čtvrtek 25. září 2014

Nature Republic: Botanical Pure BB Cream

* koupené na eBay, ale už vám asi nepovím u koho přesně

Tento BB krém jsem si objednala hned po tom, co jsem si postěžovala na jeho sourozence, že je moc tmavý. Naštěstí se moje noční můra nekonala a Pure je výrazně světlejší než jeho Fresh varianta. Takže je to dobrý, střílet jsem se nemusela. I tak je ale tento BB dost tmavý, pro mě tak akorát na léto. Odstín je navíc docela došeda, mi přišlo, trošku mě to zbavovalo zdravé barvy ve tvářích a musela jsem s tím pracovat mírně opatrně.




Krytí. Je velmi dobré, na ChoBo to nemá, ale Matisu se to docela vyrovná. Tedy s troškou nadsázky. Nature Republic se totiž mnohem déle aplikuje a hlavně se na něj musí opatrně. Musí se pořádně rozmazat, jinak má tendenci hromadit se (v mém případě) mezi obočím, v knírku nad horním rtem a v nosoretních rýhách (to jsou ale jakože moje tradiční problematické oblasti s makeupem). Zas si to ale nepředstavujte nějak tragicky, pořád je doba rozmazávání kratší než s nějakým makeupem. Navíc... pokud si aplikujete jenom malé množství, tak je rozmazáno hned. Pokud si ale dáte větší množství BB a málo ho rozmažete, tak to vypadá maskoidně, krém jakoby ani nepřilne k pokožce, zůstane výrazně našedlý a navíc vytvoří hlavně kolem pusy mapy.

Aplikace. Během několika omylů a úspěchů jsem se tedy dopracovala k ideálnímu postupu, že nanáším dvě slabší vrstvy. Nutno říct, že moje aplikace BB je prostě humpolácká: nanesu do dlaní, zahřeju v dlaních, promnu spolu, dlaněmi nanesu na obličej a rozmažu. Pokud použijete klasicky prsty nebo štětec, tak většina těchto problémů odpadává, protože si prostě dáváte toho BB míň a lépe korigujete, kolik toho kam dáte.

Množství. Já ho dávala fakt hodně a dvě slabší vrstvy mi přišly akorát. Nebylo to ani tak kvůli krytí, pro běžné dny by mi stačila i jen jedna vrstva ke spokojenosti. Ale chtěla jsem si být jistá kvůli SPF. Nemám a nikdy jsem snad neměla opalovací krém na obličej, nahrazuji ho právě už několik let BB krémy, před tím to byly vždycky makeupy. Takže od BB prostě požaduji minimálně v létě SPF větší než menší. To tento docela splňuje a známe to všichni, opalovacího krému si dáváme tak obecně málo, takže jsem SPF sychrovala dvojí vrstvou. A to není vše, často jsem odpoledne přidávala. Takže ráno dvě vrstvy, procházka, koupání a tak. Po obědě odpočinek a jednu vrstvu jsem přidala, než jsem se tedy vyvalila na sluníčko v rámci odpoledního plavání. Z toho také vyplývá, že malá tubička (BB má jenom 25 ml, oproti obvyklému půl decáku) mi vystačila zhruba dva a půl měsíce. Prostě ideální letní makeup!




Výdrž. Co je na tomto BB tak skvělé je i jeho výdrž. Vydržel v podstatě celý den. I když jsem si dala některé dny jenom jednu vrstvu a jenom ráno, tak vydržel. Vydržel i moje šipky do vody a stále jsem měla večer co odličovat. Vydržel i utírání obličeje do ručníku, i když tedy nějaké ty barevné stopy zanechal a muselo se na to opatrně... stejně jsem pokaždé měla večer co odličovat.

Vzhled na pleti. Je moc pěkný, jak to prostě ty BB krémy umějí. Navíc stejně jako ChoBo i tento na mně pracoval tak, že večer vypadal lépe než ráno po nanesení. Jak se postupně přizpůsobuje pleti, tak to u mě prostě vypadá líp. BB není úplně matný, spíš bych ho přirovnala k takové svěží pleti, já ho pro jistotu i pudrovala, ale myslím si, že to ani nebylo až tak potřeba.

Závěr? Ale jo, ten BB vůbec není špatný. K tomu ta hezká kytičkovaná tuba, cena snad kolem deseti dolarů, příjemná konzistence, celkem ucházející krytí, dobrá celodenní výdrž a SPF 30. Za velkou výhodu považuji i malé balení, 25 ml mi vydrželo akorát na léto, tuba je hodně skladná a bez problému jsem si ji přibalila kamkoliv. Trošku zamrzí ten tmavší odstín, ale to bude beztak jenom můj problém a navíc správný letní BB se trošku tmavší snese. Pokud jde o složení, tak BB obsahuje klasické silikony, ale nepřišlo mi, že by měly nějaké extrémní vlivy na kvalitu pleti. Možná trochu jo? Ale stejně si myslím, že u mě to bylo spíš hormonama než konkrétně tímto BB. Takže BB určitě ano... jen tedy Matis v roli oblíbeného BB samozřejmě nahradit nedokázal.


bez - obtisknutá dlaň
1 vrstva - 2 vrstvy


Ukázka krytí. Moje pleť stále není dokonalá, spíše než pupínky mě teď už trápí skvrny. Ať už pigmentové, které mi toto léto nějak naskákaly. Nebo ty od pupínků, které se mě neodbytně drží. Ale tento BB si s maskováním docela poradí. Prostě taková letní pohoda.

4 komentáře:

  1. vypadá krásně, i tuba, i krytí! Dělá ti fakt pěknou tu pleť. Já jsem ted na tom s BB nějak bídně, nic mi na tom xichtě nedrží, hodinu na nanesení vypadám jak nanyna.... a ani jsem teď nějak netrefila odstíny, takže je to nanyna na ntou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj tak to je špatný. mně naopak přijde, že mám na makeupy zrovna docela štěstí... a tento fakt nebyl vůbec špatný.

      Vymazat
  2. Myslim, ze kedysi davno, ked bola BB-ckova sezona v plnom prude som po nom pokukovala na eBay, potom som akosi pokrytecky presla na CC-cka a na teto zabudla.. Ale na tebe vyzera fakt super, mozno to este zvazim :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já nevím, taky jsem samozřejmě přešla na CC... a nějak mě neohromila. málo kryjí, spousta z nich se rozmazává hůř než většina BB a navíc jsou většinou i dražší. no prostě CC už neberu.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...