sobota 27. září 2014

Eve Lom: Radiance Lift Foundation Bamboo 10

Jo tohle už tady dlouho nebylo. Menší selfíčko při víkendu. Moc se mi do toho nechtělo, ale pak jsem prostě nevymyslela jiný ilustrační obrázek... takže tady mě opět máte v plné kráse. Mám taky něco málo na srdci. Rtěnku City Color Be Matte jsem pomluvila, pořád to trvá, strašně vysušuje, ale ta má takovou výdrž a takový krásný odstín, že jsem jí to pomalu snad už i odpustila. Poslední dobou skoro nic jiného nenosím. Tvářenku mám Make Up Store Kiss on the cheek a jsem do ní zamilovaná od prvního smočení prstíčku, tak krásná podzimní barva se hned tak nevidí.

Ale hlavně vám chci říct něco málo o makeupu. On je totiž úplně strašný. Tak nějak si pamatuji, že dekorativka Eve Lom byla představená někdy před rokem, možná před dvěma. Trošku to byl tenkrát menší hype a všichni po tom toužili, asi jako dneska všichni objednávají Charlotte Tilbury. Takže jo, i já jsem toužila a nakonec jsem byla ráda, že jsem se dostala alespoň ke vzorečku. Už nevím, který obchod mi ho přibalil, asi spacenk... a já jim za to fakt byla vděčná.

Ale teď? Teď prostě ne, prostě takto by makeup vypadat neměl. Dobře přeneseme se přes to, že mi poslali docela tmavý odstín. Desátý v řadě... no to chce odvahu. Nakonec to naštěstí ani není tak špatný, sice je trošku do oranžova a trošku tmavší, takže jsem si musela vymalovávat i krk, ale pak jsem ho normálně dokázala unosit bez problémů.

Dobře přenesla bych se i přes to docela malé krytí. Občas tak nějak mám dojem, že všechny tyhle super luxus high-end značky touží pleť sjednocovat, ale nechtějí už zakrývat. Což je asi fajn, když máte zrovna dobré období pleti nebo nedejbože máte prostě krásnou pleť. Pak je sjednocení fajn. Ale občas nějaké to pěkné krytí prostě je potřeba. Tady tím ho moc nevykouzlíte, maximálně tak střední.

Složení makeupu samozřejmě začíná vodou a pokračuje dimethiconem. No proč ne, ale za padesát liber bych čekala něco fajnovějšího. Nejhorší ovšem je vzhled na pleti. Chválím tedy, že na pokožce není makeup skoro cítit, je takový lehoučký, akorát na léto do velkého horka, i když tedy SPF 15 mi letos (aneb léto pigmentových skvrn) tak nějak spíš nestačilo. Pak ovšem ale nechápu, proč proboha, když to není na pleti cítit, tak proč to je vidět? Jako proč to dělá takový mapy už v první lehké vrstvě? Proč to zalézá do pórů a kolem obočí to vypadá tak nehezky? Proč to zvýrazňuje suchá místa? K čemu to vůbec je? A to jsem se fakt snažila a dokonce jsem na ten makeup vzala štětec...





Tu druhou fotku jsem vám jakože trošku vyostřila a zkontrastovala, namixovala různé úhly světla, aby to bylo vidět... taky vidíte, jak je ta pleť prostě hnusná? Hlavně v levém horním rohu... a pak jsem tu fotku zmenšila, protože jsem se na to nemohla koukat. S makeupem za padesát liber?

5 komentářů:

  1. Víc selfíček!
    Ale ten make up teda bída.. za tu cenu bych čekala nadpozemskou krásu, pleť jak s photoshopu a možná i to, že se mi na ní naaplikuje sám. Mě naštěstí Eve Lom celkem minula, chvíli jsem přemýšlela o tom odličovacím balzámu, ale poslední dobou jsem našla pár takových, ze kterých jsem nadšená a stojí třetinu. Tak leda až budu mít jednou velký roupy. A když se řekne Charlotte Tilbury, vybaví se mi okamžitě ta její tvářenka, co vypadá jako prso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? selfíčko se ti líbí? mně se právě u charlotte tilbury vybarví ten makeup, co si koupily snad všechny blogerky... no všechny možná ne, ale hodně jich je. a pak si hned vybavím tento eve lom, úplně si vzpomenu na video, kde ho lisa eldridge brutálně vychvalovala... a tak nějak zkratkovitým myšlením dojdu k tomu, že ten makeup od charlotte bude stejně zbytečný jako ten od eve lom.

      Vymazat
    2. :D Já se ještě k Lise nedopracovala... z nějakýho neznámýho důvodu je mi nesympatická stejně jako Caroline Hirrons (nebo jak se jmenuje). Teda ne že bych od nich nějaký videa viděla, ale tak prostě z principu... víšco. Ale ono to jednou přijde a to pak celý vákend nebudu dělat nic jinýho, než jen čumět na videa jako to nedavno bylo s Essie Button.
      Tak až ten od Charlotte vyzkoušíš, tak napiš, jo? (Doufám totiž, že to dlouho nevydržíš a aspoň vzoreček někde splašíš :)).

      Vymazat
  2. neznám ani Eve Lom ani Charlotte a asi díky bohu za ty dary :) za ty prachy bych čekala, že ti minimálně praskne při focení čočka, protože nevydrží tvoji krásu... a vono nic, co ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak já bych za tu cenu čekala alespoň to, že to půjde bezproblémově rozetřít... nedočkala jsem se.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...