neděle 15. června 2014

Péče o pleť ČERVEN

Takže letní péče o pleť. No tento rok to podle všeho vidím tak, že nebudu používat kyseliny a místo toho budu používat svědomitě opalovací faktor. Obojí je docela výzva, třeba kyselinové masky se asi jen tak nevzdám. A SPF bych používala klidně, ale jsem líná mít speciální opalovací na obličej, moje normální krémy faktory většinou nemají... tohle za mě vyřešily vlastně až BB krémy. Takže moje péče zůstala dost podobná té z předchozích měsíců.

Začala jsem používat Oskia Get Up & Glow a trošku se tedy bojím, že jsem to asi nepochopila. Nejdřív dobrou zprávu. Plné balení 30 ml koupíte za nějakých šedesát liber. To není ta úplně nejlepší zpráva, vím, ale vzorek 3 ml koupíte třeba na naturisimo za libru. Sice tam tvrdí, že na jedno použití, ale já sáček vymačkala do kelímku a ten mini kelímek je plný, vydržel mi asi tři týdny na denní použití. Teď už spotřebovávám druhý vzorek a pořád jsem tomu na kloub nepřišla. Sice se mi líbí měňavá barva séra, pěkně to voní, na obličeji je to příjemné... ale ten super že-prý-naducávací efekt nějak nepozoruji. Což po měsíci používání mi přijde smutný.

Začala jsem konečně pravidelně používat i Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate. Jakože na počest otevření českého obchodu. Zatím máme za sebou pár měsíců hodně nepravidelného používání a pořád se asi hledáme. Nebo jsme se snad i našli, ale ignorantsky jsme se zatím nepochopili? Tak nějak, protože zatím nevidím jediný důvod pro takovou proslulost ani cenovku.

Za to ale do odličovacího oleje Origins jsem se zamilovala hned na první použití, tak moc, že je to jediný odličovač, který jsem si s sebou sbalila na cesty. Uvidíme, jak dlouho nám to spolu vydrží. Je neskutečně efektivní a není k němu třeba používat stahovací ubrousek. Připomíná mi hodně meruňkový olej od Silk Naturals a tak nějak nám věštím příjemnou budoucnost.

Proč je vlastně na Evolve Cleansing Melt napsané, že je to vhodné pro občasné použití? Proč se to nemůže používat denně? Je na čase tomu přijít na kloub a myslím, že ho začnu používat častěji. Dala jsem si předsevzetí, že do konce léta s ním pohnu! Stejné předsevzetí mám i u pleťových masek. Na fotce je pět pleťových masek. Skoro všechny už dochází a jenom po dvou se mi bude opravdu stýskat. Schválně kdo uhodne po kterých?






14 komentářů:

  1. Vrr, nemohla jsi k tomu Origins oleji napsat, že je naprosto k ničemu a nikomu ho nedoporučuješ? Ta cena je šílená... Takže se budu utěšovat tím, že by mi určitě nesedl, protože máme hodně jinou pleť. Na to si fakt musím dávat pozor, protože umíš kosmetiku popsat tak, že bys holohlavého přesvědčila ke koupi šamponu. Mimochodem, jaké je to čistítko od Elemental Herbology? (Pro klid svého účtu doufám, že je hrozné, ale něco mi říká, že tomu bude naopak.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gel EH mi moc neříká. asi čistí pěkně a taky voní hezky, ale nemám moc ráda čistící gely, nechává takový ten hydratační pocit na pleti jakoby mírný povlak. no a jak jsem zvyknutá spíš na pleťová mýdla, tak mi to až vadí. ale určitě bude spoustě lidem hodně vyhovovat, pro mě je takový až moc opatrný.

      no a Origins jsem dostala od Prune, protože jí nevyhovoval vysoký obsah esenciálních olejů. což moje pleť si ani nevšimla a miluje ho naprosto bez výhrad, ale upozornit na to třeba.

      Vymazat
    2. Díky za odpověď, vypadá to, že by si moje pleť s olejem stejně nesedla. Ale ten gel asi chci... I když jak píšeš, zanechává povlak na pleti... Takže ne, už se mi nelíbí tolik jako na fotce.

      Vymazat
    3. hele já nevím, jestli tam ten povlak tak úplně je. já ho cítím, ale já mám ráda pleť vydrhnutou opravdu do čista, až pomalu vrže a pne. za pár minut se to ale u mě srovná a mám jenom čistou pleť. tento gel taky zanechá čistou pleť, ale chybí mi tam ten naprosto subjektivní pocit, že je to fakt 100% čisté. blbost vím no... ale já prostě ty obličejové gely moc nemusím. tohle jsem si taky koupila jen proto, že jsem si myslela, že to je pěna. a při prvním použití mě to až překvapilo, že to pěna nebyla.

