středa 15. října 2014

Péče o pleť v říjnu

Měli byste asi vědět jednu věc. Když jsem se vrátila domů, tak jsem skoro komplet vyměnila péči. Všechno jsem načala nové (kromě toneru a čistící pěny, ty mi dojdou asi nejspíš tak za dva týdny) a všechno jsem vzala ze svých nasyslených zásob. Já věděla, že jednou se mi budou hodit všechny ty před rokem utracené peníze a nasyslená kosmetika. A od té doby miluji Decleor a taky Mad Hippie sérum, je to o tolik lepší než Kiehl’s MRC! Opravdu to viditelně regeneruje a sjednocuje pleť!

Co se týká masek, tak jsem do koupelny nastěhovala to, co jsem chtěla mocmocmoc vyzkoušet a co stojí za to (Omorovicza, Oskia, Tromborg), a k tomu přidala něco málo, čeho bych se ráda zbavila (černá Origins, Antipodes peeling, La Chaton), a taky něco málo, co stojí za zkoušku (Avon, Out of Trouble Origins), ale zatím na to nemám úplně ujasněný názor.


TOP 5 mojí současné péče:

5 Oskia Renaissance Mask
4 Le Chaton Výživná tvarohová maska
3 L’Occitane čistící pěna
2 Decleor Baume Excellence Night Balm
1 Mad Hippie Vitamin C Serum






14 komentářů:

  1. Ja mam silne podozrenie, ze cely rad Excellence od Decleor je vyborny - mala som z neho uz asi tri vyrobky a vsetky robili paradu :) Ale zatial ich pomyselne odkladam na par rokov neskor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... jestli je celá řada, jak tento balzám... tak já už sjíždím FD, co tam ještě mají.

      Vymazat
  2. Vzdycky u tebe vidim takovou kosmetiku, co skoro neznam. Neprozkoumane vody, kam se bojim. Ale mam doma k ozkouseni Antipodes Vanilla Pod a Divine Oil, tak snad budou fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no zrovna ten antipodes mě zatím moc neohromil... ale ještě mám doma masku, takže uvidíme, třeba ještě změním názor.

      Vymazat
  3. Já teda taky většinu neznám ani podle jména :)). Znám jen Oskiu a Antipodes a Origins a EH, ale nejvíc mě zaujala ta Oskia maska s MSM, to vypadá jako něco, co by mi mohlo taky vyhovovat (už začínám vyhledávat anti-ageing produkty, bohužel...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oskia je skvělá. někde mám doma i krém, myslím, že ten taky přijde brzy na řadu... na ten se fakt těším.

      Vymazat
  4. Chtěla bych se aspoň na chvilku dostat do tvojí koupelny.
    Ty jo, nechceš ji pronajímat? Jakože zaplatím vstupní poplatek, vejdu do koupelny, ošetřím pleť kosmetikou, která mi padne do oka a jdu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo... to ale musí být díra na trhu jak blázen. že bych se dala na podnikání?

      Vymazat
  5. Tak to mě pobavilo, s tím pronajímáním koupelny. Možná bych se k Tobě taky objednala. :-D
    Jé, to jsem ráda, že Avon přišel na řadu a jsem zvědavá, jak masku zhodnotíš. Jo a hele, když na twitteru píšeš o tom scrubu od Garnieru... Já si ho nedávno pořídila (za 50% v dm na základě slevové knížky), zatím jsem ho zkusila jen v ruce a já tam cítím smradlavý YR sprcháč! Bože, ta vůně je u mě doma zpátky! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele ten avon je ale docela v pohodě, zatím tedy jenom dvakrát vyzkoušený, ale hodně mi voní, takže je to na dobré cestě.

      a garnier oil scrub voní jako YR? a sakra... se budu muset do té drogérie snad vrátit a ta sleva už nebude platit a já ho koupím jak blbka za plnou.

      Vymazat
    2. No já mám pocit, že to platilo do včerejška. Ale za plnou to nekupuj, však ono se to zas v nějaké akci dřív nebo později objeví, to bych se divila, kdyby ne. Já se s ním zítra osprchuju a uvidím, třeba se nakonec bude tvářit jinak.

      Vymazat
    3. si spíš myslím, že jak nechodím do drogérek, tak na to nejspíš zapomenu a pak budu litovat... a pak abych to napravila, tak to koupím někde v první drogérce za plnou. no uvidíme.

      Vymazat
    4. Tak jako úplný YR to není, ale jasně ho tam cítím, prostě jo. Taková ta teplá "roiboos" vůně, která mi nedělá dobře, tam je. Jinak je to ale docela fajn, si myslím.

      Vymazat
    5. tak jsem šla dneska kolem tety, honem jsem to očuchala a taky to tam cítím. no ale za 159 to asi nechci. škoda no... tak asi kdo si počká, nějaké té akce se dočká!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...