí, dětem se to musí líbit.
    Mně balíček s PF ještě nepřišel, a to jsme to musely objednávat ve stejnou dobu. Začínám být nervózní :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt ještě ne? já ho mám doma už asi dva týdny, úplně mě to překvapilo, protože přišel fakt přesně po deseti dnech (nebo tak nějak)

      Vymazat
  5. Nejsem dítě a taky se mi to děsně líbí a být mojí maminkou, tak ti to zabavím zcela určitě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych ho ale nedala, stejně jako jsem ho nedala svým breberkám. mohly jenom kouknout a vrátit, ani otevřít to neměly dovolené.

      Vymazat
  6. vyzeraju krasne, hlavne ten bezovy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ten pudr mi dokonce přijde hodně použitelný, tvářenka je pigmentovaná tak maličko, že úplně nevím, jestli na to mám nervy.

      Vymazat
  7. Hmm, aj tak si ten púder budem musieť kúpiť.. Mašličky sú skrátka super krásne - preto mám jednu aj vo favikone.. A asi dohodím aj rozžiarujúci korektor z tejto série..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej nad tím korektor jsem taky uvažovala, nakonec jsem ho zamítla... ale možná se k němu vrátím.

      Vymazat
  8. Jé, mašličkový. Taky mě to lákalo, vypadá to prostě neodolatelně, ale po Tvojí zmínce o mizerné pigmentaci ráda odolám. Ale škoda no, takový roztomilý kousek bych vlastnila docela ráda. Ale musel by být výkonnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pigmentace je fakt malá. u toho pudru to až tak nevadí, ale u tvářenky je to docela zásadní nedostatek.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...