      Vymazat
  2. Jej, to jsem ráda, že ti Origins sedl. Já myslím, že pokud člověk není extra citlivka, tak si jej prostě musí užít, protože ta barva, ta vůně, jednoduchost použití ... Jen škoda, že se u nás tahle značka neprodává, nejbližší kamenná prodejna je co vím ve Vídni (a asi určitě i někde v Německu, ale tam se moc nevyskytuju).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no sedí mi moc pěkně. úplně jsem z něj nadšená už od prvního použití. jen by mě zajímalo, jestli mají v obchodech k tomu normálně v prodeji i tu pumpičku. to budu muset vyzkoumat, protože si myslím, že si toho dávám až moc.

      Vymazat
  3. Zjistila jsem, že blogy na mě mají dost negativní vliv, zvlášť, když vidím, co se dá všude ulovit. Ale pořád si řikám, že toho mam opravdu dost. Olejíček Kiehls mam doma už dva roky, pořád si řikám, že ho budu používat pravidelně, když je to takovej zázrak a je pořád plnej. Například olej Nuxe mám snad už 20. balení a kupuju si ho do zásoby ve Francii, kde vyjde na 10 euro. Od REN mám zatím jednu masku, F10 smooth či jak se to jmenuje, sice hezky voní, ale já nesnášim ulepenej pocit, naštěstí jsem ji koupila přes e-bay za pakatel. Nejradši mam od Avonu s minerály z mrtvého moře a potom čistící od Clarins, ale ten Avon mi přijde lepší. Lush masky, to neni nic pro mě, občas si udělam domácí, nastrouham mrkev do jogurtu, to dělá přímo zázraky. Od Elemental Herbology mam tělové mléko okurka a meloun, těšila jsem se na tu úžasnou vůni melounu a okurek a přitom to smrdí jak nějakej čaj na bolavou nohu. Ale to je o zvyku:D Ten odličovací olej Origins nezní špatně, od této značky jsem ještě nic neměla. Mohla bys někdy zrecnezovat řasenky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ten Kiehls pořád nevím... asi není úplně špatný, ale nepřijde mi moc odlišný od šípkového alverde, co jsem měla před tím. až tedy na to, že stojí desetkrát víc. REN maska mi přijde taková úplně obyčejná jílová, co toho moc nedělá. jakože bych ji přirovnala normálně k Freemanovi. přijde mi to až jako rouhání, ale fakt na ní nevidím nic úžasného.

      jinak řasenky asi moc recenzovat nebudu... nemám na to moc kvalifikaci, jsem totiž spokojená snad s každou řasenkou. pokud se to neobtiskává a nepadá to před den pod oči, tak je to prostě v pohodě řasenka.

      Vymazat
  4. Ten Evolve mi taky vrtá hlavou, zatím jsem ho zkusila jednou a nepřišlo mi na něm nic, co by mělo být nějak problematický při denním použití. Tak snad nám nesleze obličej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě. a mně to vrtá hlavou už asi tři roky, co jsem si tenhle melt chtěla koupit. pak se na to vyhrnuly české recenze, snad na dvou nebo na třech blozích a všechny jenom řekly, že je to z cukru a že se to nemá používat každý den... tak já jakože furt nevím. ale jdu do toho!

      Vymazat
    2. Já teda na stránkách naturisima ani na domovských stránkách Evolve nevidím nic o tom, že by se to nemohlo používat každý den. Naopak, čistič má být vhodný pro citlivou pleť, takže bych se opravdu nebála jej používat denně.
      Na biooo mají občas u popisu produktů fakt nesmysly, tohle bude možná taky jeden z nich; měli by zaměstnat někoho, kdo jim bude dělat korektury.

      Vymazat
    3. to ne... já svůj mám z naturisimo a na obalu to bylo napsané, že jednou dvakrát max týdně. proto mě to tak mate. ale nechápu... je to fakt jemný, mi občas přijde, že to snad ani nic nedělá, ale ta nevinná poznámka mi prostě cleansing melt zařadila k občasnému používání a vůbec se nedokážu donutit to používat. takže v podstatě je to spíš psychický blok než nějaká reálná obava.

      Vymazat
    4. Já si myslím, že v tom mají spíš trochu hokej v Evolve. Ten v tom kulatém balení to má na obale, ale ten v tom novém - v tubě - už to tam nemá, schválně jsem to kontrolovala (mám právě ten nový). Navíc přece jen dost mění sortiment, zrušili oba peelingy (obličej, tělo) i pleťové sérum. Přijde mi, že to začínají koordinovat s S5, aspoň to na mě tak působí. Že jako Evolve spíš osekávají a rozšiřují S5, asi je to baví víc :-)

      Vymazat
    5. ten nový jsem právě v ruce neměla... mám jenom ten starý doma a tam bylo výslovně varování, že nepoužívat častěji než dvakrát týdně. hele ale Evolve nikdy nebylo nějak rozšafné v sortimentu, co si tak pamatuji, tak dokonce kdysi měli jenom jeden krém pleťový a stačilo jim to. jinak to pleťové sérum jsem si říkala ,že bych někdy zkusila... tak asi nic no. ještěže máme to S5!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...