pátek 25. července 2014

Péče o pleť ČERVENEC

Jo... potřebuji si o tom opravdu popovídat. Tak nějak jsem totiž dosáhla nového stupně nespokojenosti se svou pletí. Není to horší, jakože by to byl vyšší stupeň nespokojenosti, spíš je to něco úplně nového. Hlavní problémy jsou tři. (1) Jsem flekatá. (2) Přehnaně reaguji na sluníčko. (3) Jsem oranžová. No prostě nic moc.

Takže jsem flekatá. Jsem zvyklá na to, že jsem flekatá červeně, od pupínků a akné. Jsem zvyklá i na to, že občas se nějaký ten pupínek hojí déle a prostě dělá fleky. Ale abych měla celý obličej plný hnědých fleků, které se prokládají s oranžovou (mou novou normální) barvou kůže... na to si snad zvykat ani nechci.

Přehnaně reaguji na sluníčko, a tak jsem byla nucena používat důsledně opalovací krém. Dokonce se pomalu až bojím chodit ven, že co mi zase kde vyleze za pigmentovou skvrnu. Tedy kde je jasné, bude to na obličeji... ale já to tam nechci! Dost mě to překvapilo. Totiž jsem sice bílá, ale v podstatě s opalováním nemám příliš problém, když jdu ven třeba jen na pár hodin, tak se ani nemusím mazat, sice mi to chytne červeně, ale druhý den začnu pěkně hnědnout. Nebo to nechytne třeba ani vůbec, taková hodinka na procházce většinou ani nemá moc vliv na barvu mojí pokožky. A pokud ano, tak je stejně změna jenom malá a dost pomalá. Kdežto tady jsem hned flekatá a červená a...

... nejhorší ovšem je, že se opaluji do oranžova. Fakt to nechápu, taková ta jemná opáleno-spálená červená první barva, která vypadá zdravě a hezky... má na mně letos dost nepřehlédnutelný oranžový podtón. To už se naštěstí zlepšilo, ale asi tři týdny jsem chodila prostě oranžová. V obličeji se to zkoriguje makeupem... jasný ne... ale ten oranžový výstřih a ramena vypadaly fakt divně. (a ne samoopalovacím krémem to nebylo... ten používám jenom na nohy, které oranžové nebyly zase vůbec) Nejvíc ovšem bylo znepokojující, že jsem byla oranžová, i když čtyři dny nepřetržitě pršelo.

No takže jsem vám chtěla říct, že to severské sluníčko je nějaké divné. Že by bylo něco pravdy na tom, že ozónová vrstva je na severu menší? Do toho taky tady máme extrémně tvrdou vodu. Usazeniny, co zůstanou v hrnku po čaji... no nic moc. Moje vlasy vypadají fakt divně. Jakože i po umytí jsou takové ... no prostě divné a jiné. Otázkou je, jak moc má tvrdá voda vliv na oranžovost pleti, každopádně mi přijde, že cokoliv na pleť namažu, tak na ni má naprosto nulový vliv. Jakože by se mi třeba přes noc něco zahojilo a sjednotila se barva pleti a vypadala jsem ráno odpočatě a tak... no to ani omylem. Prostě si dál jedem na flekaté a oranžové vlně! Mi snad až přijde, že ráno jsem flekatá a oranžová dvakrát víc než večer. Vliv na mě měla jedině kyselinová maska, kterou jsem si dovolila jednou. A pak jsem dva dny nechodila paranoidně ven... a pak čtyři dny pršelo. Navíc to byla kyselinová maska Elemis, která doma měla vliv naprosto nulový. No a třeba odličovací olej Origins, co jsem minule strašně vychvalovala, jsem musela dost omezit, protože mi to nedělalo dobře... jsem z něho byla ještě víc oranžová a navíc opticky i vytahoval ty fleky. Tak se v tom nějak vyznejme. Nebo spíš nějak vyznejte, já se v tom nevyznám docela určitě.

Jo a fotky jsou takové asi hodně inspirační, něco mi tam určitě chybí, oční krémy denní/noční jsou oba u noční péče a tak. Kyselinový čistící gel, co tam vyfocený je, raději už dva týdny vůbec nepoužívám. Evolve Cleansing Melt, co tam vyfocený není, je zase mým odličovačem číslo jedna, Nature Republic BB jsem taky nevyfotila... no prostě jsem ty fotky moc nevychytala.

PS: jo a kdyby si někdo nevšiml, tak na iHerbu mají zrovna 20% na MyChelle. JUCH!





18 komentářů:

  1. to opalování do oranžova nezávidím, ale na mě zase každý makeup do hodiny zoranžoví, tak tě vlastně chápu
    Když jsem jezdila za přítelem, kde měli šílenou vodu, tak se pleť taky chovala´úplně jinak, než normálně a jsem ráda, že už je to bývalý přítel
    20% ne mychelle mě nechává chladnou, to serum jejich se mnou vůbec, ale lautr vůbec nic nedělá! Jestli ho chces, tak ti ho na podzim klidně poslu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na pigmentové skvrny jsem si koupila olej na noc, ale zatím jsem ho půjčila kamarádce, které se těď udělaly obrfleky v těhotenství, tak nevím, jak moc funguje :( http://www.bioaromakosmetika.cz/Nocni-depigmentacni-pecujici-olej-d77.htm

      Vymazat
    2. jsem se rozhodla, že s pigmentovými skvrnami nebudu zatím dělat nic. nechám to do podzimu a pak se uvidí. trošku se bojím, že kdybych se namazala něčím agresivnějším, co působí na pigmentaci kůže, tak bych se z toho ještě víc oflekatěla.

      mychelle sérum s tebou nedělá nic? tak to je ale smůla. mně naopak vždycky někdo napíše, jak na něj tak pěkně funguje... nojo. každopádně děkuji za nabídku, ale já si asi stejně koupím novou lahvičku sama. zatím jsem koupila depigmentační sadu. na tu se taky těším.

