čtvrtek 4. září 2014

Kolik rtěnek koupíš, tolikrát jsi... ?

... asi chudší? Ale nemohla jsem si pomoct, prostě ty nákupní záchvaty na mě chodí tématicky. V srpnu to byly rtěnky, které se koncem měsíce tak nějak nenápadně přetvořily na čistící pěny. Ty jsem zatím koupila čtyři. (ehm).




No ale zpátky ke rtěnkám. To totiž bylo tak. Nejdřív jsem objevila, že existuje vzorkový box, který nabízí international shipping, dokonce ani ne moc draze, navíc na první box byla sleva $5, a tak nějak nerozvážně jsem objednala, ani o tom moc nepřemýšlela. Než jsem se nadála, tak mi posílali i druhý balíček, což jsem taky tak nějak nečekala... a teď už tedy doufám, že třetí nepošlou. No kdyby to někoho zajímalo, tak jde o lipmonthly.com, ale upřímně bych je spíš asi nedoporučila z různých důvodů.

Pak taky následovalo to, že jsem se v obchodě zamilovala do rtěnky od YoungBlood v odstínu Dragon Fruit, nejkrásnější šťavnaté teplé růžové, co jsem toto léto viděla. Prostě tu jsem mít musela. A když už jsem jakože vyzkoušela tedy ty dánské eshopy, tak jsem se toho nelekla ani dál a nakoupila Gosh. Což tedy musím říct, že tyto tekuté rtěnky je asi to jediné, po čem jsem od Gosh opravdu toužila, takže jsem pro jistotu vzala hned dva odstíny.

No a pak už následovaly jenom neuvážené nákupy ve slevách. INK by Dennis Knudsen byla za polovinu, odstíny byly brutálně přebrané, takže jsem nakonec koupila oranžovou, která mě tedy dost překvapila. Za prvé na mých rtech vypadá skoro až jako tělová (no taková výraznější tělová). A za druhé je fakt dlouhodržící. W7 a Laura Clauvi jsou už jenom takové drobnosti za pár šupů, které jsem kupovala spíš jako... no když už jsem byla rozjetá.

Na obrázku mi tedy chybí jeden Lip Monthly box, protože ten přišel poštou až poslední týden v srpnu a zapomněla jsem ho dát na fotku. Taky tam chybí balzámy na rty, které jsem koupila v hojném počtu 7 kusů. Což dohromady nám to v srpnu dává 22 kusů rtěnek/lesků/balzámů. Prostě takový normální nákup. Kolik rtěnek jste v srpnu nakoupili vy?

16 komentářů:

  1. Ja tento mesiac skor vyhadzujem, lesky a ruze su tym typom kozmetiky, ktora bohuzial nevydrzi az tak dlho v dobrom (rozumej neskazenom) stave, takze som to musela trosku zredukovat a 5 rocne lesky a ruze leteli do kosa :D
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Presne ako si napísala. Taký bežný nákup :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Lipmonthly jsem taky objevila a na první krabičku čekám. Mám se bát, nebo tak nějak?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jako ne... neboj se. mně jen nejdřív překvapilo, že si automaticky vzali platbu za druhou krabičku a já jsem chtěla jenom jednu. navíc ta druhá krabička stála fakt za nic... tam dali prostě jenom levnou drogérku, navíc 3 kusy od té samé značky a dali tam i tu samou věc, co byla v mém prvním boxu. tak to mě docela zklamalo... ale i mi cuká si objednat znovu, protože já si to spíš kupuji kvůli překvapení než, že bych něco čekala.

      Vymazat
    2. Tak to je od nich hezký, že si takhle dělaj kšefty. Já jsem teda takhle kartou online platila prvně a asi to nebudu nějak extra vyhledávat, takže jsem si hned radši stejně nastavila limit na nulu, tak mi snad už nic nestrhnou :D ..já právě když viděla, že posílaj revlony, stillu a tak, tak jsem do toho šla. A ikdyž mi přijde něco neznámýho, tak to spíš ocením, protože se k tomu tady třeba jen tak nedostanu. Jen mě trochu zarazilo, že v tom, co mám objednáno já, bude i lak na nehty, to jsem trochu nepochopila. Chtěla jsem to vyzkoušet no, že se třeba dostanu k něčemu, co u nás neseženeš, protože zrovna nebrázdím zahraniční eshopy tvým tempem :D ale další asi objednávat nebudu, dekorativky celkově nemám zrovna málo :D

      Vymazat
    3. jo... taky jsem tam měla 1 produkt ne na rty. poprvé kondicionér/masku nebo co to bylo. podruhé oční stíny v tužce (od Pixi a byla to nejlepší věc z celého balíčku!). ale oni to mají i někde napsaný, že 4 produkty na pusu a pátý bonusový na cokoliv.

      Vymazat
  4. Moje čtyři tvářenky a čtyři řasenky za měsíc hned dostávají nový rozměr, uklidnila jsi mě!

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam zle svedomie ked si kupim za mesiac 2 ruze, moj limit je totiz 1 - co som aj tento mesiac porusila a uz teraz viem ze ani v septembri to nebude lepsie :D

    OdpovědětVymazat
  6. za léto jsem si koupila 4 balzámy na rty. a to mi ani jeden nedošel a doma jich mám i tak dost. :-) ale není nad to si je doma nechat uležet, projít a pak je začít používat. proto jsem už i jeden z nedávno koupených zakomponovala do narozeninového balíčku.

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji všem moc za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. Rtěnek asi pět, takže (na mě) tak nějak v normě, ale zase jsem koupila neúměrně moc šamponů a kondicionérů...

    OdpovědětVymazat
  9. 3 a víc jich nebude. Mě to bohatě stačí. Poslední rtěnku jsem měla 5 let, už teď mi přijde, že už nakupuji spíše z marnosti. :D
    Ty rtěnky jsou: To faced Melted Nude, MAC rtěnka Satin Retro, Chubby stick Clinique Super strawberry.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem moc nezahálela, ale 22 to asi není, balzámy na rty totiž nepoužívám a nenakupuju. Koupila jsem si 4 revlon pastelky a 1 lip butter, Too Face melted, za kupónek v drogerce 2 Heidi Astorky a to bude asi všechno. Prostě jsem rychle potřebovala nutně nějaký letní barvy, který jsem ještě letos nestihla vyzkoušet/unosit a na konci měsíce už nakupovala spíš podzimní věci. Koupila jsem ale nějak moc masek, vybrala jsem celou nabídku Sampar a pak na netu ještě Antipodes a Living Nature. Nevím, jestli jsi o ní někdy nepsala, ale osobně miluju Elemental Herbology jílovku a tahleta jí sahá na paty. Měla jsem vzorek z naturisima a hned jí musela objednat celou. Nejsem po ní vůbec suchá, paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak Elemental Herbology taky zbožňuji, takže říkáš, že mám vyzkoušet Living Nature? tak jo... uvidíme, kdy se k ní dostanu, přece jenom nedostatkem masek tedy určitě netrpím... ale vyzkoušet ji prostě budu muset!

      Vymazat
  11. Takový normální nákup :D Já si teda koupila jen jednu, ale rovnou Guerlain G lipstick a asik jsem neudělala dobře neb nutně rychle potřebuju další......
    trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no prostě normální nákup. jinak stejný pocit mám u youngblood rtěnky... chci jich prostě víc!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...