pondělí 17. listopadu 2014

Když dva dělají totéž...

Minulý týden jsem měla takový menší zkrat, jinak si to asi nedokážu vysvětlit. Jsem prošla Palladiem, navštívila tři obchody a v každém jsem něco koupila. Škoda šla do tisíců a celé to netrvalo déle než deset minut. 

Při té příležitosti jsem koupila vánoční edici alverde másel na tělo, a když jsem šla kolem The Body Shop, tak jsem tak nějak neodolala a koupila i jejich vánoční edici tělových másel.





No nebudeme si lhát, proti TBS mluví dva celkem závažné důvody. Cena. Protože za TBS cenu jedné sadičky si můžete pořídit od alverde tu sadu pětkrát. A za druhé složení, což mi až tak moc nevadí, ale stejně byste si měli uvědomit, že TBS prostě přírodní není, nikdy nebylo a nikdy nebude. Takže v těchto krémech najdete třeba PEG, Disodium EDTA i jeden menší silikonek.

Pro TBS ovšem mluví všechno ostatní. Jako nebudu vám lhát, je nutné vědět, že s alverde másly mám asi tak jako menší problém (osobní, jak jinak). Ať jsou jakkoliv sympatická ve složení, roztomilá v obalech a přístupná v drogériích cenově i fyzicky... tak mi je stejně sympatičtější TBS. (A to třeba pleťovku od TBS bych si asi nekoupila ani pod pohrůžkou násilí. Kecám, možná bych i koupila?)






Tak co se mi tak jako na TBS líbí:

(1) TBS másla lépe voní. alverde se sice snaží, ale i v této vánoční limitce ho prostě TBS válcuje na první dobrou. alverde voní slabě, což je škoda. Vůně TBS jsou také výraznější, odlišnější, pokaždé vím, čím se mažu, zatímco u alverde si je klidně spletu, když nedávám pozor.

(2) Ještě větší škoda je, že z pokožky pak alverde není cítit vůbec. Vlastně ani při mazání až tak cítit není. To většinu TBS tělových másel jsem ze sebe cítila i druhý den ráno, občas i druhý den odpoledne.

(3) A musím taky uznat, že TBS má lepší konzistenci. Snadněji se roztírá, rychleji se vsakuje, na těle je mi příjemnější. Zatímco alverde je takové jakoby nedotažené, něco málo tomu prostě chybí.

(4) Navíc a možná se mi to jenom zdá, ale přijde mi, že kvalita alverde je nestálá. Prostě když kupujete tělové máslo u TBS, tak víceméně je ta konzistence stále stejná a víte co čekat a to taky dostanete. Kdežto u alverde jsou celkem velké rozdíly mezi speciálními edicemi a stálou nabídkou, hlavně v konzistenci a v síle hydratace.

(5) Otázkou je taky účinek, což nejsem úplně pravá osoba k posouzení, protože nemám problém se suchou kůží. Ale i tak... mi přijde, že účinky těchto LE alverde se naprosto rovnají TBS. Jsem ochotná připustit, že alverde stálá nabídka tělové máslo makadamiové je výživnější, lépe hydratuje a déle na těle vydrží. Ale u těchto limitek mi to přijde jako prašť nebo uhoď... prostě ta výživná síla alverde není nějak světoborná.

(6) Na TBS mě taky baví, že jsou jednotlivá másla jinak barevná. Jo já vím, je to blbost, rozhodně na tom netrvám, ale potěší to.





Takže ne, já tu pětistovku utracenou za TBS sadu (brutálně předražená cena, to vám tedy povím) litovat nebudu. A možná, až po Vánocích nabídnou nějaké tělové máslo za polovinu... tak si ještě koupím. Zrovna teď se nemůžu rozhodnout, která varianta mi voní víc.

TBS mě prostě baví víc, i když je předražené...

Kdežto alverde je taková... chtěla jsem napsat chudá příbuzná... ale to ne. Jako ono svou práci odvede. Má úplně boží obaly a nebudeme si lhát, ty trojičky v rámci LE jednou za půl roku, co jsou pořád vyprodané... je prostě geniální marketingová strategie a by mě zajímalo, o kolik se zvýšily prodeje alverde másel. Navíc ta balení jsou fakt strašně pěkná, taková akorát do kabelky, na ruce nebo na cokoliv jiného. Nojo, ale přesvědčená o koupi plného balení fakt nejsem, oni ho asi stejně neprodávají, ale já o něm ani neuvažuji, takže v podstatě win - win situace, až na to, že vyhrává TBS a prohrává moje peněženka.





