čtvrtek 18. září 2014

Lip Monthly

Dneska je velkou módou nadávat na krabičky krásy, hlavně na tu naši jedinou českou... tak si dneska trošku zanadáváme i na jednu americkou. Co vy na to? Na LipMonthly.com jsem narazila úplně náhodou. (Pozor toto je rewards odkaz, komu to vadí, ten si to přepíše ručně.) Já mám ke krabičkám takový zvláštní vztah. Na jednu stranu, když už si je kupuji, tak jsem smířená s tím, že platím za překvapení. Neplatím za produkty, které upotřebím, ale platím za zážitek, který budu mít při rozbalování. Nebo alespoň tak to vidím já. Na druhou stranu si ovšem moc krabiček nekupuji, i když dneska je i několik amerických nebo anglických, které doručují i international. Nekupuji především z toho důvodu, že mám problém spotřebovat kosmetiku, co si hromadím naprosto dobrovolně, natož abych ještě spotřebovávala kosmetiku, co si hromadím nedobrovolně přes krabičky krásy.

Ale Lip Monthly jsem neodolala. Hlavně proto, že není moc drahá, cena je deset dolarů a za mezinárodní poštovné si vezmou jenom dolarového búra. No tak prostě neber to, patnáct dolarů mi za překvapení přijde docela v pohodě cena. Trošku mě ještě postrčilo to, že jsem na svoji první krabičku dostala slevový kód na 5 dolarů (nějaký je v platnosti i teďkom: FALL5), takže jsem platila jen asi 220 korun za krabičku (jo ten kurz byl zrovna nějaký divný). Za druhou krabičku už jsem pak platila 312 Kč. Já si docela myslím, že cena je prostě fajn a je tedy možné, že někdy ještě objednám. No kdyby... chyby...




Takže jsem zaplatila v eufórii, když jsem měla tu slevu, a začala jsem se těšit. Trošku problém přišel s tím, že mi sice přišlo takové menší potvrzení na email, že mám objednáno, ale to bylo všechno. Žádná komunikace nic, že bych se třeba někde dozvěděla, že balíček už je na cestě a že se doručuje... prostě nic. Platila jsem někdy v polovině června, ani jsem vlastně nevěděla, jestli jsem koupila červnový nebo už červencový balíček... prostě jsem tak jakože tápala v infoprázdnu. Ale nechala jsem to být a čekala jsem, že se to prostě nějak vybarví a balíček třeba někdy dojde. Jaké bylo ovšem moje překvapení, když balíček stále nedošel, ale milé Lip Monthly si odečetlo platbu za další krabičku samo bez ptaní z mojí karty. Jo to je ten novátorský postup s opakovanou platbou kartou, který jsem nečekala. A PayPal tam samozřejmě raději neberou. (Stručně: to znamená, že jednou zadáte údaje k platbě, potvrdíte a další platby se strhávají automaticky, stejně tak automaticky vám posílají i nové krabičky, pokud chcete krabičky už nedostávat, tak to musíte napsat na zákaznický servis. Což by bylo docela v pohodě, jen je trošku blbý, že na toto vás nikdo neupozorní hned při té první platbě. Stejně to funguje i u PayPalu, ale tam když se proklikáte svým účtem, tak takovou platbu můžete i zrušit. Zrušit platbu kreditkou nejde... ledaže si tu kreditku zablokujete.)

No takže začal červenec, já byla o pětistovku chudší a krabička žádná. To mi moc fér tedy nepřišlo, takže jsem dost naštvaně psala na ten jejich customer service, oni se mnou jednali v rukavičkách, vysvětlili mi, že peníze žádné nevrací a že krabička dojde nejdřív první a potom druhá, ale když se mi to tedy nelíbí, tak že tu třetí tedy zrušíme. A zrušili to. Naštěstí mi hned den na to přišla moje první krabička a já byla v podstatě spokojená, dokonce jsem uvažovala nad tím, že bych si i tu třetí klidně objednala.

Takže co bylo v mojí krabičce? Systém Lip Monthly slibuje produkty na rty... to vám asi došlo z názvu ne. Konkrétně slibuje 4 produkty na rty a jeden kosmetický produkt jako asi bonus nebo co, který by měl být na cokoliv jiného. A to jsem taky dostala. V mojí první krabičce byla rtěnka, pastelka, lesk, barevný balzám a jako bonus maska/kondicionér/jakýsi krém na vlasy. Potud v pohodě. Rtěnka má boží červenou barvu a je z vyššího cenového okruhu. Pastelka na rty má taky boží červenou barvu a vypadá na rtech moc hezky (jako jedinou jsem ji zkusila hned po rozbalení). Lesk na rty je od Revlonu a ještě jsem nevymyslela, co s ním, protože lesky nepoužívám. Balzám na rty jsem taky zatím odložila, to mi přijde taková nuda. No a krém na vlasy... ale jo upotřebím.

