pondělí 21. července 2014

Natura Siberica: Živé vitamíny

* koupené na biooo.cz

Nějak mě to léto dostalo. Takže co? Takže asi takto:
válení se u moře ✓
válení se na louce ✓
dlouhé spaní ✓
válení se jen tak bez důvodu ✓
nicnedělání ✓
flákání se ✓
ulejvání se ✓
dokoukání GoT ✓
nová Scandal závislost ✓
konzumace pendrekové zmrzliny ✓
Ale že bych třeba něco napsala nebo se prostě věnovala profesním záležitostem? Tak to ani omylem.

No a stejné je to v podstatě i s tímto sprejem.
krásná sluníčková barva ✓
super design červených kuliček ✓
vůně ✓
lehkost ✓
jemnost ✓
svěžest ✓
praktické balení ✓
zábava ✓
dlouhé složení plné in přírodních výtažků a tak ✓
Ale že by to třeba nějak extrémně hydratovalo... no to asi moc ne. Konzistencí jsou živé vitamíny taková voda, která se do pokožky ihned vsákne a efekt to nemá vůbec žádný. Na vlasy to má efekt minimální, i když tedy asi trošku uhladí, usnadní rozčesávání a tak. Dobrý je, že vůbec nemastí, taky co by asi tak zabarvená voda zamastila. A docela i vlasy provoní.

Takže ne, určitě to není nic světoborného a stejně tak si i myslím, že je to dost zbytečnost, která skoro nic neumí. I tak je možné, že si sprej koupím znovu. Jen tak pro tu zábavu. Pro ty červené kuličky a zlatou sluníčkovou barvu plnou třpyteček. Stejně tak jako se znovu hodlám opět příštím létem proflákat. Úplně v pořádku to asi není, ale tak život není jen o výkonech, žeano.





17 komentářů:

  1. Hele, ty to neoceníš, ale on je super na jemný vlasy. Uvažuju o tom jako o bezoplachovým kondicioneru, abych ty vlasy nedržela jen o sodě a octu. Nezatíží, ale maličko zpevní, ne jako tužidlo, ale dost na to, aby to bylo znát. Jenže to někdo s tvýma vlasama vůbec nepozná... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tomu snad ani nevěřím. jak by mohla taková voda tužit. mně to maximálně trošku uhladilo vlasy. no ale asi to prostě jenom nepoznám...

      Vymazat
  2. Jako s tou hromadou glycerinu, co v tom je, bych ani žádnou hydrataci nečekala, ale taky se mi zvýšeně líbí. Hele, jak jsou ty třpytky moc agresivní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třpytky jsou vidět jenom v balení. po nastříkání a rozetření na pokožce je tedy nevidím. možná kdybych moc hledala, tak bych nějakou našla. myslím, že na vlasech to bude podobné.

      Vymazat
  3. Náhodou, flákání je bezva....
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak flákání je nej. o tom zase žádná...

      Vymazat
  4. Já ho používám občas na vlasy - pěkně je uhladí, pokud zrovna nestíhám použít kondicionér :-) S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale asi jo. trošku to uhladí to jo.

      Vymazat
  5. Tieto vitamíny som mala (vlastne ich zbytok stále mám :) ) a sú...fajn :) Ale tiež ma na nich najviac baví tá farba, trblietky a vôňa, za ktorú by snáď nemusel hanbiť aj nejaký ten parfém :) Ale či ich ešte niekedy kúpim znovu, to sa ešte uvidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, na zábavu jsou super. a vůni jsem si úplně zamilovala. po té se mi bude asi i stýskat. takže budu muset koupit znovu!

      Vymazat
  6. Souhlas, nevídím před a po výrazný rozdíl. Já mám ultrajemné vlasy a nijak mi je nezpevní, takže to je asi dost individuální. Tak nějak nevím, co si o tomhle produktu myslet, aspoň že pěkně voní.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, co si myslet. prostě je to takový sprej na zábavu... na vůni. co jiného?

      Vymazat
  7. Hm. Stejně je asi potřebuju. Musim se přesvědčit na vlastní kůži a vlasy, že to nic nedělá. A taky si k tomu musim čuchnout, když už se tu tak básní o tý vůni. Ale čekala jsem, že mě v tom nákupu teda víc podpoříš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale já tě v tom naprosto podporuji. jdi do toho!

      Vymazat
  8. máš super blog ráda začínám tě s nadšením sledovat =))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc. za komentář i za sledování.

      Vymazat
  9. jo přesně na to jsem dneska koukala a oficiálně přesunula do "až budu dělat objednávku z biooo" já to totiž chci, ačkoliv to vypadá jako perfektní na nic věc :))
    mimochodem jen se válej, však ono to nebude trvat věčně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...