A vevnitř je prostě alverde jedna velká bílá nuda. Jo jsem povrchní!

37 komentářů:

  1. Hezký článek, přesně jak píšeš není TBS přírodní což mi přijde , že spousta lidí si stále myslí, to, že je jablíčko na obalu, ještě neznamená , že je i pod ním :) ale vůně mají opravdu krásné, to samé obaly ty prostě lákají jako vosy na med, fakt letos se jejich obchodu záměrně vyhýbám :D jinak bych neodolala. Mám předsevzetí, že prostě chci mít téměř vše z kosmetiky přírodní tak přeci nepodlehnu,ale ty máslíčka vypadají tak božsky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no není přírodní, na druhou stranu to zase není ani úplný chemický koktejl, takže já si tbs másla ve slevě občas i koupím. dvě stovky za plné balení je podle mě odpovídající cena. navíc já mám fakt ráda tbs konzistenci... jako 100% přírodní másla jsou super a ideální, ale takovou pěknou konzistenci jako má tbs asi nikdy mít nebudou.

      Vymazat
  2. Tvůj článek mě přinutil najít loňské máslo od The Body Shop. Voní kýčovitě kořeněně a má dokonalou konzistenci. Asi mi právě začaly vánoce... Na Alverde másla jsem zatím ještě nikdy nenarazila; vždycky jsou hned vyprodaná. Vlastně je to dobře, protože mi stejně trvá věky, než cokoli na tělo vypotřebuju. Vsadím se, že ještě příští vánoce budu mít trochu zázvorového TBS másla na dně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě teď nějak ulítla a mám toho strašně moc na tělo... a stejně jsem si koupila tyhle dvě sady. trošku se bojím, že se s nimi budu mazat ještě v létě. (a jsem tedy ráda, že si i někdo jiný myslí, že tbs má dokonalou konzistenci.)

      Vymazat
    2. Já si letos koupila sadu másel od Alverde poprvé, jinak jsem vždycky měla ta jejich velká balení. A taky jsem na ně nemohla nikde narazit, tak jsem se zkusila zeptat prodavačky, ta se odebrala někam dozadu do skladu, notnou chvíli tam hrabala a pak mi je přinesla :-D
      A musím přiznat, že s tou proměnlivou konzistencí máš, trb, pravdu, zatím jsem měla vždycky hodně tuhé a opravdu "máslové" kousky, kdežto tyto jsou spíš tekuté. Nicméně voní pěkně, jsou akorátně roztomilá, takže já jsem s nimi spokojená :-D

      Vymazat
    3. no... taky mi prodavačky hledaly po skladu a všude možně a nenašly. pak se podívaly do počítače a zjistily, že ještě ani nedostaly. vůbec mi tak jako ty prodavačky přišly nepřipravené.

      Vymazat
  3. Mna by naopak rusilo farebne sfarbenie masla, ale zase i farba Alverde je neprirodzene biela a uz dhlsie premyslam, ze to tiez musia nejakym sposobom vybielit. Kazdopadne davam prednost Alverde /cena, zlozenie/
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně alverde cena a složení v pohodě, ale ten uživatelský komfort je docela nízký. i když to stálé makadamiové není špatné. ale tyhle limitky fakt nejsou nic, co by si chtěl člověk kupovat opakovaně. a stejně si to kupujeme, protože je to limitované a má to hezký obal... však říkám, geniální marketingový krok.

      Vymazat
  4. Narovinu - v TBS mě nepřesvědčili k tomu, abych tam utratila jedinou korunu...Prostě je to předraženost. A koukám i na složení, takže u mě vyhrát nemůžou :-) Ale z fanatismu ohledně alverdích másel jsem už jaksi vyléčená - když člověk ví, že taková LE přijde každy půl rok a beztak se jen mírně liší vůní (v základu je u všech stejná) plus limitky jsou o něco horší v účinku, tak už mě hon za trojicí másel ze židle nezvedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já se přiznám, že jsem honičce podlehla. chodila jsem je vyhlížet i do naší místní drogérie, v praze jsem se ptala asi ve čtyřech. (v jedné už vyprodali, v dalších třech ještě nedostali... tak to jak dělají v dm logistiku?) a nakonec jsem ulovila v tom palladiu, kde jsem to tedy fakt nečekala. což je divný, protože másla samotná mi nepřijdou nijak extra, ale prostě ty pěkné obaly, vánoční limitka a tak vůbec... no dostalo mě to.