Jak říkám... byla jsem spokojená a v podstatě jsem se těšila na novou krabičku. A říkala jsem si, že další ještě někdy objednám.




No a měsíc uběhl a přišla nová krabička. Která byla tedy jakože fakt překvapivá. Začneme asi u bonusu nelipsového... kterým je krémový oční stín v pastelce Pixi. Ten mě asi potěšil nejvíc. Následuje opět lesk, se kterým nevím, co udělám, asi ho někomu věnuji. Kosmetická taštička je docela roztomilá, jen trošku smrdí jako plastová čína.

No a pak následují tři produkty od značky City Color, což je taková levná americká nejspíš drogérková značka, která měla už balzám v předchozí krabičce. Ale opakujeme asi pro velký úspěch. A tak jsem z taštičky vytáhla opět ten samý barevný balzám, k tomu ještě jeden magický balzám a k tomu ještě matnou rtěnku, která se mi jako jediná z produktů na pusu fakt líbila, tak jsem ji šla hned vyzkoušet... no a tedy víc vysušující rtěnku jsem asi na puse ještě neměla. Však všechno je jednou poprvé.

V podstatě jediné, co se mi v tomto vydání líbilo, byl oční stín Pixi... musím uznat, že barva sice dobrá, ale výkony nic moc. Jako já s ním zkusím ještě trochu experimentovat, ale moc dlouho mi na očích nevydrží. Na nějakém blogu jsem se dočetla, že to je jakási stará edice Pixi a že snad ta konzistence je špatná a že nové pastelky kreslí a vydrží mnohem líp. Takže podle tohoto to vypadá, že toto vydání bylo plné starých pastelek, výprodeje od City Color a smradu z Číny.

No neříkám... láká mě to a je možné, že si ještě někdy objednám. Však víme co! Kvůli překvapení. Ale jestli tam najdu ještě jeden jediný produkt na rty značky City Color, tak asi šťastná nebudu. Děkuji... 4 kusy mi ve sbírce stačí!

26 komentářů:

  1. :D no vidím, že je to všude s krabičkami podobné, zajímalo by mě, jestli se v cizině na ně taky tak nadává jako u nás :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na tuhle krabičku (se city color) se docela nadávalo... tedy četla jsem dvě recenze a ty spokojené nebyly. ale rozhodně se nějak extrémně nestrhla davová hysterie na jejich FB. ale jinak jo... kvalita těch krabiček je prostě kolísavá všude.

      Vymazat
  2. a nie je to blbosť? koľko balzamov, leskov, rúžov človek potrebuje? aj keď je ten človek beauty blogger? lebo niekto taký už hromadu takýchto produktov má. (toto nie je kritika, len malá úvaha). viktoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no je to blbost. totálně. ale já totiž nevidím krabičky jako nákup zboží, pro mě to je fakt spíš zážitek... a proto se občasnému nákupu nebráním, jen tak pro radost.
      (ale jinak třeba roční předplatné bych nedala ani já, za rok dostat šedesát rtěnek? to nevím, co bych s tím dělala)

      Vymazat
  3. Ja si krabicky neobjednavam. Kupim si to co aktualne potrebujem, resp. aj nepotrebujem ale paci sa mi to. Bolo by mi luto vyhadzovat veci do kontajnera a zase hladat niekoho kto by ich chcel alebo predavat cez bazar stoji vela usilia.
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak každý to vidíme jinak, že ano. jak říkám, já si s krabičkou kupuji zážitek a ne hmatatelné věci. a nikdo tedy nic do kontejnera nevyhazuje zatím, jedině snad komentáře se zbytečnými odkazy.

      Vymazat
  4. ufff ještě, že produkty na rty jdou tak trošku mimo mě, protože rtěnky moc nepoužívám :) nápad je to ale dobrý, na vyzkoušení něčeho nového je to fajn :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hlavně rtěnky se docela špatně spotřebovávají... ale prostě občas jako překvapení je to super!

      Vymazat
  5. Já už v žádných krabkách nejedu, ale úplně chápu, že ses do toho odhodlala. Vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zase nadšená z lookfantastic krabky, ta první mě udělala radost zadarmo a ve druhé už jedu za svý. Jsem zvědavá, co dorazí :-) Na rty používám jen rtěnky, ne lesky nebo balzámy, takže bych se tohohle dost bála a ve výsledku nic nepoužila, ale pro nadšence do věcí na rty to je docela v pohodě, za 3 stovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. schválně jsem si to vygooglila... a tedy moc mě to neoslovilo. navíc mám naprosto iracionální odpor k lookfantastic, takže nic pro mě. a krabičku jsi dostala jakože k nákupu? nebo jak jako zdarma? (kdyby byla zdarma, tak by mě třeba i přemluvili a já bych si ji "koupila")

