středa 11. června 2014

Venku je asi velké horko, když...

... kokosový olej nenabyl svého pevného skupenství už několik dní.

... všechny tvrdé tužky na oči malují jak po másle.

... se lesknu jak měsíček, i když jsem na sebe právě namazala matující krém.

... mám pocit, že bych tu minerální vodu ve spreji měla strčit nejdříve do mrazáku a teprve poté ji na sebe šplíchat v rámci osvěžení.

... na mně BB krém taje okamžitě po nanesení, což ve mně budí dojem, že by to snad bylo lepší bez něj.

... při pohledu do zrcadla uznám, že dneska ten rozjasňovač raději vynechám.

... mám obavy vytáhnout svou oblíbenou krémovou rtěnku.


Tohle jsem napsala před dvěma lety. Zvláštní. Na dnešek to naprosto pasuje, navíc dělám zrovna dneska úplně to samé, co jsem dělala před dvěma lety, když jsem článek psala. Trošku se podezírám, že mám na sobě i ty samé boty. To jsou ty školní roky, kdy každý z nich je jiný, ale v podstatě stejný. Dneska bych k tomu jenom dodala:

... se vám nohy potí, i když máte zrovna otevřené sandálky.


Tak co? Je vám teplo, děvenky?

19 komentářů:

  1. Hehe vtipné a výstižné. Už aby ta vedra byla za námi! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mne je super. Na toto som cakala celu zimu :) Nebyt toho problemu, ze kazde rano 10 minut premyslam, co si dat na tvar, aby to na nej aspon par hodin drzalo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak žiju, no, ale asi mě to horko brzy umoří, jelikož jsem velmi horkokrevná, tak ve vedru trpím. Fuj.
    Kosmetika naštěstí přežívá, doma máme "jen" 27 a to se dá asi ještě vydržet. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jako každé léto, dosáhnou-li teploty podobných hodnot: nechce se mi ani dýchat, natož přemýšlet o líčení. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto s tímhle článkem souhlasím. Plus takové milé bonusy jako pocení dlaní, lepení se na sedačky v MHD, pocení zad a pod prsama, tělo nasaje z nějakého důvodu teplo a pak ho ještě dlouho po tom co přijdu domu vydává, nepomáhají ani ledové sprchy v průběhu dne. Prostě peklo nemůže být o moc horší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo... já si včera raději v buse ani nesedala. jsem si nejdřív sedla a pak jsem jen cítila, jak mi začínají potem vlhnout záda a tak... jsem raději pustila sednout.

      Vymazat
  6. moje maximum liceni bylo nalakovani nehtu a tim koncim. Jinak hodne intenzivne hypnotizuji Meteoradar na mobilu, at sem ta bourka dorazi co nejdriv!

    OdpovědětVymazat
  7. Heh, to s tím rozjasňovačem jsem si říkala zrovna včera ráno, nakonec jsem ho trochu musela použít, protože vypadám jako mrtvola a šla jsem "mezi lidi" k doktorce - do neuvěřitelných veder mám angínu a horečky, takže je mi fakt výborně, v podkrovním pokojíčku to praží neskutečně a naučeně na sebe stále zkouším dávat i peřinu. Se nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda to musí být peklo. hlavně přeji brzké uzdravení!

      Vymazat
  8. tak jsem hned po přečtení tvého článku šla kontrolovat rtěnky :D naštěstí všechny žijí, a nic jim není :D

    OdpovědětVymazat
  9. ... moc vedro je, když se mi Camouflage cream od Catrice rozteče do krémově tekuté, i když je to původně tuhé:-) A ty moje oblíbené balzámortěnky také malují nějak moc intenzivně:-) Kdo uteče, vyhraje:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nemůžu si pomoct, ale já to mám ráda :))). He he, krásný den všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, já taky! Já jsem ve třiceti jako ryba ve vodě, nad třicet je mi konečně teplo. ;)

      Vymazat
    2. a tak úplně špatný to není... i když tedy já jsem spíš podzimová, pro mě takových deset, patnáct stupňů a sluníčko je ideálka.

      Vymazat
  11. Dopoledne jsem tála na slunci, teď se roztápím pod kapkama deště (zdravím chuligána, co z autobusový zastávky urval střechu, doufám, že si ji užíváš!) a asi si nevybereš. Ale furt lepší než drátem do oka.

    OdpovědětVymazat
  12. Nj, s kokosovým olejem je to teď o dost zábavnější! Jinak to vedro je strašné...hlavně bez vody. Mi vadí i dýchat ;)

    OdpovědětVymazat
  13. všem moc děkuji za komentáře! navíc vedra už dneska asi nebudou...

    OdpovědětVymazat
  14. S nadšením vítám mírné ochlazení. Léto mám ráda, za mlada jsem měla ráda i vedra - čím vyšší číslo v předpovědi počasí, tím líp. :-D Což teď nechápu, nad třicet stupňů je to už fakt úmorné, pokud teda nejsem někde u moře. Nejradši mám jaro, kdy je teplo tak akorát na krátký rukáv, sluníčko, ale člověk není zmořený z vedra. Jo, tvrdé tužky malují jako po másle a měkčí a vysunovací tužky se mi lámou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám zase nejraději podzim. takový ten okamžik, kdy už si vezmeš k šatům teplé punčochy, ale teplý kabát můžeš nechat ještě doma a můžeš si k tomu obout lodičky. škoda, že takové počasí je třeba jenom deset dní v roce.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...