      Vymazat
  5. Z TBS másel jsem už vyrostla, ale byly doby, kdy jsem měla každý týden jiné balení - a to nemám suchou kůži a normálně se mažu tak 1x měsíčně olejem:D Když teď TBS zkusím, bolí mě hlava z umělé parfemace a hlavně se po tom v dekoltu osypávám, což dělá asi ten silikonek. Hlavně ta nová vůně "jablíčka" je pěkná leda na WC, dostala jsem tu stejnou sadu, vymažu asi vanilkový na nohy nebo lokty, ale ty druhé dvě slaďárny jsem darovala. Jako obaly mají krásné, ale stejně by ta sada měla stát maximálně 250, ne 450. Není to ani velikost jednoho plného balení. Alverde jsem si koupila taky, ale spíš proto, že ty minulé LE mi unikly a je to hezky zabalené. Vůně jsou na mě akorát, silnější nesnesu, ale bohužel se to nedá používat, roztírala bych to hodinu a pak mě neskutečně bolí ruce, mám na sobě pořád bílé šmouhy a nohy/ruce/cokoliv mám rudé, namísto namazané. Takže za mě asi tak, že ani jedno nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jablíčko jsem moc nepochopila, mi voní dost divně. brusinka mi voní moc sladko, ale čím víc k ní čichám, tím víc se mi líbí. a vanilka je taková... no klasicky sladká. a předražená jsou, to určitě, jako 450 to je víc než za plné balení a dostala jsem v podstatě míň než plné balení.

      a jsem ráda, že má někdo stejný názor na alverde, mně se ta másla taky strašně špatně rozmazávají, ještě to makadamiové se dá, ale tahle bíle šmouhují a musí se pořádně rozmazávat. i když mi přijde, že letní ta lízátková edice (nebo jak) se rozmazávala ještě hůř, že tyhle mini jsou na tom přeci jen líp, ale furt tedy žádná sláva.

      Vymazat
    2. A ja si rikala, jestli nejsem divna nebo malo opeelingovana ci co... Kazdopadne u nas na vinohradech, dm ve francouzske - tam tyhle le maji vzdycky ve velkym počtu a snad maji i nejake vystavene jeste ted... Kdyby nekdo chtel. Jablicko z tbs jsem si strikla na ruku a za půl hodky jsem vonela jak hajzlbaba, zazvor byl pro me urcite lepsi. Ale osobne mam rada malinu, boruvku a mango.

      Vymazat
    3. nejsi divná. ta alverde jsou divná. já si tedy tbs nezkoušela stříkat, jen jsem očuchala tělová másla... ani jsem je ještě nemazala. tak to jsem na jablko zvědavá.

      Vymazat
  6. 450 Kč, no ty kráso... Taky mám občas zkraty, takže chápu :-D
    Co se týče vůně, tak chemická kosmetika podle mě bude vždycky vonět líp a líbivěji než ta přírodní. Já z Alverde věcí cítím většinou citron nebo seno, ale někdy je to daleko horší :-D Nicméně to vždycky nějak přežiju, protože báječně vyživují pokožku. Jinak mi ty vůně nepřijdou málo výrazné, spíš naopak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já když už se mažu, tak chci tedy vonět, ale to je jenom osobní preference.

      Vymazat
  7. Krásný článek, cena odpovídá značce, naprosto to chápu.
    Alverde kosmetiku příliš neznám, ale měla jsem jedno tělové máslo a opravdu mi nevonělo, asi nejsem tolik přírodní typ. Hold občas raději zkousnu různá éčka, silikony atd, když to lahodí nosu. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj... hlavně, když už se mažu, vynaložím tu námahu, tak chci prostě vonět. a tedy existuje i spousta přírodních másel, která pěkně voní, i dlouho po namazání. jen tedy nestojí stovku jako alverde, že ano.

