čtvrtek 11. září 2014

Péče o pleť srpen/září

Takže péče o pleť... no je taková ustálená a zároveň rozjívená. Pomalu jsem vstoupila do posledního měsíce svého aalborgského dobrodružství. Velké množství kosmetiky už odjelo domů, co mi tady zbylo, pomalu dochází a já doufám, že toho brzy dojde co nejvíc. Abych to nemusela domů vozit vlakem. Taky nastal čas všech těch možných vzorků, které jsem si nabalila s sebou. Některé jsem během pár použití milovala, většina z nich mi přijde taková neslaná nemastná.

S péčí ráno jsem na tom trošku špatně. Hlavně proto, že dost často se ranní péče o pokožku nekoná. Jo přesně tak, ráno vstanu, pak celý den vegetím v pyžamu. A když přes den nikam nejdu, tak logicky se ani nemyju, ani nemažu, ani nemaluji, ani prostě nic. Všechno to umývám až večer. Takže ranní péče je taková, že k ní ani nemám moc co dodat. Snad jen jediné. Nečekala jsem to, ale nakonec jsem se zamilovala do L’Occitane čistící pěny.




Večer se před spaním tedy umývám. Odličuji už asi měsíc výhradně jenom Evolve a už se fakt těším, až to skončí. Spotřebovávám všechny čistící gely, co jsou skoro až na dně... a taky se těším, až se jich zbavím a místo toho zařadím L’Occitane i večer. Mažu se stále Kiehlsem MRC a asi no nevím, stydím se to sem pomalu i napsat, ale nesnáším ho. Nic to nedělá. Ale fakt nic. Jako beru, používám ho asi půl roku, ty první tři měsíce se mohl vymlouvat na to, že ho nepoužívám systematicky, ale teď fakt tři měsíce nemažu nic jiného, jenom příležitostně Darphin balzámem, a prostě Kiehl’s nedělá nic.

Dokonce půjdu tak daleko, že řeknu, že moje pleť vypadá ráno líp, když se večer namažu čímkoliv jiným než slavným Kiehlsem. Dokonce vypadá líp, i když se večer vůbec nemažu. Navíc ten Kiehl’s vůbec neubývá, fakt ho nesnáším, po půl roce používání tam mám pořád víc než půlku a já už nevím, jak se toho zbavit, mi to přijde naprosto zbytečné a prostě to nechápu. Otravuje mě dávkování a tou krásnou lahvičkou bych nejraději mrskla proti protější zdi. A už to nechci. Ten poslední měsíc spolu ještě přežijeme, protože nic jiného tady stejně nemám, ale prostě už to nechci. Tak a tohle bylo moje velké blogerské přiznání.




Stejně tak se snažím i dopotřebovat masky, u některých je to otázka poslední seance, u jiných posledních pár seancí. Musím říct, že jsem se docela zakoukala (nebo spíš by správným výrazem bylo asi zamazala) do Origins Out of Trouble. Dokonce přemýšlím o tom, že bych si koupila ještě jedno balení do zásoby.

Blbý tedy trošku je, že většinou se po Out of Trouble namažu zase tím zapeklitým Kiehlsem a mám po náladě, ale Origins je fakt super. Jeho bratrskou černou masku jsem poslala domů a to jenom proto, že prostě tahle bílá je mnohem ale fakt mnohem lepší. A v létě navíc byla úplně skvělá i díky tomu, že studila. No krása prostě!




Ještě si tady napíšu poznámku, co na to všechno moje pleť... no vypadá, že jí to je asi jedno. A je sice mírně flekatá, ale víceméně normalizovaná a nezlobí se. Ale už se určitě těší, až se vrátí domů, kde na ni čeká sérum MyChelle!

13 komentářů:

  1. Ahopj, já bych od Tebe případně zbatek Kiehlsu koupila. Velice ráda bych jej zkusila, ale vzorky jsou titěrné a menší balení neprodávají. A dát takové prachy za něco, co je možná k ničemu ... Díky za odpověď, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, no já už jsem ho tam napůl slíbila někomu jinému.

