neděle 30. listopadu 2014

Adventní kalendář?

Tak jo. Asi to není dobrý nápad. Asi to nevydržím. A možná mě to nebude bavit. Prostě až to skončí, tak to poznáte. Teď jen doufám, že neskončím třeba třetího nebo tak nějak.

Rozhodla jsem se motivovat (sama sebe) a bilancovat (pro vás), aby bylo jasno, co za to letos stálo a co za to nestálo. A naplánovala jsem si 24 článků o tom nej 2014, pěkně po jednom až do Štědrého dne, jakože blogovací adventní kalendář. Plán je to skvělý, co ho může zkazit?

Moje lenost. Tak uvidíme, kdo vyhraje. Lenora nebo blog? A budeme těch 24 adventních článků číst ještě v únoru? Samé otázky... tak co myslíte?

Já myslím, že se mi zdá naprosto neuvěřitelné, že jsem kdysi dokázala psát jeden článek každý den. A obdivuji blogerky, které toto zvládají. K tomu chodí do práce, do školy, mají děti a tak... no tak si to zase měsíc (skoro měsíc) vyzkouším, můžete hádat, kolik dní mi to vydrží... 


(už teď si připadám z toho unavená)

(no nic, uvidíme se znovu zítra!)

15 komentářů:

  1. Já ti fandím a věřím, že vydržíš mnohem déle než tři dny. Moc se na články těším, doufám že to vyjde, ale zas je blbost to lámat přes koleno, kdyby se ti psát nechtělo... Uvidíme, dala sis teda fakt velký úkol. S radostí budu otevírat kalendář (článek na bloggeru) každý den. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se těším na články. I kdyby to nakonec bylo "jen" obden :-)

    OdpovědětVymazat
  3. pokojne pis az do unora, len pis, citas sa dobre :-)...

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se a doufám, že to vydrží co nejdýl. A nebo si těch 24 příspěvků budu klidně dočítat i v únoru.

    OdpovědětVymazat
  5. Super, těším se! Hele a jestli se můžu zeptat, odkud máš ty minerální make-upy ulovené během black friday?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. koupila jsem willow tree minerals satin foundation a k tomu vzorky toho víc krycího makeupu. druhá objednávka just pure minerals cameo a vzorek alabaster.

      sleva na JPM 15% platí snad až do půlky prosince, WTM 25% končí dneska.

      Vymazat
    2. super! nejsem v tom sama. jinak JPM u nich na justpureminerals.com nebo Etsy. WTM zase jenom na Etsy.

      Vymazat
  6. děkuji všem moc za komentáře. tak uvidíme, jak dlouho mi to vydrží...

    OdpovědětVymazat
  7. Do toho, do toho! :-D

    P.S. - Zavazuju se, že se každý den!! zajdu podívat, jestli přibyl další díl! (nojo, je to vo fous jednodušší ;-))

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem na tebe teda zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
  9. jen prosím piš.máš moc pěkné,užitečné a vtipné články

    OdpovědětVymazat
  10. no tak jo no. challenge accepted! a děkuji moc za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  11. Tesim se na clanky a drzim palce,at ti to vydrzi az do konce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...