čtvrtek 3. července 2014

REN Invisible Pores Detox Mask

* koupené... ??? týjo a já si to fakt nepamatuji: no buďto na lovelula nebo na spacenk

Víte, co je na této masce skvělé? To, jak funguje. Určitě jste to už někde zaznamenali. Když ji totiž nanesete, tak maska usychá nerovnoměrně a na obličeji vám vytvoří takové tečky, přesně v těch místech, kde máte černé tečky. Prostě každá černá tečka dostane svou zamaskovanou tečku. Že prý maska takto proniká do pórů, tam pak rozpouští veškerý maz a uvolňuje. Černé tečky mizí. Pleť září. A odcházíme spolu vstříc světlým zítřkům do kýčovitého západu slunce.

No tak to ani omylem, na to fakt zapomeňte. Tato maska nedělá nic. Vůbec nechápu to divadlo kolem, že se vytvoří tečky v masce, že to tak pěkně zaschne, vzbudí to obrovská očekávání, naděje se napře tím správným směrem, s třesoucími koleny a obrovskou porcí optimismu přistoupí k umyvadlu... smyje to... a nic. NIC. 

No dobře. Něco jo. Dejme tomu nějaká ta jemná pleť. Zmatněná pleť. Hladká pleť a tak. Problém ovšem vidím ve skutečnosti, že tyto výsledky je možné pozorovat po jakékoliv jílové masce. Nebo v mém případě i po čistém jílu, který i tak je lepší. Tak to mi tedy někdo vysvětlete, k čemu jsem potřebovala suprčuprmasku z daleka za milióny... no nepotřebovala, jsem si mohla ten jíl doma umíchat s čímkoliv sama a výsledkově by to vyšlo nastejno.




Konzistence a barva je taková standardní pro jílovou masku. Krémově bílá, s letmým zeleným nádechem. Voní to jak jílová maska, vypadá to jako jílová maska, krom těch teček, co se tvoří u černých teček, je to prostě obyčejná jílová maska. Dokonce bych si dovolila říct, že celkem průměrná jílová maska. Která nedokáže zbavit ani jediné černé tečky!

Což je asi normální si myslím. Zastávám tak nějak názor, že černá tečka zmizí pouze, když ji prostě vytlačíte. Že jak už to jednou je černé, tak to musí ven manuálně... nic jiného mě nikdy černých teček nezbavilo. Tak nevím, jaktože jsem byla tak blbá, že jsem uvěřila nějakým zázračným proklamovaným účinků kdesicosi masky. Tu trošku vyšší cenu bych jí klidně odpustila... ale tu zrazenou důvěru a zničenou víru v lepší zítřky... jí asi neodpustím.

Možná je to ale moje chyba. Možná to chce pravidelné používání a tečky pak budou mizet jako po másle. Problém ovšem je, že maska moc dlouho nevydrží. Jako fakt nekecám, ale ta ubývá rychlostí blesku. Použila jsem ji asi šestkrát možná sedmkrát a jsem na dně. Tak dobře přiznejme jí deset použití... dvakrát týdne... to je zásoba na měsíc a kousek... za šest stovek? No sorry, ale to by chtělo vidět nějaké účinky nebo to jsou dost vyhozené peníze. Jsem si taky mohla koupit Freemana, ten by stál šestinu a vydržel by mi třikrát dýl.






Masku jsem používala asi tak jednou týdně, i když je pravda, že jsem to dost flákala, mám totiž doma i jiné masky, které alespoň něco dělají... a tak jsem REN Detox odsouvala v poličce hodně dozadu. Přitom na použití je opravdu příjemný, dobře se smývá, vůbec nevysušuje... jen není moc poznat, jestli jsem ho použila nebo ne. Prostě škoda!

Kde se vynaložené peníze ovšem opravdu ukázaly, je balení masky. To fakt miluji. Je tak dokonalé, že snad ani lepší není možné. Od vnitřního dvojitého obalu, který se postupně vyprazdňuje nejspíš do vakua, až po vymazlené zavírání s dvojitým víčkem. Jo tak to se mi líbí. I když mi to možná přijde až nadbytečné? Ale hezké to je, to zase jo.

Stálo to ovšem za těch šest stovek? No těžko říct, ale spíš asi ne. Zas ale na druhou stranu jsem už v životě (a v posledních třech týdnech maximálně) nakoupila i spoustu jiných zbytečností. Tohle je alespoň jedna z takových těch příjemnějších zbytečných nefungujících záležitostí. Ovšem vracet se k tomu raději už nebudeme!






19 komentářů:

  1. Ty jo, za šest stovek za masku bych čekala minimálně, že se ráno probudím dokonale vyphotoshopovaná a ne, že to nedělá vůbec NIC... I když chápu, že ne každý je v péči takový minimalista jako já, že mu stačí jeden krém lehký, jeden hutnější a za nejlepší kombo fungující ve stavech "to je fakt špatný" považuje Sudocrem a Infadolan. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak já mám doma i dražší speciality než masku za 600, takže tohle mi spíš přijde jako taková střední cesta a úplné zázraky jsem nečekala... i tak to ovšem zklamalo. jinak sudocrem já nemůžu, chvíli to sice vypadá, že v pohodě, ale maximálně ho podezřívám, že ve výsledku mi spíš ucpává póry.

