sobota 30. srpna 2014

Isvara Organics: Clear Skin Facial Mask

* koupené na iHerb

Víte co... aby to bylo pěkně kompletní, tak si dáme ještě pár masek. A tato je z nich jedna ta z lepších, tak dávejte pozor! 

Isvara maska má v sobě tedy taky jíl a docela se i chová jako čistý naprosto obyčejný zelený jíl. Navíc musím říct, že ten jíl je jeden z nejjemnějších a nejdrobnějších, co jsem kdy zkusila. Docela dobře se to i míchá s vodou. Já mám totiž pokaždé problém s tím, že jakoby jíl tu vodu spíš odpuzuje v první fázi, takže většinu vody většinou vyšplíchnu všude možně, než to s jílem vymíchám dohladka. (Jo jsem líná a míchám normálně vodu s maskou v hrstičce, kdybych si vzala misku, tak mi to jde asi líp, to nepopírám... ale jsem líná, proto oceňuji, když je maska k míchání trošku více přívětivá jako třeba zrovna tato Isvara.)

Ale tak jako nebudeme si lhát, jíl není zrovna to nejlepší na této masce. Což jen tak mimochodem, kdybych chtěla jílovou masku jako takovou v tradiční formě, tak ji můžu koupit levněji kdekoliv jinde. Na Isvara je totiž skvělé, že obsahuje i jiné věci. A to třeba kyselinu salicylovou. Jo to je přesně ta, co se doporučuje na akné. Navíc musím říct, že maska fakt působí a opravdu mi přišlo, že pupínky tak různě redukuje v rámci svých omezených (na to, že to je jenom maska) možností. Taky je to kyselina... sice ne taková ta tradiční vyžírací kyselina, ale i tak... jako opravdu jemný a šetrný kyselinový peeling to prostě funguje. Nebo alespoň já mám po použití pleť opravdu jemňoučkou jak nevím co a vydrží tak i do druhého dne zrána. Výhra!

Dále maska obsahuje něco z kozího mléka, úplně nevím přesně, co si mám představit pod pojmem cream, když je to sypké, ale hádám, že to bude prostě něco sušeného z kozího mléka, nějaká smetana, syrovátka a tak. Taky hádám, že zrovna tohle bude viníkem toho docela zvláštního zápachu, kterým maska disponuje. Jako mně to nevoní, poprvé při otevření jsem se toho skoro až lekla. Ale taky si myslím, že zrovna tahle kozina může za to, že maska nevysušuje. I když se chová jako čistý jíl, na obličeji usychá, praská a pak se drolí... prostě taková klasika... tak pleť mám po použití mnohem méně červenou, vlastně vůbec ji nemám červenou a zároveň ji mám díky té kyselině salicylové mnohem jemnější než po použití klasického jílu. No prostě výhra.

Maska pak dále ještě obsahuje nějaké ty esenciální oleje: pačuli, heřmánek, růže. No... nevím, ale bojím se, že zrovna tyto oleje jsou dalším důvodem, proč mi to nevoní. Aneb fakt nechápu, co na té růži kdo má, ale mně snad nevonělo s růží nikdy nic. A když se k tomu přidá pačuli, které tedy docela i můžu, ale které mi pokaždé přijde, že jen zvýrazňuje ostatní složky... což když ostatní složky stojí voňavě za velké kulové, tak s pačuli pak stojí za ku**vsky velké kulové... no tak si to asi představme tu vůni. Prostě nic moc. Ale maska má takové účinky, alespoň na mou pleť, že jí to klidně odpustím. Vyčistí, vyhladí, zjemní, redukuje pupínky, snad i ty černé tečky trošku... No výhra však to říkám furt dokola.

Špatný tedy je... že balení je malé. Sice pěkné skleněné s takovým tradičním pocitem zavařovaček od babičky, ale malé. A stojí asi tři stovky. Sice je dobrý, že pro požadovaný účinek je možné použít opravdu slabou vrstvu masky na pleti, ale i tak... to balení nemá ani 100 ml a ubývalo tedy setsakra rychle. Až jsem si masku šetřila jen na občasné používaní, třeba jednou za dva týdny. Až tak dobrá je, většinou si věci nešetřím!






9 komentářů:

  1. Ja aktuálne používam ako masku ružový íl s vodou alebo kokosovým tonerom (Everyday Coconut - iherb) alebo ružovou vodou, ktorú mám ja celkom rada, resp. teda nevadí mi vôňa... Mne sa zdá, že pri pravidelnom používaní trochu táto zmes čistí pekne póry, ale možno si to iba nahováram.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já to everyday coconut ještě pořád nezkusila. tohle taky čistí póry... nebo spíš zamezuje jejich zanášení, že by to vyčistilo už vzniknutou třeba černou tečku, tak to asi spíš ne.

      Vymazat
  2. Hmm zajímavá maska, určitě stojí za povšimnutí, akorát já moc nemusím produkty s kozí ingrediencí, strašně mi to smrdí :D Ale růži zase miluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však tohle taky zasmrádá dost... no prostě kozina no.

      Vymazat
  3. Zaujalo ma to a velmi… aj ked balenie na mna posobi strasne lacno, ako od detskej vyzivy. Bez tvojho postu by som ho na iHerb urcite prehliadla.
    Ale teraz mi uz vrta v hlave, …nikdy neviem co z iHerbu kupit, tak uz by som mala tip.

    OdpovědětVymazat
  4. A este v dobrom myslene, skus najst krajsie pozadie, toto dost rozptyluje od produktu :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře píšu si... dětská knížka ne. ale okno asi ještě nějaký ten měsíc zůstane.

      jinak isvara i mě strašně láká to koupit všechno, bych chtěla ty jejich masky vyzkoušet všechny. a taky aha čistící gel, ten je naprosto úžasný, stýská se mi po něm.

      Vymazat
    2. Ja som myslela prave to okno….radsej vsade detske knizky :-)

      Vymazat
    3. jej... se ti nelíbí asi tak milion let staré okno a policejní stanice v pozadí? tak s tím nic nenadělám. to tady ještě asi měsíc bude no.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...