      Vymazat
    2. Přidali mi ho k objednávce s děkovným dopisem, dokonce tam bylo pár řádek ručně...byla jsem překvapená, bo o boxu jsem neměla tušení, no ale udělala jsem tam už objednávek asi 50, tak není divu. Na LF naopak nakupuju hrozně ráda, protože moje rodina a kamarádky používají REN, Phyto, Nars, Urban Decay, Balance me,... a všechny tyhle značky na moje doporučení a já jim vždycky najdu nějakou akci na LF, ještě k tomu přidáme slevový kód a je to za půlku, takže děláme velké objednávky každý měsíc. A ten druhý jsem objednala ze zvědavosti, později uvidím co dál. Ono je fakt, že sama jsem si nechala jen ten sprej na polštář a Jurlique, ale zbytek udělal velkou radost po okolí. Tak snad to zas bude podobně. Stejně jako ty to kupuju spíš pro to překvapení, než že bych doufala, jak všechno sedne a všechno spotřebuju do dna.

      Vymazat
    3. hele, ale to je od nich fakt super, že ti poslali krabičku.

      a já tedy nevím, všechny tyhle značky jdou koupit i jinde a mně je prostě LF strašně nesympatické. ani nevím proč, jsem tam nakoupila jednou... a od té doby nic. i když tedy je pravda, že tenkrát ta moje objednávka strašně dlouho trvala, tak možná proto? prostě já kopu spíš za tým FU nebo spíš v poslední době za přírodní eshopy a pak za FD.

      Vymazat
  7. Naštěstí mě tento krabičková lavina nestrhla, takže žádné neobjednávám a raději investuju do jednoho vysněného produktu. Určitě je to ale fajn pro ty, co rády pořád zkouší něco nového.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tohle je navíc ještě dost specifická krabička zaměřaná na úzký okruh odběratelů... no a můj problém je asi ten, že zrovna nemám nic vysněného, takže raději investuji do toho překvapení.

      Vymazat
  8. Mi připomíná můj Amarya Box. Ještě než došel první, odečetli mi peníze i za druhý, ale po rozbalení prvního, který obsahoval tři produkty (!) jsem jim psala, že takhle by to nešlo, že ten druhej nechci a oni v pohodě, poslali mi peníze zpátky.
    A mimochodem ten revloní lesk vypadá dost dobře. Co je to za odstín?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten revlon lesk vypadá docela dobře barevně. nevím, co to je za odstín, lesk už je doma a já jsem zrovna ještě víc na severu. ale jestli chceš a napíšeš mi na email, tak ti ho klidně přenechám.

      Vymazat
  9. Teda to by mě v klídku nenehalo, když si odečtou sami moje peníze. :)

    OdpovědětVymazat
  10. No mě by bavilo jen to napětí! Pak už nic :D Ty věci na rty...já nevím, moc na to nejsem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale nekecej. bys to otevřela a blahem šermovala s pixi jako já!

      Vymazat
  11. Rtěnkový box by pro mě nebyl, moc barvičky na rty nepoužívám. Jinak dřív jsem kupovala LB, teď už ale skoro ne. Taky jsem vyzkoušela LoveLula box, ten byl sice fajn, ale po připočtení poštovného už to nebyl dobrý poměr cena/výkon. Momentálně mám objednaný Misshabox, na ten se docela těším, minulý byl prima:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. misshabox se mi nelíbí. hlavně mi přijde, že vím, že tam bude missha... a tím přijdu o tu největší část překvapení. a jo lovelula box jsem málem taky koupila a možná někdy koupím, i když s poštovným to až tak skvělé není, to je pravda.

      Vymazat
  12. Lip Monthly vypadá zajímavě, ale asi bych do toho osobně nešla, když uvážím, že si téměř nepamatuju, kdy jsem nějaký lesk nebo rtěnku úplně dopotřebovala. Mám toho hromadu ve všech kabelkách, na koleji i doma a myslím, že další bych neupotřebila. Chápu, že je to hlavně o tom překvapení a zkoušení něčeho neznámého – s tím jsem objednávala například Misshabox, ale potom ve mě odeznělo nadšení a já si uvědomila, kolik toho vlastně reálně z průměrného boxu využiju a kolik jsem přitom utratila... a převládla rozmrzelost a rozhodnutí, že už si jen tak další box neobjednám ^^'
    Ta první rtěnková krabička, která ti přišla, je ale každopádně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně právě missha box nebavil nikdy. jednou jsem uvažovala, že bych si koupila, a naštěstí se na mě nedostalo. nelituji. takže já to naprosto chápu, oni prostě krabičky nejsou pro každého. a stejně tahle rtěnková si myslím, že dlouhodobě je docela blbost. fakt nevím, co bych dělala s padesáti rtěnkama ročně.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...