      Vymazat
  2. tak sa priznam ze som uz par krat skoro podlahla, tak vdaka za recenziu, usetrim... Ja som sa tak minule rano zobudila a nechapala som ze mam hned z rana taku nadhernu rozziarenu plet :-) a potom som si spomenula, ze som vecer predtym pochodovala asi pol hodiny s ilovou maskou - zeleny il z ebaya - kilo za cca 6€ - maska zmiesana z ilu a vody - bombasticke ucinky a takmer nulove naklady - kilo ilu spotrebujem asi o 10 rokov...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj jílová maska je dobrá. navíc fakt levná z čistého jílu.

      Vymazat
  3. Škrtám ze seznamu. Mně zase sedlo bahno z Mrtvého moře, akorát jsou výsledky vidět až tak po trojím použití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mrtvé bahno mám taky ráda, Kawar jsem sice zatím nezkoušela, ale chystám se na to.

      Vymazat
  4. To je strašně zajímavé, už dlouho se nemůžu rozhodnout, jestli je to něco, co potřebuju (protože černé tečky na suché pleti, to je věc, která se výborně odstraňuje) nebo nepotřebuju (protože mi to beztak udělá to samé co tobě, tedy nic moc...)... Těžko rozhodnout... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepotřebuješ to. není rozdíl mezi tímto a Freemanem. nebo to naopak potřebuješ, protože tobě to fungovat bude?

      Vymazat
  5. Na zaciatku som sa normalne nahlas zasmiala, lebo som fakt myslela, ze dnes budes chvalit. Ja ju mam tiez a netvrdim, ze je to zazrak, no az tak natvrdo by som to nepovedala, ved predsa je to vychvalovany REN ;-)
    Bodky urcite neodstrani, to nie, ani po dlhsom pouzivani, ale povedala by som, ze tie bodky mam na nose mensie a spolu s ostatnymi REN produktmi mi robi velmi jemnu plet a menej vyrazok. A naozaj ubuda sialene rychlo.
    Ale zaujal ma ten cisty il, to ako fakt funguje? A kde sa to da kupit, Ebay?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čistý jíl můžeš koupit kdekoliv. na eBay jsem ho tedy ještě nekupovala, ale měla jsem z iHerbu, jíl má v nabídce třeba i Nobilis. normálně hledej zelený jíl. nebo i jiný jíl můžeš zkusit. taky si pamatuji, že nějaká blogomasírka proběhla i s jílem od Dr.Popova.

      Vymazat
  6. Konečně nějaká recenze, po které nechci nakupovat. :-) Ten začátek je přesný, takhle mi pomáhá Tarika. Kolem větších pupínků je vidět, že zasychá déle (přijde mi, že ten maz opravdu rozpouští). Právě mi došla, ale ihned jsem objednala novou, protože je to zázrak a za pár korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tarika jo? tak já tedy půjdu a někde doma ji vyhrabu a konečně vyzkouším.

      Vymazat
  7. Tak takové navnazení a pak nic???:D Hmm ale jo máš pravdu na černé tečky stejně kromě manuálního čištění neexistuje nic moc ...holt se zázraky nekonají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... je to tak. já si hlavně nedokážu ani moc představit, co za kyselinu bychom si musely dát na obličej, aby to fakt rozpustilo černé tečky. (hlavně, že RENu jsem uvěřila, když to sliboval)

      Vymazat
  8. Chmm :-/
    Mne na tecky pomohl zeleny jil, a myslela jsem, ze lepsi to nebude. Omyl! Jedno pouziti Balm Balm odlic.balzamu a byly fuc. Pri dennim cisteni casem nejak zmizely uplne. Koukala jsem. Ted se snazim spotrebovat vsechny cistidla na oblicej a pak nudne zustanu jen u balzamu plus nejaky olej na oci a rano staci icelarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? odličovací balzám ti takto pomohl? to mně tedy ne, ale je pravda, že balmbalm jsem ještě nezkoušela. jinak jo... pleť je určitě lepší při odličování balzámem, ale to je spíš tím, že já ji mám strašnou, když se odličuji micelárkou (micelárka na póry není to nej), takže odličovací balzám spíš jen napravuje škody k normálnímu stavu.

      Vymazat
    2. No musim rict, ze micelarka ma u me tu nejvetsi slavu za sebou, ale nejak nevim, cim ji nahradit.
      Mne ten balzam vycistil z obliceje uplne vsechno vcetne tecek. Treba na nej casem dojde i u tebe :) akorat skoda, ze se ucinek neda deklarovat u vsech :/

      Vymazat
    3. no tak vzhledem k tomu, že odličovací oleje/balzámy používám s přestávkami už asi tak sedm let, tak nepředpokládám, že by to mělo ještě nějaké účinky, kterých jsem si nevšimla. ale tak stejně černé tečky nejsou můj až tak velký problém, takže to asi přežiju.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...