neděle 2. listopadu 2014

Etude House: My Castle Hand Cream

Pro Etude House mám prostě slabost. Sice asi nedělá tu nejlepší asijskou kosmetiku, ale jejich limitované edice... ach... tak nějak asi patří mezi ty nejroztomilejší ze všech různých limitovaných edic vůbec. A nejen v Asii. Stačí jenom vzpomenout na antoinettskou nebo cukrářskou kolekci... a prostě aaach, hrňte to na mě lopatou.

Takže... když jsem narazila na můj dům - můj hrad kolekci, tak jsem prostě neodolala a okamžitě objednávala. I když mi prstík tancoval na touchpadu u kolekce všech čtyř, tak nakonec asi zapracovaly nějaké zbývající šetřící buňky a já koupila jenom jeden kousek... ten sušenkový, protože mi prostě zněl nejlíp. Ale je dost dobře možné, že další varianty ještě nasbírám, uvidíme, protože ty domečky jsou prostě strašně roztomilé úplně všechny.

A na živo? Je to pořád super a pořád chci ty domečky vlastnit všechny. Jen tak. Kvůli obalu. Konzistence je poměrně hutná, ale dobře se roztírá i celkem rychle vsakuje... ne že by na tom tak nějak záleželo. 

Však koho zajímá, co je vevnitř, když to tak pěkně vypadá. 

Vůně je docela jedlá, fakt snad skoro až sušenková, jen tedy slabá... klidně bych i přidala, když už to je balené tak roztomile, tak to ještě pořádně kýčovitě ovoníme ne... alespoň tak bych uvažovala já, když bych náhodou byla někde u zrodu. Tak ne no... vůně je spíš sofistikovaně nenápadně jedlá. Moc hezká.

No jo, potřebuji další domečky! 

Kupovala jsem na eBay.






17 komentářů:

  1. Já pořád ještě trochu odolávám, ale jen proto že na účtě nemám peníze. Až budou, tak i přes zásobu krémů objednám asi celou kolekci.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný, naštěstí mě podle popisu vůní zaujaly jen dva baráčky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem včera objednávala na ebay nějaké vánoční dárky a samozřejmě jsem přihodila i něco pro sebe, mimo jiné i růžový domeček! Moje sovičky a kočička ho totiž strašně potřebovaly.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, tak takový krém potřebuju taky! Konkrétně tedy ten zelený. (Co na tom, že krémy na ruce nestíhám spotřebovat.)

    OdpovědětVymazat
  5. a co složení ? asi moc přírodní nebude co? :/ škoda ten obal je fakt ujetě roztomilý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je na EH stránkách a jako přírodní není, ale zas extrémně velký výsměch to taky není. takový docela průměr, silikony ano, parabeny ne, minerální nebo parafín taky ne.

      Vymazat
  6. Ježiš to je roztomilé, to chci asi taky! Ta celá sada vypadá teda neodolatelně.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ti moc děkuji, domeček už jede:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj! Taky mam pro Etude House slabost :) Bydlim v Asii a Etude House obchody jsou opravdu roztomile a obaly taky. Samozrejme tady je EH kosmetika pro skolacky (i starsi pani se srdcem skolacky), takze zadne zazraky se nekonaji, ale kvalita je v tom, ze nic mi z jejich nabidky neuskodilo, a nektere vyrobky kupuji opakovane :) Takze z tech levnejsich znacek je Etude House moje nejoblibenejsi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty ji mi tedy dala. Na roztomilosti obecně moc nejsem, ale tohle je naprosto dokonalý vánoční dárek. Jdu cvičně objednat hned dva a poté se ještě uvidí...

    OdpovědětVymazat
  10. Ó, ty sis tu rozkošnost koupila! Já zatím stále odolávám a držím se... a třeba doufám, že se někdo ze známých pochlapí na Vánoce, i když už tak jako tak od Etude něco pod stromečkem očekávám O:) Odolávám teda hlavně proto, že krémy na ruce mi nic extra neříkají - tak teď nevím, zda mám být ráda, že je náplní "domečků" právě toto a já tak ušetřím, nebo zda bych z toho měla být rozladěná.

    OdpovědětVymazat
  11. děkuji všem moc za komentáře a přeji krásné nakupování. (a tomu, kdo už koupil, závidím... taky si jich musím koupit víc.)

    OdpovědětVymazat
  12. Domeček vypadá fakt suprově, já mám od EH sovičku a ačkoliv krem z není, plním ji dál jinými krémy a dělá, i tak v práci stále radost <3

    OdpovědětVymazat
  13. Proc Te ochranka nechtela pustit do Douglasu?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...