      Vymazat
    3. já jsem celá nějaká divná, Pixie se mnou nedělalo nic, toto se mnou nedělá nic, serozinc se mnou nedělal nic, meteority taky nevidím, že by fotošopovaly ... fakt už nevím, co se mnou, leda se odstěhovat někam hluboko do lesa Řáholce a bude klid

      Vymazat
    4. tak to si potom tak nějak vážím, že sem za mnou ještě pořád chodíš i z toho Řáholce...

      Vymazat
  2. Nemůže to oranžové opalování být stravou, nebo nějakými doplňky stravy? Určitě je to nepříjemné. Hlavně pigmentové skvrny nerady jen tak mizí. Držím palce při nápravě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako doplňky stravy mě taky napadly, hlavně betakaroten. ale ten beru už čtyři měsíce, z toho dva měsíce doma a oranžová jsem byla až po dvou týdnech na severu. každopádně jsem ho už dobrala, tak uvidíme, jestli se teď nějak výrazně odoranžovím.

      Vymazat
  3. Taky se nestačím divit. Jsem se byla minulý víkend koupat a opalovat. Výsledek - jo, jsem opálená, luxusní. Jenže na obličeji peklo! To jsem nezažila snad dva roky. A je to opalovacím krémem, to vím jistě. Reakci mám vždycky špatnou na jakékoliv SPF, ale letos je to horší, zrovna jsem se trefila do období i asi ekzému. Výsledek: boule, fleky, šupinky, svědění, zároveň mastnota. Hrůza :-/ Ale už to docela jde a mám jasno - než se mazat v obličeji, tak budu raději rudá jak rak.
    A tvrdá voda je taky tragická věc, máme jí tu docela tvrdou a proto mám i vlasy jak dráty :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak naštěstí mi spf na obličeji ničemu nevadí... to fakt nevím, co bych bez něj dělala. no a tvrdá voda je fakt tragická. jako ty účinky na pleť a vlasy ještě překousnu... ale třeba ty usazeniny v čaji mě dokáží fakt maximálně otrávit.

      Vymazat
  4. Já mám teda citlivou a špatně se opalující pleť i standardně, ale letos je to špatný, bez třicítky nevylezu, jinak jsem spálená hned. Asi na té ozónové díře něco bude...

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se, že to letos opaluje fakt dost. Já se normálně nemažu prakticky vůbec a letos se mi už povedlo i spálit a to mi ten den ani nepřišlo, že by nějak extra svítilo. A tvrdá voda je strašný svinstvo na pleť, za tu oranžovou ani nemůže, ale jinak je to děs. Jednou jsem bydlela cca půl roku v baráku, kde byla opravdu děsná voda a vlasy a pleť jsem měla úplně totálně hnusný a nepomáhalo vůbec nic. Až stěhování...

    OdpovědětVymazat
  6. tedy lilith a renn... jste mě teď opravdu překvapily. jsem si fakt myslela, že to slunko je divný kvůli mojí zeměpisné poloze. a ono je tedy prostě divný všude, protože letos! no, tak asi máme letos prostě málo ozonu všude.

    OdpovědětVymazat
  7. je ten kočičkový krém dobrý? vypadá totálně nunozně, asi ho chci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. který kočičkový? myslíš to na posledním obrázku? co se jmenuje Gold Racoony Hydragel Eye and Spot Patch? tak to není krém, to jsou takové ty gelové polštářky jakože maska na oči. a nevím, nic to nedělá a je to dost zbytečnost. jsem to dostala a fakt se to už snažím spotřebovat, sama bych si to znovu nikdy nekoupila.

      Vymazat
  8. Já mám od kožní předepsanej skinoren, takže jestli nechci fialový fleky po celym obličeji, tak se musim vyhejbat sluníčku jako čert kříži. Jinak jsem zvědavá co se mnou taky udělá severský klima. Na konci srpna pojedu na půl roku na Sibiř :D
    Z iHerbu mám už na cestě 3 balíčky a v každym je něco od MyChelle... sice to byl nákup přes 80 $, ale musela jsem se odměnit, žejo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele ale na konci srpna to už bude dobrý. mi přijde, že i teď na konci července to sluníčko už má menší sílu, i dny už jsou výrazně kratší a tak. (nebo jako kratší je docela eufemismus, furt je světlo třeba do desíti do večer, ale je to rozdíl oproti tomu, kdy sluníčko zapadalo v jedenáct)

      máš 3 balíčky na cestě? ty se ale máš! já jsem nakonec objednala jen dva, navíc v celkové hodnotě asi tak jenom 40$. ale i tak se těším.

      Vymazat
    2. mám na cestě clear skin serum, white cranberry cleanser a fruit enzyme cleanser ... jo jo .. když je na tom napsáno deep cleaning a unclogging, tak jsem si to prostě musela objednat :D
      No já teď pro jistotu vycházím ven jenom za tmy :D je fakt, že dneska byla už o půl 10.
      Jsem zvědavá co se mnou udělá mráz, vítr, zima a sníh.

      Vymazat
    3. no... sibiřského mrazu bych se asi taky bála. jinak přesně tyhle cleansers jsem si taky chtěla objednat, ale pak jsem to vzdala, zrovna čističů mám doma asi tak milion. pak jsem chtěla i masku, ale mají strašně malá balení a strašně vysokou cenu... ale teď toho skoro až lituji, že jsem nekoupila...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...