pátek 1. srpna 2014

Bylo to drahé a taky dost k ničemu!

Si tam nějak matně pamatuji, že tento článek měl navazovat na něco... ale fakt nevím na co. Asi jakože jsem někdy někde pomluvila něco levného, tak jsem chtěla pro změnu pomluvit něco drahého? Tak nějak. Každopádně fotka byla vyfocená před půl rokem a přesně tak dlouho se chystám, že to sepíšu... a pořád nic, ale teďkom tedy jdeme na to.

Tyhlety kosmetiky jsou jakože dost brutálně drahé. Jako dobře, jsou možná někde i dražší kosmetiky, třeba koule za tisíce a tak... ale každopádně tyhle kosmetiky nejsou nic, co bych prostě šla a řekla si, ale dneska je pěkně, něco koupíme. A je tedy pravda, že tři ze čtyř jsou koupila se slevou nebo jinak výhodně... ovšem tohle nic nemění na tom, že za ty velké i když slevové peníze prostě nestojí!




Marcelle BB Cream jsem koupila v euforii. Si úplně pamatuji, jak jsem byla tenkrát před dvěma lety posedlá BB krémy. A jak jsem byla nadšená, že jsem v Kanadě a Marcelle je kanadská značka, kterou prostě jinde nekoupíte... a já tam stála, tyhle dvě pozitivní emoce se spojily a vznikl z toho dost průser. Na úvod nutno říct: tahle sranda stála asi třicet dolarů nebo tak nějak. Každopádně to bylo dvacetplus a k tomu ještě daň. Což v přepočtu asi není až tak moc, nějakých šest stovek, ale když si představím, co všechno jiného jsem si mohla za třicet dolarů koupit třeba v Sephoře... no tak prostě bych si nejraději liskla. U Marcella se mi líbí balení, to zase jo. Už se mi ale moc nelíbí silikonové složení i konzistence, příliš tmavý odstín (a to mám ten světlejší, prostě klasika), absence SPF faktoru (BB bez SPF asi nechápu), malá výdrž, malé krytí... i když tedy uznávám, že BB je pěkně hydratační a nahradí krém. Ale nemám pro něj moc využití. Makeup mi nenahradí, SPF mi nenabídne, ale silikony to má. Nejhorší ovšem na tom je... že kdybych zrovna teď stála v kanadské drogérii, tak je dost dobře možné, že bych si koupila Marcellový CC nebo DD. Prostě mi není pomoci.

Benefit Oh La Lift jsem naštěstí koupila v akci 2+1, jinak bych šla rovnou mlátit hlavou do zdi. I když tedy můj tehdejší nákup byl fakt úspěšný, to se musí nechat: Hervana, co má pigmentaci jak tvářenka pro panenky, a pak tohle... fakt dva velmi užitečné produkty. Jo už to chápu, to totiž asi byla akce 2 zbytečné + 1 dobrý produkt Benefit, tak to jsem se trefila, protože ten Speed Brow, co jsem tenkrát taky koupila, je fakt bezva. No nic, popojedem... Oh La Fit je neskutečná, nehorázná, neužitečná blbost. Nekryje to vůbec. Nerozjasňuje to vůbec. S kruhy pod očima to nedělá vůbec nic. Má to divnou barvu, takovou prostě bílou, že se až člověk bojí, že bude mít bílé kruhy pod očima... ale pak se to velmi úspěšně rozetře a najednou to prostě zmizí, jen ty kruhy tam zůstanou. A má to fakt obří balení... což je dost blbý, protože mi to je takto líto vyhodit, ale nevím k čemu to vlastně použít...

Illamasqua Illuminator Poised jsem naštěstí kdysi koupila ve výprodeji za pět liber. I tak to považuji za dost nepodařený nákup, protože prostě tohle je jenom plné třpytek. Když se to konečně rozmaže, tak snad veškerý slibovaný lesk je pryč a na tváři zůstanou jen náhodné třpytky. Navíc aplikátor stojí dost za nic... a v Illamasqua si to podle všeho uvědomili a discontinuovali. Taky dobře!

Rachel K CC Cream jsem koupila z druhé ruky. Jsem nemohla uvěřit, jaké mám štěstí, když jsem na něj narazila na Omlazení bazaru... a jsem si říkala, jak je možné, že takovou vzácnost a takový klenot a to nejlepší z nejlepších a snad první CC krém na světě... jak je to vůbec možné, že tohle někomu nevyhovuje a že to prodává dál. Nepochopitelné. No teď už to chápu, ten CC je totiž tak trochu mrcha. Má tedy sympatický odstín, který je skoro až bílý s výrazným růžovým podtónem, jakože skoro se to až bojím říct, ale skoro je to na mě moc světlé. Ale naštěstí se rozmaže a dělá barevně moc pěkný efekt porcelánové pleti. Problém je ale v tom, že se dost blbě rozmazává, nad pusou mi dělá knírek, zalézá do obočí, zvýrazňuje suché šupinky, občas i zaleze do nějakého póru... a k tomu všemu dost málo kryje. Naštěstí má SPF, takže já Rachel používám v podstatě jako opalovací krém na obličej, což funguje docela dobře, jen mě to brutálně každé ráno štve, protože to není žádná rychlovka, naopak musím dávat pozor, abych ho dobře rozmazala všude možně... no prostě opruz. Navíc s prodejní cenou $40! (A jen tak mimochodem tedy, obal se mi líbí moc a jako opalovací krém to funguje dost dobře!)

8 komentářů:

  1. S nicim zo spominanych veci skusenost nemam, a asi by som sa tomu mala tesit :) Akurat mi napadlo, ze na Benefit vsade citam tak trochu rozporuplne-az-negativne recenzie..a neviem potom cim to je, stale ma laka si od neho nieco kupit..asi tymi obalmi a cirkusovym stojanom..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím Benefitem s tebou souhlasím. Ještě jsem snad nečetla čistě pozitivní recenzi.
      http://chickflickcherry.blogspot.cz/

      Vymazat
    2. no a tak to záleží, jak moc se vám líbí ty obaly. navíc třeba proti speed brow nemůžu říct ani křivé písmenko... ten bych si nejraději koupila znovu.

      Vymazat
  2. krásný článek, chystám se na podobný... už hodně dlouho....
    jinak BB bez UV tak nechápu a nechápu až tak moc, že mě to ani nenapadlo a spálila jsem si kvůli jednomu takovému u moře celý xicht! nehoráznost! Ten poslední CC jsem kdysi chtěla,tak jsem ráda, že mě moje hamižnost ovládla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj s spf jsem si na tebe taky vzpomněla... to já to docela ujetě a pečlivě kontroluji, ale i tak... prostě bb bez spf je fakt divný.

      no a cc rachel k fakt nepotřebuješ! takže buď ráda, že jsi ušetřila.

      Vymazat
  3. Ajaj... Škoda každého eura, které padne vedle. Mě vždycky napadne, kolik jiných věcí bych za tu cenu mohla mít. Kalkuluju, počítám a nakonec takoví drahoušové vždycky skončili v aukci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já právě moc neumím... prodávat dál. většinou to spíš někomu daruji, ale tyhle čtyři jsem si tak nějak nechala, protože jsem měla pocit, že bych jim měla dát ještě šanci. ale moc to nepomohlo tedy.

      Vymazat
    2. já jsem na prodej moc líná, raději to někomu dám, komu to udělá radost

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...