úterý 7. října 2014

Čistící pleťové pěny

... jsou mou novou závislostí. Nebo spíš tak nějak doufám, že tyhle jsem koupila a na delší dobu mi to bude stačit... ale jistá si nejsem, v hledáčku mám ještě:

tu červenou od Ole Henriksena (tomu malému balení asi fakt neodolám, navíc potřebuji něco malého a skladného na cesty)

ta od Emma Hardie by se mi taky líbila

ještě se mi vybavuje ta od Funny Bee, tu už jsem jednou málem koupila, ale pak mě zastavil asi poslední kousek mého rozumu...

no a sice to sem úplně nepatří, ale tajně toužím i po Exfoliate Foaming Cleanser od Suki.

Prostě pěna je moje nová hvězda... což je dost na pováženou, protože asi přeci jenom preferuji umývat si obličej mýdlem... ale nedokážu přestat nakupovat ty čistící pěny. 

Kam se můžu jít léčit?




Tak která se vám líbí nejvíc? 

Nebo taky... kterou mám otevřít jako první, až mi dojde L’Occitane?

27 komentářů:

  1. já si otevřu léčebnu závislosti zaměřenou tímto směrem, napíšu si na to nějaký projekt, proč bych měla psát pořád jen na bité ženy a prostituci, že... získám peníze z EU a to bude panečku léčebna jak víno! Takový letní tábor, jen celý rok :)
    A pěny bych brala asi podle expirace,at to ma nejaký řád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? takže pojedeme na tábor?

      Vymazat
  2. Čistící pěny taky miluju, úplně jsem zapomněla, takže teď žádnou momentálně nemám.. Musím si nějakou pořídit!!!))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj čistící pěny jsou bezva! jsem ráda, že v tom nejsem sama.

      Vymazat
  3. Mě by zajímalo, jaká je ta L'occitane. Už jsem nad ní párkrát uvažovala, ale nakonec nikdy nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fajn. hodně jemná, ale vyčistí a odlíčí a si všechno.

      Vymazat
  4. Doufám, že si brzy najdeš zase jinou obsesi, pěny mě moc neba. Ale načnula bych nejdřív Murad nebo NUXE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já asi nejdřív načnu rudolpha... mi přijde nejvíc přírodní a nejvíc náchylný ke zkažení. a jakou novou obsesi bych si měla pořídit?

      Vymazat
    2. Mě teda pěny taky moc neba, ale začala jsem přemýšlet, jakou jinou obsesi bych ti doporučila a mám tak nějak pocit, že jsi snad už všechny měla... Nebo se pletu?

      Vymazat
    3. hele určitě jsem neměla ještě na oční stíny. nebo tužky na oči ani řasenky. kdysi dávno jsem tedy měla takovou menší na gelové linky (naprosto zbytečná obsese... gelovky mi všechny vyschly a nezbylo mi nic). a pak ještě vlasovka, tu bych taky mohla nějak obsesivně prozkoumat víc. to samé i tělové krémy/másla, oleje (vlastně jakékoliv), laky na nehty, sprchové gely, oční krémy... jako jo témat by se našlo hodně.

      Vymazat
    4. No jo, ale nic z toho mě nezajímá... Možná oční krémy, protože to teda flákám a mažu se většinou normálním krémem, protože mě štve, že ty oční trvá tak dlouho spotřebovat... Jako vlasovka by mě zajímala, ale ne od někoho, kdo má takhle krásný vlasy, to pro lidi jako jsem já, nemá žádnou vypovídající hodnotu. Gelový linky si pamatuju. Nechceš obsesit s rostlinnýma olejema? To by mě zajímalo... Žádný DIY projekty, jenom samotný oleje, na to se chystám sama už dlouho, ale zatím jsem skončila u mandlovýho, arganovýho a šípkovýho (koksák nepočítám a oliváč je jídlo, tak ten taky ne). Ale hrozně mě lákají ty, co jsou doporučovaný na suchou a zralou pleť - makadamiový, avokádo... Tak a asi mám obsesi já teď...

      Vymazat
    5. když já nevím... mě oleje nebaví. to si asi budeš muset obsesit sama. navíc v tomto ohledu mám novou začínající závislost... decleor

      Vymazat
  5. Taky dodělávám L´Occitane a já už skoro jistě (snad? ano?) vím, že půjdu do Biooo pro Mádaru - prý je moc fajn. To ti asi k léčbě moc nepomohlo... No, ty nám to taky neulehčuješ :-D. paaa! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to dobrý, mádara mě neláká, takže ji budu směle ignorovat.

