neděle 23. listopadu 2014

Co koupit na iHerb? Možná Deep Steep?

Dneska to bude rychlé. Já totiž nevím, jestli ano nebo ne.

Takže ano! Sympatické složení. Pěkný design. Vůně. Hlavně ty vůně, mám doma tři. A kdybych si bývala byla nekoupila tu mint a při nákupu si byla bývala uvědomila, že mátové vůně nemám v kosmetice ráda, tak bych byla bývala spokojená se všemi. Takto se mi dvě líbí a ta třetí... no tak já už to vydržím, asi si ji nechám na léto, to ten chladící mint ještě snesu. (Jo peeling totiž chladí.)

Chtěla jsem si koupit i tělová másla, ale nakonec jsem odolala a koupila jenom peelingy, ty totiž spotřebovávám výrazně rychleji, kdežto tělová másla se mi nějak hromadí. A peelingy špatné nejsou. Obrousí, namažou, zavoní. Hezký to je, to zase jo.

Takže spíš ne? Ale něco mi tomu chybí. Něco, co bych si řekla, ano... tento peeling si chci koupit znova. Chci s ním zestárnout. Stejně jako jsem si to řekla u Ceano. Kdežto tohle má menší chybičky. Peelinguje to míň, než bych si představovala. A nesmí se nanášet na moc mokrou pokožku, protože pak se cukr hned rozpustí a nepeelinguje to skoro vůbec. Je to až moc mastný a špatně se to smývá. Navíc Ceano mi na těle voní déle.

Chybí mi tam nějaké souznění. Chtíč a vášeň. Je pravda, že za jedno balení peelingu jsem zaplatila jen něco málo přes stovku... ale pořád nevím, jestli se mi to v podstatě vyplatilo. Jestli jsem spíš neměla tyhle tři kousky kupovat, ušetřit tři stovky a připlatit si... a konečně si koupit ten Pure Fiji v plném balení.

Takže Deep Steep... konečný názor na to nemám, asi zkusím příště tělová másla a pak se teprve uvidí. 



9 komentářů:

  1. Mně by se určitě hromadily peelingy, protože bych je zapomínala používat, zatímco tělových másel není nikdy dost a mizí velmi rychle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to u mě zase peelingy mizí fakt rychle. když už si vzpomenu, tak fakt peelinguji jako o život a mizí to, ani nevím jak. kdyžto ta tělová másla se mi nějak hromadí.

      Vymazat
  2. jj, obaly jsou moc hezké :). Mně moc vyhovuje, ale souhlasím, že je mastnější a moc nebrousí (to je pro mě spíš plus, že je jemný). Chtěla bych ještě ten s guavou a příště 100% zkusím Ceano, úplně jsem na něj zapomněla, ale chtěla jsem ho už tehdy, když jsi na ně psala recenzi myslím v létě? Jo a tělové máslo mně osobně moc nevyhovovalo, na mně moc těžké a dlouho se vsakovalo... víc mě lákají jejich mléka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sakryš, tak to bylo už v únoru :D, ale pamatuju i ten článek jako včera!

      Vymazat
    2. no a tak Ceano článek vlastně byl o létě, takže vlastně máš pravdu. jinak musím říct, že ani Ceano není 100%, je na mě trošku až moc mastný... já prostě ten svůj nejideálnější peeling stále hledám. a jen tak nějak tuším, že to je Pure Fiji (prostě si nedám pokoj, dokud si ho nekoupím)

      Vymazat
  3. Mne su sympaticke skor peelingy s morskou solou, najlepsie z mrtveho mora. To mi pride, ze musi byt urcite lepsie ako cukor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když já ty solný nesnáším. pálí a navíc jsou většinou moc jemné, cukr má větší krystalky. ani ta sůl z Mrtvého moře mi nepřijde dostatečně drsná jako některé cukry. (a navíc stejně štípe, ať už je ta sůl odkudkoliv.)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...