      Vymazat
    2. Šárko, v pražském Kiehlsu dají na požádání zdarma "deluxe" vzoreček, který má tuším tři až čtyři ml, určitě mi vystačil na několik namazání. Lia

      Vymazat
    3. jj na vyžádání dávají velké vzorky. tedy český obchod vyzkoušený nemám, ale ve všech zahraničních mi vždycky dali takové až cestovní balení. třeba tubička BB krému mi vydržela už asi týden a pořád tam mám.

      Vymazat
    4. Holky díky za reakce! Já jsem tam byla a právě, že jsem dostala jen takový hodně pidi vzoreček (a to jsem tam nakupovala a vysloveně požádala). Bylo mi řečeno, že víc mi dát nemohou. Mělo to 2ml a s ohledem na značně nešikovné dávkování (a i mé ruce ;0) tak mi to vystačilo asi na 5 použití a z toho jsem nedokázala nic moc posoudit.
      Pokud by se něco změnilo, ráda budu v pořadníku ;0)
      Díky!
      Šárka

      Vymazat
  2. Tak ono drhnutí pleti jen 1x denně jí prý prospívá, že ji to nezbavuje toho ochranného filmu :). Mě zaujal ten Pycnogenol, co to je za sérum? Já jsem na něj narazila jako složku u Real Purity a pochopila jsem, že je to nějaký výtažek z dubu, ale tam to skončilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mojí pleti to prospívá jak kdy. spíš je spokojenější, když se ráno umyju, tonizuji a mazat se ani nemusím, ale kupodivu večer vypadá pleť lépe, když jsem přes den nosila makeup. ale prostě když se někomu nechce umývat...

      pycnogenol by měl být právě nějaký super silný antivráskovač. podporuje tvorbu kolagenu, elasticitu a tak. snad je to i antioxidant a prostě zázrak. no zatím jsem si nevšimla, ale to sérum je docela příjemné. (i když tedy přítomnost silikonů trošku mrzí)

      Vymazat
    2. s tím make-upem mám kupodivu tu samou zkušenost, s ním mám pleť hezčí, asi že funguje jako bariéra, nevím.. Super, díky, sérum pohledám (vrásky nějak začínají :D).

      Vymazat
  3. a nedalo by sa, prosím, trochu viac o tej čistiacej pene? viktoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no určitě někdy toho bude víc... ale tak ve zkratce. je hodně jemná, ale vyčistí kdeco, dokáže i odlíčit bez problémů. je hodně krémová a ta pěna fakt vydrží, není to takový to, že nanášíš pěnu a najednou kde nic tu nic. dobře se smývá, nevysušuje a navíc hezky voní. jediné negativum, co jsem zatím našla, je to, že sakra rychle ubývá. používám ji asi dva měsíce a mám tam toho míň než půlku.

      Vymazat
  4. Ahoj, teprve tvůj blog objevuji, ale velice se mi líbí a moje peněženka tě pomalu začíná nesnášet, protože už jsem u tebe objevila asi 5 věcí, které prostě nutně potřebuju :D
    Ráda bych se tě zeptala, kde kupuješ ten Pure Refining Toner - jde to pouze na oficiálních stránkách? Dívala jsem se na ně, ale moc se mi nechce do toho poštovného :( Tak hledám jiné cesty. Moc díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pore refining toner bohužel pouze na domovských stránkách silknaturals.com a jo... to poštovné je likvidační, to souhlasím. zatím to řeším tak, že objednávám po třech lahvičkách, ale ta cena není zrovna sluníčková...
      jinak můj blog děkuje za přízeň a pozdravuje peněženku.

      Vymazat
  5. L'Occitane pěna je děsně fajn... a v kombinaci s maskou ze stejné řady už vůbec nemá chybu :-)

    Trochu mě zarazila poznámka o Kiehl's. S touhle kosmetikou zkušenost nemám, ale chtěla jsem se vypravit směr Smíchov a zjistit, proč nad ní všichni ucvrkávají a vozí si zásoby z Emeriky. Takže to vidím zatím jen na vzorky. Pro jistotu :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...