      Vymazat
    2. Pročpak, pročpak? Víš něco, co já ne?! :-)
      Mně je ta značka veskrze moc sympatická - zkoušela jsem několik vzorků, vyplácala toner a s radostí používám jejich přírodní a funkční deo-kuličku, snad nebude pěna šlápnutí vedle - dnes jsem ty jejich sympatické serepetičky okukovala spolu s S5 séry.

      Vymazat
    3. no... to bude asi tím, že mi mádara přijde nudná. a v souvislosti s tím i předražená. jako chystám se vyzkoušet toner, zrovna mi dochází a asi půjdu do mádary. ale ta pěna... prostě mě neláká. navíc jsem v nějaké recenzi snad četla, že pěna jakoby vyprchá, že ji na sebe namažeš a najednou na obličeji není. právě na loccitane se mi líbí, jak je bohatá a můžu se s ní měnit nekonečně dlouho a furt je to dobrý... takže pro mě mádara asi spíš ne.

      ale s5 naprosto schvaluji, ty jsou boží a stojí za každou utracenou korunu!

      Vymazat
    4. Mně se od mádary líbí strašně krémy, všechny, co jsem zkusila (takže skoro všechny :-) ), byly strašně příjemný. Akorát mi moc nevoní. A úplně nejvíc mě dostal ten SOS hydratační, až dodělám, co mám, tak si ho asi pořídim. Ale ta pěna mě taky vůbec neláká, nevím, proč. Co mě ale naopak láká moc, jsou jejich nový olejový séra, na ty se fakt těšim.
      A s S5 souhlasim.

      Vymazat
    5. Děkuju za reakci - ono taky na S5 séra jste mě beztak nalákaly vy dvě ;-). Ano, o její "prchavosti" jsem četla taky, ale záhy jí osobní zkušenost kamarádky popřela, zaujala mě tam i Naobay pěna, ale složení má Mádara hezčí a její jednoduchost se mi líbí, i design a barevná kombinace. Nicméně jsem zvědavá na tvoje další zkušenosti, Nuxe by mě lákal asi nejmíň, ostatní všechny ANO! ;-)

      Vymazat
    6. od Mádara mě vlastně ještě lákají mýdla. ta na obličej... to bych si zase jako říct dala. séra? nevím... asi jsem k nim lhostejná. navíc teď jsem začala jakési céčkové sérum... a mám pocit, že nic dokonalejšího neexistuje. chci se v tom vykoupat celá! uvidíme, jak dlouho mi to vydrží.

      Vymazat
    7. Jakési?????!!!!! Jaké??? :-D

      Vymazat
    8. mad hippie céčkové sérum. a po prvním týdnu používání si myslím, že je skvělé! ale pro jistotu mě raději ber s rezervou.

      Vymazat
  6. Nuxe, ale klidně všechny! Jak jsou vedle sebe, tak jim to fakt sluší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? nuxe? mě nejvíc láká ten murad... a zrovna ten má nejdelší trvanlivost, takže si bude muset počkat.

      Vymazat
  7. Já mám doma Biodermu Hydrabio Mousse a spíš jsem se ujistila, že já jsem spíš na mycí gely:) Používám mořskou houbičku a ta pěna se pod ní vždycky nějak ztratí:) Právě hledám ten ideální gel, zatím zkouším a zkouším:) Docela mi vyhovoval Salcura Antiac, i když je víc čistící, tak mi po něm překvapivě nepne pleť:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s mořskou houbičkou je pěna asi dost na nic. takže chápu. já čistící gely ráda moc nemám, buďto jsou moc čistící nebo naopak jsou hydratační a nechávají mi na pleti povlak, což nesnáším. ale jinak nad salcurou jsem kdysi uvažovala, ale pak jsem to právě z tohoto důvodu zavrhla. navíc zrovna teď čistící gel fakt kupovat nepotřebuji.

      Vymazat
  8. Mno tak já budu jediná a zahlasuju za Tromborga, ani nevím proč, asi iracionální náklonnost, a ty další značky mě navíc moc neberou.
    Ale mě vlastně ani čistící pěny moc neberou, jen jsem chtěla hlasovat. A za Tromborga. Když chudák neměl ani jedinej hlas. :))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... moc mu to nepomohlo, furt si myslím, že první přijde na řadu ta od rudolfa.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...