      Vymazat
  8. mě hodně odrazuje ta cena, to je na mě moc :( ale musím přiznat, že pár věcí mě dost láká, tak si někdy budu muset udělat radost :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no cena není přátelská. ale po vánocích je budou mít v tbs dost možná ve slevě.

      Vymazat
  9. Od Alverde jsou nejlepší právě tyhle malé limitky. Koupila jsem si sice dvě plné klasické balení, ale ty mě moc neoslovily.. a člověk je maže tak půl roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spíš jsou nejlepší nejmenší, ale pokud jde o účinky tak to makadamiové je lepší. a tedy taky ho dělají v malém.

      Vymazat
  10. Vidíš mě se zrovna líbí že Alverde nejsou až tak moc ovoněná. Na TBS nebo Lush mi ta převoněnost dost vadí. Mám ráda decentní vůni při natírání a pak už o tom nechci skoro vědět a přesně to mi Alverde dává. Od TBS snesu jedinnou vůni a to je mango, ale taky ho nesmí být moc najednou. Prostě každý si najde své.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasný. to já zase ráda voním co nejvíc.

      Vymazat
  11. Ďakujem za článok, rozmýšľala som nad alverde, keď boli tak veľmi vychválené. U mňa vedie TBS, konkrétne satsuma (clementínka) a sweet lemon. používam gel na sprchovanie alebo píling a telové sufflé :-))) ako odmenu po cvičení, a vôňu cítim ešte ráno. ale je pravda, že si ich kupujem do zásoby v parndorfe.inak je u mňa hlavným mazadlom starý dobrý kokosák.viktoria.

    OdpovědětVymazat
  12. Právě zkouším svoje první tělové máslo a je to macadamiové od Alverde. Jsem s ním spokojená, hezky voní a vůně rychle vyprchá, což beru spíše jako plus :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to makadamiový je právě o dost lepší než tyto limitky.

      Vymazat
  13. Já ty alverde nemůžu. Jako TBS taky ne, protože ten dimeticone mi dělá paseku, ale jinak jsem je měla dřív moc ráda (a dřív - jakože v těch dřevních dobách, kdy jsem si je kupovala - tam dimeticone zaručeně nebyl). Ty alverde jsou mega nudný, mně se nelíbí ani ty krabičky. Sadičku jsem celá natěšená sháněla loni, jak z toho byli všichni odvaření a pak ji celou darovala, bo jsem to neměla chuť dávat ani na nohy. Voněly divně, konzistence taky nic moc. Já nevím. Asi jsem divná a měla bych se léčit (mi bylo doporučeno v jiné souvislosti, ale třeba se to zvládne najednou).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neměli tam dřív dimethiconek? no to jsou věci. alverde nejsou nudný... nebo vevnitř jsou, ale obaly jsou hezké, krabička je taky hezká... navíc to musíš hledat po všech čertech... no nuda to určitě není.

      Vymazat
    2. Já ho kupovala ještě dávno dávno, kdy u nás vůbec nebyl a řekla bych, že ne... Já to sice v té době neřešila, ale ty silikony ve všem jsou záležitost poměrně nedávná...

      Vymazat
  14. Naprosto luxusní recenze. :-) A ještě s takovým nasazením, kupovat si to za vlastní prachy. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo... to snad abych šla až na hanbu, že si to vůbec kupuji za svoje vlastní peníze. to není moc běžná praktika v současné době.

      Vymazat
  15. Nie si povrchná ! Si úprimná. A to sa cení.
    Mimochodom, u mňa je to to isté.
    Áno, som si vedomá kvalít Alverde atď., ale nikdy to nebude môj liebling.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, když tomu alverde prostě něco chybí. i když obaly se mi líbí... to zase jo.

      Vymazat
  16. TBS mi prijde jako nesmyslne predrazena znacka (stejne jako mnoho jinych), ale teda jestli srovnatelnou vuni, tak kremy od Delon+. Nekdy pred sedmi lety jsem dostala kokosovy krem jako darek a tak nadhernou vuni, ktera navic na kuzi postupem casu nezasmradla, aby pohledal. Ve srovnani s Delon+ byla i konzistence TBS vodovita jak precezena polivka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... když já si cokoliv na tělo kupuji spíš pro zábavu, takže nějaké výživnější bomby s hustou konzistencí většinou stejně neocením. ale jinak jo TBS je brutálně předražená sranda.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...